Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en België is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Sticker ontwerpen gaat niet zo makkelijk.
De prijs. €16 voor één velletje stikkers.
Volgende keer bestel ik weer via aliexpress. Stuk goedkoper.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Nick en Charelle, hartelijk dank voor jullie beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat het ontwerpen in onze ontwerptool niet gemakkelijk is verlopen. Wanneer er vragen zijn of wanneer er hulp is gewenst kunnen jullie ons altijd bereiken via zowel email als telefoon. Wij helpen jullie graag verder. Je staat er uiteraard vrij in om bij andere webshops en leveranciers te bestellen. Tevens hopen wij wel van harte dat de stickers naar wens en verwachting zijn. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco
C.M.

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Sticker ontwerpen gaat niet zo makkelijk.
Prijs. Volgende keer bestel ik weer via aliexpres. Stuk goedkoper.

Nieuwerkerk aan den ijse
24/10/2017

Pluspunten
Goed verpakt afgeleverd

Krijnie
Leerbroek

Gepubliceerd op: 25/10/2017

De kwaliteit van de ballonnen viel erg tegen. We zouden ze vullen met een heliumpomp, maar vele knalden al wanneer er iets helium ingepompt was.
Pluspunten
Mooi ingepakt en leuke spullen
Ik had donderdag besteld voor 10 uur maar kreeg de spullen maandag pas geleverd. Erg jammer want er wordt gezegd voor 10 uur besteld volgende dag in huis
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Chantal, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent met onze service. Zoals duidelijk wordt vermeld bij de verzendinformatie doen wij onze uiterste best om elke bestelling conform afspraak te leveren. We zijn echter voor een deel afhankelijk van onze vervoerder. In een enkel geval kan er hierdoor vertraging optreden. In dit geval is er helaas door onbekende reden een vertraging ontstaan waardoor het pakket later is afgeleverd dan afgesproken, waarvoor excuses. Wij hopen van harte dat de artikelen naar wens en verwachting zijn en dat jij gebruikt hebt kunnen maken van de order. Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
Ballon was niet zoals getoond op de website. Hij zou doorzichtig moeten zijn maar was vies grauw.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste klant, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen ballonnen niet naar wens en verwachting zijn, waarvoor excuses. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en ontvangen dan ook graag foto's van de klacht. Gelieve deze toe te sturen naar info@partydeco.nl samen met het ordernummer van desbetreffende bestelling. Aan de hand van deze gegevens bieden wij uiteraard een passende oplossing. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Partydeco.nl

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Confetti ballon
Pluspunten
Mooie website, leuk assortiment
De bezorging was niet binnen 24 uur. Voor jarige dochter wel een teleurstelling.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Judith, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen artikelen te laat zijn geleverd, waarvoor onze welgemeende excuses. Graag ontvangen wij het ordernummer van desbetreffende bestelling. Dit zodat wij voor jou kunnen uitzoeken wat hier de reden van is en een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons op werkdagen bereiken van 08:30 tot 17:00 via zowel email (info@partydeco.nl) of telefoon (088-0990300). Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team Partydeco.nl
Judith
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Versiering en eetspullen (bordjes ed)
Pluspunten
Snelle reactie op een vraag over bezorging
Over het algemeen tevreden over de producten
De zeemeermin ballon die met helium gevuld besteld was werd nogal slap geleverd. Dat vond ik erg jammer.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Maryam, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen ballon niet naar wens en verwachting is. Graag ontvangen wij een foto van de klacht/ballon samen met het ordernummer van de bestelling. Je kunt deze gegevens toesturen naar info@partydeco.nl. Aan de hand van deze gegevens bieden wij jou uiteraard een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Partydeco.nl
Maryam
Den Bosch

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Zeemeermin helium ballon
Pastel ballonnen
Helium tank
Meri Meri uitdeelzakjes
Pluspunten
Op tijd leveren
Aantal ballonnen vs helium wellicht bijstellen ivm ipv 100 balonnen slechts 40 balonnen kunnen vullen
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Marko, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen heliumtank niet naar wens en verwachting is, waarvoor onze welgemeende excuses. Graag vernemen wij het ordernummer van de bestelling. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij de order inzien en bieden wij jou uiteraard een passende oplossing wanneer blijkt dat de tank niet naar behoren werkt. Wanneer mogelijk ontvangen wij graag de gevraagde gegevens op info@welovedeco.nl. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Marko
Ruurlo

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Helium / led / balonnen
Pluspunten
Bestelling is op tijd geleverd en in een mooie, degelijke kartonnenverpakking afgeleverd. De inhoud van mijn pakje is helaas erg teleurstellend: handwaaier in een goedkope uitvoering in zeer dunne houtlatjes: made in China handwaaier. Heel jammer maar dit was vermoedelijk te verwachten gezien de lage prijs. Ik had gaarne meer betaald voor een degelijk uitgevoerde handwaaier in hout. Ik heb hem dagelijks in mijn handtas maar doordat de latjes van de waaier met een goedkoop plastic visgraatdraadje bij elkaar gehouden worden, gaat dit heel snel kapot helaas. Jammer.

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Marieke, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de ontvangen waaiers niet naar wens en verwachting zijn. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en doen er alles aan de leukste en origineelste artikelen op te nemen is ons assortiment. Je hebt de mogelijkheid binnen 14 dagen na ontvangst artikelen gratis te retourneren via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Gelieve verwijs ik jou hierbij door naar onze retourinformatie pagina op de website. Wij hopen van harte dat jij alsnog hebt kunnen genieten van de waaiers op de afgelopen warme dagen. Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Weddingdeco.n

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Chinese handwaaier in hele dunne houten sandelhout latjes: te goedkope uitvoering waardoor de waaier bij regelmatig gebruik heel snel kapot gaat doordat de latjes slechts met een heel dun plastic visgraatdraadje bij elkaar worden gehouden. Erg teleurstellend. Misschien wel geschikt als kortstondige wedding favour bij een trouwfeest in een warm land maar voor dagelijks gebruik op warme dagen in Nederland absoluut onvoldoende. Heel jammer.
Pluspunten
Verkeerd pakket geleverd, echter na melden wordt wel gelijk eigen bestelling opnieuw verstuurd.
Punctueler zijn met verzenden, pakket wat verkeerd bezorgd is op laten halen bij persoon thuis ipv persoon ook nog te belasten met pakket weg brengen
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Dorine, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig dat er tijdens verzending van de bestelling een fout is gemaakt, waarvoor opnieuw onze excuses. Dit is uiteraard niet de bedoeling en had niet mogen gebeuren. Zoals aangegeven hebben wij er direct voor gezorgd dat er een tweede zending werd verzonden. Wij hopen van harte dat jij deze in goede orde hebt mogen ontvangen en dat de loper naar wens en verwachting is. Doorgaans vragen wij de klant wanneer mogelijk het pakket te retourneren. Is dit niet mogelijk, bieden wij uiteraard een passende oplossing. Mochten er vragen zijn kun jij ons altijd bereiken via zowel email als telefoon. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
ByDorine
Zeist

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Witte loper
Pluspunten
Originele, leuke spulletjes voor trouwers
Klevers op de flesjes kleven vaak scheef. Ik had dit dan liever zelf gekleefd zodat t perfect is.
Papier van de merci-bedankjes is niet echt heel stevig. Steviger zou meer allure geven.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Peggy, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de ontvangen artikelen niet geheel naar wens en verwachting zijn. Waarvoor onze excuses. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de stickers op de flesjes scheef geplakt zijn. Graag ontvangen wij een foto via de email. Dit kan verzonden worden naar info@weddingdeco.nl. Graag hierbij het ordernummer van desbetreffende bestelling noteren. Aan de hand van deze gegevens bieden wij uiteraard een passende oplossing. Ik zie de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Karlijn Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Merci-kaartjes