Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
netjes op tijd geleverd en precies zoals op afbeelding

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Antwoord Weddingdeco.nl
Een fantastisch cijfer waar wij ontzettend trots op zijn! Heel hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt om ons te beoordelen! Heel veel plezier toegewenst met de items uit jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit en prijs kwaliteit verhouding goed
nvt
Antwoord Weddingdeco.nl
Here comes the bride! Wij willen jou bedanken voor dit prachtige cijfer. Wij wensen jou heel veel plezier toe met alle accessoires en succes toegewenst met de verdere voorbereidingen rondom de grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl.
Janna

Bruidsaccesoires

Antwoord Weddingdeco.nl
Een 10? Woehoe! Wat een fantastische beoordeling, waarvoor dank! Ontzettend veel plezier toegewenst met jouw bestelling en wellicht tot ziens in een van onze andere webshops. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Ik heb servetten en een ringendoosje besteld, beide zijn bedrukt zoals wij dat wouden. Het resultaat is prachtig.
Iets meer variatie bieden, meer producten voor chique bruiloften.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Belma, hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat een prachtig cijfer heb jij ons gegeven, waarvoor dank! Wij vinden het heel fijn te vernemen dat de door jou ontvangen items volledig naar wens en verwachting zijn. Veel plezier toegewenst met de items en succes toegewenst met de verdere voorbereidingen rondom jullie grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
Belma
Enschede

Servetten en een ringendoosje
Pluspunten
Snelle levering, goede prijzen en een persoonlijke touch!
Antwoord Weddingdeco.nl
Wij willen jou hartelijk danken voor de tijd welke jij genomen hebt om een beoordeling te plaatsen. Wij wensen jou veel plezier toe met de door jou ontvangen taarttopper. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl

Cake topper bruiloft
Pluspunten
Veel keuze. Gekoppeld in thema 's/ stijlen. Zeer snelle levering, netjes en mooi ingepakt.
Antwoord Weddingdeco.nl
Hoi Angelique, super fijn te vernemen dat ons ruime assortiment, snelle levering als fijn worden ervaren. Wij wensen jou veel plezier toe met de items uit jouw bestelling. Wellicht tot ziens in een van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
Angelique
Etten-Leur

Bruiloft decoratie.
Pluspunten
zeer snelle bezorging

Antwoord Weddingdeco.nl
Wat ontzettend fijn te mogen vernemen dat jij jouw bestelling spoedig en in goede orde hebt mogen ontvangen. Tevens zijn wij ontzettend dankbaar voor het prachtige cijfer welke jij ons gegevens hebt. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco

Antwoord Weddingdeco.nl
Een fantastische beoordeling waar wij ontzettend trots op zijn. Heel hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt om de beoordeling naar aanleiding van jouw bestelling in onze webshop te plaatsen. Veel plezier toegewenst met de items en wellicht tot ziens in een van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Antwoord Weddingdeco.nl
Wij willen jou namens het gehele team van Party- en Weddingdeco bedanken voor dit prachtige cijfer. Wij wensen jou veel plezier toe met de door jou ontvangen items. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl