Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en België is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice
Afspraken nakomen. Als er toegezegd wordt dat de levering de dag na bestellen geleverd wordt dient dit ook te gebeuren! Op de bruiloft van onze vrienden hadden wij dus geen lampionnen terwijl ons de levering de dag erna was toegezegd. Schuld werd gelegd bij bezorgservice maar hadden wij geen boodschap aan, werd ons inziens geen tot te weinig druk uitgeoefend naar PostNL. Schuld zal zeker voor een deel bij PostNL liggen!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Joyce, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent. Zoals besproken zijn wij hierin afhankelijk van onze bezorgservice wanneer een zending vertraging heeft opgelopen in het sorteerproces. Wij hebben ons uiterste best gedaan het pakket op het afhaalpunt te laten bezorgen op de gewenste datum wanneer mogelijk, en anders op het bij ons bekende woonadres. Helaas is het PostNL niet gelukt het pakket op tijd te leveren, waarvoor onze welgemeende excuses. Je hebt de mogelijkheid alle artikelen binnen 14 dagen gratis te retourneren. Wij hopen van harte dat het een prachtige dag is geweest. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag. met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Joyce
Heerlen

Gepubliceerd op: 20/09/2017

40 lampionnen
Pluspunten
Zeer snelle levertijd
Via deze website had ik een heliumtank voor het opblazen van 50 ballonnen besteld. Bij het openmaken volgden we alle instructies die vermeld stonden op de doos, maar er bleek geen helium meer in te zitten... De tank was heel licht en er kwam geen zuchtje lucht meer uit.
Ik heb al verscheidene heliumtanken gekocht in andere winkels, dus het is niet zozeer dat we het systeem niet onder de knie hadden. Een heel jammere zaak, ons geld kwijt + de decoratie van het huis van een pas getrouwd koppel in het water.
Heel jammer!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Jozefien, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent over de door jou ontvangen heliumtank, waarvoor onze excuses. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en willen jou uiteraard een passende oplossing bieden. Graag vernemen wij het ordernummer van desbetreffende bestelling via de email. Je kunt je mailtje sturen naar info@welovedeco.nl. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team Welovedeco.
Jozefien
Borsbeke

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Heliumtank 50 ballonnen
Pluspunten

Er moet veel duidelijker gecommuniceerd worden dat je een leeg product krijgt, dit wordt veel te laat in een grote lap tekst pas vermeld, online klanten lezen geen lappen tekst. Dit voelt dus een beetje als een trucje. Daarnaast als je de kwaliteit van de stickers bagger vindt, mag je een nieuw vel bestellen voor het volle bedrag!!! Dit is absoluut geen klantenservice en zal daarom niemands adviseren ooit gebruik te maken van jullie diensten en/of producten.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Dirk-Jan, Ik vind het vervelend te vernemen dat jullie onaangenaam verrast zijn over de door jullie ontvangen bedankjes. Zoals telefonisch besproken is, wordt er meermaals duidelijk weergegeven in de producttekst dat de flesjes niet gevuld worden met olijfolie. Tevens heb ik het voorval voorgelegd aan het management en het grafisch team en de afbeeldingen is inderdaad licht korrelig, dit kan niet voorkomen worden aangezien er meerdere fotootjes geplaatst worden op een etiket van 2 x 4 cm groot. Wij hebben jou hierin een tegemoetkoming aangeboden waar wij tot op heden geen antwoord op hebben ontvangen. Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
Dirk Jan
Maastricht

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Olijfolie flesjes, o nee sorry, lege flesjes
Pluspunten

Ik heb op 3 augustus een aantal artikelen besteld, de dag erna zag ik echter dat er 15% korting gegeven werd op het gehele assortiment. Ik heb toen contact opgenomen en er werd mij verteld dat de korting niet achteraf verrekend kon worden, dit zou ook in de voorwaarden staan. Echter stond op instagram het bericht dat de korting geldig was vanaf 3 augustus.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Joyce, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent met de afhandeling naar aanleiding van ons contact, waarvoor excuses. Het blijkt dat er een foutje stond vermeld in desbetreffende tekst. De kortingsactie was geldig van 04-08-2017 t/m 10-08-2017. Uiteraard willen wij jou hierin een tegemoetkoming aanbieden en ontvangen graag het ordernummer van desbetreffende bestelling. Je kunt ons bereiken van Maandag tot Vrijdag van 08:30 tot 17:00 via email (info@weddingdeco.nl) en telefoon (088-0990300). Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team Weddingdeco.
Joyce
Groesbeek

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Tafelkaartjes en paper bags
Pluspunten
betere vermelding op de website. Loper besteld (wit) maar dit is echt bedrog
Ik koop nooit meer iets bij wedding deco en zal iedereen dit ook afraden
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Stefanie, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent met de door jou ontvangen loper. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en vernemen dan ook graag wat de precieze klacht betreft en het ordernummer van desbetreffende bestelling. Dit zodat wij jou uiteraard een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons bereiken van Maandag tot Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur via email (info@weddingdeco.nl) en telefoon (088-0990300). Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team Weddingdeco.
Stefanie
Wielsbeke

Gepubliceerd op: 20/08/2017

witte loper gepersonaliseerd is absoluut niet hoe ik het had voorgesteld en hoe het op de website staat !
Pluspunten
Serieus niks!
Wat een verschrikkelijke slingers zeg! Totaal niet wat er op jullie webshop werd afgebeeld ik heb €70
Gewoon beter in vuilensbak kunnen doen!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Djina, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de door jou ontvangen slingers niet naar wens en verwachting zijn. Wij streven er naar de beste kwaliteit te leveren en proberen onze productomschrijving zo duidelijk mogelijk te beschrijven. Je hebt de mogelijkheid binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling artikelen gratis te retourneren wanneer deze niet gebruikt en/of beschadigd zijn. Dit kan gratis via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. tevens kun jij ons voor vragen en opmerkingen altijd bereiken, via zowel email als telefoon. Wij zijn bereikbaar van Maandag tot Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur op het telefoonnummer 088-0990300. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag. Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Djina

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Administratieve afhandeling en levering was naar behoren.
Ik zal hier niet meer nog een keer iets bestellen. Je geeft enorm veel geld uit, in de verwachting dat de versiering dan van betere kwaliteit is als bij een goedkope winkelketen.
De gouden honeycombs waren olijfgroen en binnen 2 uur waren ze allemaal al naar beneden gevallen terwijl het draadje nog aan het plafond hing.
Een duidelijkere productomschrijving (qua kleuren.. bv. mat donker brons ipv goud of olijfgroen metallic ipv goud) zou ook teleurstellingen kunnen voorkomen.
Nu heb ik bijna 40 euro uitgegeven aan versiering die (behalve de slinger want die was leuk!) eigenlijk de plank mis sloeg. Jammer.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de ontvangen artikelen niet naar wens en verwachting zijn, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij streven er naar altijd de beste kwaliteit te leveren en willen jou uiteraard een passende oplossing bieden. Graag ontvangen wij van jou het ordernummer van desbetreffende bestelling en wanneer mogelijk foto's van de door jou ontvangen decoratie. Dit kun jij opsturen naar info@welovedeco.nl. Waarna wij je email in behandeling nemen en contact met jou zullen opnemen. Ik zie de reactie graag tegemoet met vriendelijke groet, Karlijn Welovedeco.nl.
Eva

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Gouden honeycombs
Gouden pompoms
Gouden tassel-slinger
Pluspunten
Ze verkopen slechte producten en dan ook nog te duur . Meer dan de helft werkte niet naar behoren.
Controleer de producten die je opstuurd
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat de artikelen niet aan de wensen en verwachtingen voldoen, excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u ons op werkdagen van Maandag tot Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur bereiken via zowel email als telefoon, waarna wij deze situatie voor u kunnen oplossen. Gelieve vernemen wij exact wat er niet aan de wensen en verwachtingen voldoet, waarna wij u een passende oplossing kunnen bieden. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Led lampjes voor ballonnen

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent over onze webshop. Graag zouden wij vernemen waarom jij ontevreden bent. Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Je kunt ons op werkdagen van Maandag tot Vrijdag van 08:30 tot 17:00 bereiken. Zowel via email als telefoon. Met vriendelijke groet, Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Klantenservice is slecht.
Voor zo'n goed uitziend bedrijf, verwacht je toch wat extra service.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Esra, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij het contact met onze klantenservice als slecht hebt ervaren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij doen er alles aan onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen waar mogelijk. Zoals ik kan zien is er door een fout vanuit ons 1 helium tank 30 te weinig aangeleverd. Helaas is het voor ons niet mogelijk een same day delivery aan te bieden en heeft mijn collega 1 x de helium tank 30 aan jou gecrediteerd, aangezien jij hier geen gebruik van hebt kunnen maken, waarvoor nogmaals excuses. Wij hopen van harte dat jij een fijne trouwdag hebt gehad en dat het ondanks de ontbrekende ballonnen een mooi feest is geweest. Mochten er nog vragen zijn verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Weddingdeco.nl.
Esra
Zaandam

Gepubliceerd op: 04/06/2017

Bestelling niet juist bezorgd. Heliumfles 30 is niet bezorgd. Waardoor ik op mijn bruiloft de versiering zonder ballonnen moest vieren.
Daarbij wil ik ook melden dat de instructies van de Ultra-gel set zeer slecht omschreven is. Uiteindelijk ook niks mee kunnen doen.
Echt heel jammer.