Bedrijfsgegevens

Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk
Telefoon: 088-0990300

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en België is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Weddingdeco.nl
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1127 beoordelingen (12 maanden)
4576 beoordelingen (totaal)
34142 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (895)
15% (174)
3% (30)
1% (12)
1% (16)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Leuke spullen te koop voor je bruiloft
Verbeterpunten
De regels die vast zitten aan Verzend en Retour zendingen.
Betalen voor verzending omdat je met korting onder de 50 euro uitkomt? Betalen voor je retourzending omdat je onder de 50 euro zit?
In deze tijd van internet aankopen kan dit echt niet meer.
Klant
Utrecht

Gepubliceerd op: 18/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Mooie website
Verbeterpunten
Ik ben helemaal niet tevreden over mijn bestelling dat ik NIET ontvangen heb.

Ik plaatste mijn bestelling donderdag avond. Vrijdag verwachte ik mijn pakketje. Ik heb totaal geen trackingcode ontvangen, wat ik al heel raar vond. Toen ik mijn account bekeek zag ik dat mijn order geannuleerd is. Zonder enige verwittiging via mail of telefonisch?!

Ik had deze bestelling zaterdagavond nodig, wat niet meer mogelijk was. Ik was heel enthousiast toen ik jullie website zag. Nu is dit enthousiame jammer genoeg helemaal weg.

U hoeft dus de bestelling NIET meer te versturen. Want de vrijgezellen is reeds voorbij.
Ik wil mijn geld teruggestort.



Deze mail verstuurde ik zaterdagochtend. Nog steeds geen antwoord ontvangen.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Lien, heel hartelijk dank voor jouw order bij Weddingdeco.nl. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent over jouw bestelling in onze webshop. Wij streven er naar de beste service en kwaliteit te bieden en vinden het vervelend dat jij ontevredenheid ervaart naar aanleiding van jouw geplaatste bestelling. Zoals ik kan zien heb jij perongeluk een foutief afleveradres genoteerd bij de invulvelden in het afrekenscherm. Je bent vergeten een straatnaam in te vullen, waardoor het voor PostNL helaas onduidelijk was waar zij jouw pakket konden leveren. Gelieve wil ik jou vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 088-0990300. Wij helpen jou graag verder en komen graag samen tot een passende oplossing. Team Weddingdec
Lien

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Bestelling van + 70€
1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Ben ontzettend teleurgesteld geweest in het ballonnen boog pakket. Het zijn 80 balonnen met naald en draad. Hier maak je dus absoluut geen boog van. Ik had nog nooit een boog gemaakt en ging er dus vanuit dat het goed zou komen met dit pakket. Niet dus. Ik heb zelf nog allerlei attributen moeten aanschaffen om een boog te maken. De balonnen die werden mee gezonden waren van matige kwaliteit. Voor doe €30 had ik zelf ook balonnen kunnen kopen met naald en draad. Was dit pakket echt overbodig.
Ook had ik pompoms bestels als versiering in de lucht. Hier stond geen duidelijke uitleg bij hoe je dit nou moest vouwen. Via youtube ben ik een heel eind gekomen.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Tinden, Hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling te schrijven. Wij streven er naar om ten alle tijden goede kwaliteit te leveren, en hebben dit nog niet eerder mogen vernemen. Graag zouden wij met jou er achter willen komen wat er precies mis is gegaan, of wat er eventueel mis is met dit pakket. Heb je alle stappen van de instructie goed doorlopen? Ontbreekt er iets in het pakket? Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen en jou een oplossing te kunnen bieden voor het ongemak, zou ik je graag willen vragen ons een email te sturen met hierin jouw ordernummer, en eventueel foto's(wanneer mogelijk)van het eind resultaat. Hopelijk komen wij samen tot een oplossing. Wij zien de reactie graag tegemoet. Vriendelijke groet, Team Party en Weddingdeco
Tinddn holterman
Almere

Gepubliceerd op: 14/05/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Ballonnenboog, ponpons en een pomp
2
Pluspunten
Voel me belazerd had een tank besteld waar ik 60balonnen kon maken nou kon er geen eens 30uit halen ik belde ze op zegt ze ja maar het zijn speciale ballonnen en dit en dat nou bulshit dus nooit weer
Verbeterpunten
Vermeld duidelijk op de sites hoeveel ballonnen een tank vult
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, hartelijk dank voor de beoordeling.
Vervelend te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen heliumtank. Echter, zoals duidelijk wordt vermeld op de doos van de tank en op de productpagina van de heliumtank 50, kun je met deze tank +/- 25 ballonnen vullen met een afmeting van 30cm (standaard maat). Je hebt met deze tank dus precies het aantal ballonnen kunnen vullen zoals verwacht. Ik hoop vooralsnog dat het een mooi feestje is geweest en dat de gevulde ballonnen een prachtige toevoeging waren aan de feestlocatie. Met vriendelijke groet, Team Partydeco
Klant

