Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgi├ź is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Goede prijs + extra aanbieding
Op de website staat dat het tussen 09:00 en 17:00 uur binnen zou zijn als je voor een bepaald uur besteld heb. Dit is helaas niet het geval geweest.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat de ballonnen en heliumtank goed door jou zijn ontvangen. De melding dat jouw bestelling tussen 09:00 en 17:00 uur geleverd wordt, wanneer je voor een bepaalde tijd besteld is ons niet bekend. Graag vernemen wij van jou waar desbetreffende informatie vermeld staat. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl
ArrisFood

Gepubliceerd op: 02/05/2018

HeliumTank, ballonnen
Pluspunten
Tenslotte super leuk ingepakt en jullie hebben altijd leuke spulletjes+ het was snel binnen , niet heel onbelangrijk haha
Het dopje wat er bij zat zonderde juist de lucht af , waardoor wij er een gat in hebben geboord waardoor het wel lukte , alleen ipv 30 balonnen had ik er de helft uitgehaald maar dat kan ook aan ons liggen dat er tijdens het proberen wat lucht ontsnapte en natuurlijk ook de grootte van de balonnen verschilde , voorderest super :)
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Debby, dank voor de beoordeling. Spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent met de heliumtank. Op basis van naam heb ik bijbehorende order terug gevonden in het systeem. Wij streven er naar om ten alle tijden goede kwaliteit te leveren. Graag zouden wij met jou er achter willen komen wat er precies mis is gegaan, of wat er eventueel mis is met de tank. Wel zie ik dat er bij deze heliumtank ballonnen zijn besteld welke een afmeting hebben van 30 cm. Wanneer je met een heliumtank 30, ballonnen vult met een afmeting van 30 cm, dan kun je +/- 15 ballonnen vullen. Je hebt hierbij precies het aantal ballonnen kunnen vullen zoals weergegeven! Mochten er nog vragen zijn vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Team Partydeco
Debby verhoeven
Giessenburg

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Heliumtank en daarnaast nog 50 gouden balonnen
Pluspunten
De snelle service
Niet alle producten waren in orde.
Er waren ballonnen stuk.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Cindy, dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen items. Wanneer blijkt dat artikelen niet voldoen aan onze kwaliteitseisen vernemen wij dit altijd graag. Je kunt ons mailen en bellen op het nummer 088-0990300. Naar aanleiding van de melding ontvangen wij graag foto's, dit zodat wij deze gegevens kunnen doorzetten naar onze leveranciers. Samen met jou kijken wij graag naar een passende oplossing. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Partydeco
Cindy
Kerkrade

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Verschillende soorten ballonnen
Pluspunten

Wanneer je producten dubbel selecteert gelieve niet twee keer apart in het overzicht opzetten maar met aantallen achter product
Antwoord Weddingdeco.nl
Hoi Hulya! Wij vinden het fijn te lezen dat jij de tijd hebt genomen een review te plaatsen, waarvoor heel hartelijk dank. Door overstap naar een nieuw systeem kan het soms voorkomen dat artikelen individueel op de pakbon verschijnen, waarvoor excuses. Gelukkig kunnen wij er hierbij zeker van zijn dat de juiste aantallen verzonden worden en jij kunt gaan genieten van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco
Hulya
Deventer

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Leuke produkten
Verbeter kwaliteit van sommige produkten
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, wij vinden het ontzettend spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen bedankzakjes niet voldoen aan onze kwaliteitseisen, waarvoor excuses. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en zouden dan ook graag wanneer mogelijk foto's ontvangen van de items. Gelieve deze toe te sturen naar info@weddingdeco.nl, samen met het ordernummer van deze bestelling. Uiteraard zullen wij er alles aan doen jou een passende oplossing te bieden. Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Anoniem
Leiden

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Leuke weggeefzakjes met glitter hartje besteld, maar zeer slechte kwaliteit. Zakjes vielenl binnen halve dag uit elkaar.
Pluspunten
Er zaten allemaal draden aan mijn zakjes en losse naden. Producten zijn niet netjes afgewerkt.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, wij vinden het ontzettend spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen zakjes niet voldoen aan jouw en onze kwaliteitseisen, waarvoor excuses. Desbetreffende vernemen wij uiteraard graag en ontvangen dan ook graag beeldmateriaal van de klacht. Je kunt deze foto's toesturen naar info@weddingdeco.nl samen met het ordernummer. Naar aanleiding van deze gegevens bieden wij jou uiteraard een passende oplossing. Wij zien de reactie gaarne tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Zakjes met gouden hartjes
Pluspunten
Veel keuze, snelle levering
Helium tank voor 50 ballonnen was amper voldoende voor 30 normale ballonnen. Plus de ballonnen bleven amper een dag zweven.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Mirthe, dank voor je beoordeling. Vervelend te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen heliumtank. Echter, zoals duidelijk wordt vermeld op de doos van de tank en op de productpagina van de heliumtank 50, kun je met deze tank +/- 25 ballonnen vullen met een afmeting van 30cm (standaard maat). Je hebt met deze tank dus precies het aantal ballonnen kunnen vullen zoals verwacht. Daarnaast is de zweeftijd van ballonnen gevuld met helium 4-7 uur. Deze informatie wordt tevens online weergegeven bij aanschaf van de heliumtank. Wel hoop ik van harte dat de ballonnen voor een feestelijke touch hebben gezorgd op het evenement. Met vriendelijke groet, Team Partydeco
Mirte

Gepubliceerd op: 18/03/2018

Ballonnen en helium tank.
Pluspunten
Goed en snel geleverd!
De stenen zien er anders uit dan op de foto. Veel stenen zijn veel ronder - dus minder plat. Het is lastiger om erop te schrijven dan de foto op de website suggereert. Daarin zijn ze heel verschillend van schrijf-kwaliteit. Misschien met een hele dunne fineliner?
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen beschrijfbare stenen niet naar wens en verwachting zijn. Doordat het een natuurlijk product betreft kunnen wij helaas de vorm van de stenen niet op voorhand bepalen, waarvoor excuses. Je kunt de stenen beschrijven met een watervaste fineliner. Uiteraard heb je de mogelijkheid binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos te retourneren via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Vertrouwende er op hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
De Spil
Maarssen

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Duidelijk site, snelle verwerking van de bestelling.
Op afhaalpunt is de voordeur niet open, dit gaf een geen 100% welkom gevoel. Ook toen ik mijn bestelling op moest halen moesten de schuifdeuren opnieuw open gedaan worden. Erg vreemd en een geen spontane manier van werken vind ik.
Ik zal niet graag nogmaals mijn spullen ophalen op het afhaalpunt in Ridderkerk.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, dank voor je beoordeling. Vervelend te vernemen dat ons magazijn niet als een warm welkom aanvoelde, waarvoor excuses. Desbetreffende deuren zijn gesloten, dit aangezien er anders directe toegang bestaat tot ons magazijn, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zijn een webwinkel, en hebben geen fysieke winkel welke je kunt bezoeken. Uiteraard hoop ik van harte dat de artikelen vooralsnog aan de wensen en verwachtingen voldoen. Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Weddingdeco.nl
Dieke
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Online bestelling afhalen op afhaalpunt Ridderkerk
Pluspunten
Erg leuke producten, net even anders.
Helaas zat de heliumtank niet bij de bestelling (stond wel op pakbon) en die had ik nou net die avond nodig.... erg jammer.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Ellen, heel hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt om ons te beoordelen. Wij vinden het ontzettend spijtig dat de helium tank niet toegezonden is, waarvoor onze welgemeende excuses. Voor klachten en/of opmerkingen wil ik je vragen contact met ons op te nemen via de email info@partydeco.nl of telefonisch 088-0990300. Wij helpen jou uiteraard graag verder en bieden een passende oplossing. Wij hopen vooralsnog dat het een geslaagde dag is geweest. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Ellen
Badhoevedorp