Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en België is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Mooie website, leuk assortiment
De bezorging was niet binnen 24 uur. Voor jarige dochter wel een teleurstelling.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Judith, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen artikelen te laat zijn geleverd, waarvoor onze welgemeende excuses. Graag ontvangen wij het ordernummer van desbetreffende bestelling. Dit zodat wij voor jou kunnen uitzoeken wat hier de reden van is en een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons op werkdagen bereiken van 08:30 tot 17:00 via zowel email (info@partydeco.nl) of telefoon (088-0990300). Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team Partydeco.nl
Judith
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Versiering en eetspullen (bordjes ed)
Pluspunten
Snelle reactie op een vraag over bezorging
Over het algemeen tevreden over de producten
De zeemeermin ballon die met helium gevuld besteld was werd nogal slap geleverd. Dat vond ik erg jammer.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Maryam, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen ballon niet naar wens en verwachting is. Graag ontvangen wij een foto van de klacht/ballon samen met het ordernummer van de bestelling. Je kunt deze gegevens toesturen naar info@partydeco.nl. Aan de hand van deze gegevens bieden wij jou uiteraard een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Partydeco.nl
Maryam
Den Bosch

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Zeemeermin helium ballon
Pastel ballonnen
Helium tank
Meri Meri uitdeelzakjes
Pluspunten
Op tijd leveren
Aantal ballonnen vs helium wellicht bijstellen ivm ipv 100 balonnen slechts 40 balonnen kunnen vullen
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Marko, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen heliumtank niet naar wens en verwachting is, waarvoor onze welgemeende excuses. Graag vernemen wij het ordernummer van de bestelling. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij de order inzien en bieden wij jou uiteraard een passende oplossing wanneer blijkt dat de tank niet naar behoren werkt. Wanneer mogelijk ontvangen wij graag de gevraagde gegevens op info@welovedeco.nl. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Marko
Ruurlo

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Helium / led / balonnen
Pluspunten
Bestelling is op tijd geleverd en in een mooie, degelijke kartonnenverpakking afgeleverd. De inhoud van mijn pakje is helaas erg teleurstellend: handwaaier in een goedkope uitvoering in zeer dunne houtlatjes: made in China handwaaier. Heel jammer maar dit was vermoedelijk te verwachten gezien de lage prijs. Ik had gaarne meer betaald voor een degelijk uitgevoerde handwaaier in hout. Ik heb hem dagelijks in mijn handtas maar doordat de latjes van de waaier met een goedkoop plastic visgraatdraadje bij elkaar gehouden worden, gaat dit heel snel kapot helaas. Jammer.

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Marieke, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de ontvangen waaiers niet naar wens en verwachting zijn. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en doen er alles aan de leukste en origineelste artikelen op te nemen is ons assortiment. Je hebt de mogelijkheid binnen 14 dagen na ontvangst artikelen gratis te retourneren via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Gelieve verwijs ik jou hierbij door naar onze retourinformatie pagina op de website. Wij hopen van harte dat jij alsnog hebt kunnen genieten van de waaiers op de afgelopen warme dagen. Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Weddingdeco.n

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Chinese handwaaier in hele dunne houten sandelhout latjes: te goedkope uitvoering waardoor de waaier bij regelmatig gebruik heel snel kapot gaat doordat de latjes slechts met een heel dun plastic visgraatdraadje bij elkaar worden gehouden. Erg teleurstellend. Misschien wel geschikt als kortstondige wedding favour bij een trouwfeest in een warm land maar voor dagelijks gebruik op warme dagen in Nederland absoluut onvoldoende. Heel jammer.
Pluspunten
Verkeerd pakket geleverd, echter na melden wordt wel gelijk eigen bestelling opnieuw verstuurd.
Punctueler zijn met verzenden, pakket wat verkeerd bezorgd is op laten halen bij persoon thuis ipv persoon ook nog te belasten met pakket weg brengen
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Dorine, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig dat er tijdens verzending van de bestelling een fout is gemaakt, waarvoor opnieuw onze excuses. Dit is uiteraard niet de bedoeling en had niet mogen gebeuren. Zoals aangegeven hebben wij er direct voor gezorgd dat er een tweede zending werd verzonden. Wij hopen van harte dat jij deze in goede orde hebt mogen ontvangen en dat de loper naar wens en verwachting is. Doorgaans vragen wij de klant wanneer mogelijk het pakket te retourneren. Is dit niet mogelijk, bieden wij uiteraard een passende oplossing. Mochten er vragen zijn kun jij ons altijd bereiken via zowel email als telefoon. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
ByDorine
Zeist

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Witte loper
Pluspunten
Originele, leuke spulletjes voor trouwers
Klevers op de flesjes kleven vaak scheef. Ik had dit dan liever zelf gekleefd zodat t perfect is.
Papier van de merci-bedankjes is niet echt heel stevig. Steviger zou meer allure geven.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Peggy, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de ontvangen artikelen niet geheel naar wens en verwachting zijn. Waarvoor onze excuses. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de stickers op de flesjes scheef geplakt zijn. Graag ontvangen wij een foto via de email. Dit kan verzonden worden naar info@weddingdeco.nl. Graag hierbij het ordernummer van desbetreffende bestelling noteren. Aan de hand van deze gegevens bieden wij uiteraard een passende oplossing. Ik zie de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Karlijn Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Merci-kaartjes
Recoveryflesjes
Pluspunten
gebruiksvriendelijke website
prijs-kwaliteitverhouding
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent met het door jou ontvangen artikel, waarvoor onze excuses. Graag vernemen wij van jou waarmee wij jou kunnen helpen. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en vernemen graag waar wij kunnen verbeteren. Graag ontvangen wij het ordernummer van desbetreffende bestelling, dit om jou zo goed mogelijk verder te kunnen helpen. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco

Gepubliceerd op: 24/07/2017

hartjes confetti
Pluspunten

Levering kwan niet op door bedrij aangegeven dag. Bij navraag werd de schuld elders gezocht. De gedane betaling was niet zichtbaar bij Deco, het lag aan de bank. Heeeeel onhandig. Om het goed te maken werd ik afgescheept met een reep chocola met een wikkel waarop sorry stond. Nou ja, ik ben geen klein kind.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de bestelling niet op de aangegeven dag bij jou is aangeboden, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vinden het spijtig dat jij niet tevreden bent over de afhandeling van desbetreffende zending. Graag vernemen wij het ordernummer van de bestelling waarna wij kunnen inzien wat hier is voorgevallen en een passende oplossing kunnen bieden. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco.nl.
Wierden

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Diverse ballonnen en een heliumtank om ballonnen mee te vullen
Pluspunten
In eerste instantie was mijn product niet geleverd. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ze hebben gezorgd dat ik als nog de volgende dag van mijn product kon genieten.
Product viel tegen. Klacht ingediend. Ze schoven de schuld van zich af.
Antwoord Weddingdeco.nl
Goedemiddag Anouk, bedankt voor je beoordeling. Inmiddels is er zowel telefonisch als mailcontact geweest. Helaas bleef door een systeem-fout je bestelling staan als betaling in behandeling, hierdoor werd helaas je pakketje later afgeleverd, onze excuses hiervoor. Na telefonisch overleg hebben we besloten om de helium tank te testen. Wij wachten op de retour en zullen vervolgens direct contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Joni, Partydeco.nl
Anouk

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Helium
Pluspunten

de lightbox had geen adapter en geen cijfers bijgeleverd
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals duidelijk wordt aangegeven op de productpagina van de lightbox kan deze led lightbox gebruikt worden op batterijen (6 x 1,5V AA) of op elektriciteit met een standaardadapter (9V DC500 mA). Hierbij opgelet, dat dit pakket geen batterijen of stroomadapter bevat. De adapter kan je eveneens op de website bestellen. Ook zijn de symbolen sets apart verkrijgbaar en worden niet standaard meegeleverd bij de lightbox. Mocht jij hier nog interesse voor hebben kun jij deze uiteraard bestellen via Bol.com of via onze website www.welovedeco.nl. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco.nl.
james bond
den haag