Gepubliceerd op: 02/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste, wij vinden het zeer spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij streven er naar onze klanten de beste service en kwaliteit te bieden. Echter zijn wij voor een deel afhankelijk van externe partijen en systemen, waarbij wij niet kunnen en mogen afwijken van voorwaarde en werkwijze. Dit neemt niet weg dat wij het ontzettend vervelend vinden dat dit voor ontevredenheid zorgt. Wij hopen samen met jou tot een passende oplossing te komen en ervoor kunnen zorgen dat jij met een lach terug kunt kijken op jouw bestelling bij Weddingdeco.nl. Neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Klant

Gepubliceerd op: 19/03/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Saskia, hartelijk dank voor uw beoordeling. Doordat wij streven naar de beste kwaliteit en service voor onze consument vinden wij het van groot belang te vernemen waardoor de ontevredenheid is ontstaan. Graag vernemen wij van u wat de reden is van desbetreffende beoordeling. Gelieve ontvangen wij uw ordernummer samen met uw vragen en of opmerkingen zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden wanneer nodig. U kunt ons bereiken via zowel email als telefoon (088-0990300). Wij zien de reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco
Klant

Gepubliceerd op: 17/12/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
levertermijn
Verbeterpunten
nadenken over de presentatie van de aangeboden producten
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste An, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de door u ontvangen artikelen, waarvoor onze excuses. Graag ontvangen wij van u een foto en gegevens naar aanleiding van deze klacht. U kunt ons een email sturen met hierin de gevraagde gegevens en deze kunt u sturen naar info@welovedeco.nl. Aan de hand van deze gegevens bieden wij u uiteraard een passende oplossing. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Team WeLoveDeco
An Debrier
Kwaadmechelen

Gepubliceerd op: 19/11/2017
Aanbeveling: nee




Aankoop
product afgebeeld op de site tov de realiteit komen totaal niet overeen
1
Pluspunten
Duidelijke en mooi opgezette site, snelle service en de spulletjes kwamen mooi verpakt aan.
Verbeterpunten
Geen commentaar
Antwoord Weddingdeco.nl
Goedemorgen Jessica en Roger, Wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over onze producten en dienstverlening! Top! We zouden het in dat geval nog veel leuker vinden om een 10 te ontvangen in plaats van een 1. Mocht dit een foutje betreffen wil ik jullie vragen om dit aan te passen. Alvast bedankt en hopelijk zien wij jullie snel terug! Groetjes, Joni, Weddingdeco.nl
Jessica & Roger Diemant Verkeersopleidingen

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: ja




Aankoop
Voor ons huwelijk hebben wij raamdecoratie en een porseleinen eenhoorn schaaltje voor de ringen besteld omdat we nergens anders zulke leuke dingen konden vinden.
1
Pluspunten
Naar tijdig een ringenkussen te hebben besteld, en aan te geven welke dag dat we zouden trouwen. Het dan voor elkaar krijgen een dag naar je bruiloft je ringenkussen te ontvangen. Ik zeg goede reclame!! Eens en nooit weer!! Ben achteraf blij dat we een backup hadden!
Verbeterpunten
Als je het zo regels kun je beter stoppen!!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Sander, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het ontzettend spijtig te vernemen dat het ringkussen niet op tijd bij u is afgeleverd, waarvoor onze excuses. Ik heb vernomen dat er één dag vertraging is opgelopen bij PostNL waardoor deze de eerst volgende woensdag is afgeleverd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden de eerst volgende werkdag verzonden (maandag), dit aangezien wij niet werkzaam zijn in het weekend. Dit neemt niet weg dat er vertraging is opgelopen en dat de zending op dinsdag afgeleverd had moeten worden. U kunt het ringkussen gratis retourneren via een PostNL servicepunt bij u in de buurt. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
De veer
Son

Gepubliceerd op: 08/10/2017
Aanbeveling: nee




Aankoop
Ringenkussen
2
Pluspunten
Vriendelijke klantenservice
Verbeterpunten
Afspraken nakomen. Als er toegezegd wordt dat de levering de dag na bestellen geleverd wordt dient dit ook te gebeuren! Op de bruiloft van onze vrienden hadden wij dus geen lampionnen terwijl ons de levering de dag erna was toegezegd. Schuld werd gelegd bij bezorgservice maar hadden wij geen boodschap aan, werd ons inziens geen tot te weinig druk uitgeoefend naar PostNL. Schuld zal zeker voor een deel bij PostNL liggen!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Joyce, hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij niet tevreden bent. Zoals besproken zijn wij hierin afhankelijk van onze bezorgservice wanneer een zending vertraging heeft opgelopen in het sorteerproces. Wij hebben ons uiterste best gedaan het pakket op het afhaalpunt te laten bezorgen op de gewenste datum wanneer mogelijk, en anders op het bij ons bekende woonadres. Helaas is het PostNL niet gelukt het pakket op tijd te leveren, waarvoor onze welgemeende excuses. Je hebt de mogelijkheid alle artikelen binnen 14 dagen gratis te retourneren. Wij hopen van harte dat het een prachtige dag is geweest. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag. met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Joyce
Heerlen

Gepubliceerd op: 20/09/2017
Aanbeveling: nee




Aankoop
40 lampionnen
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer