Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Er was een misdruk geweest bij een label en het werd dadelijk opgelost en binnen de 2 dagen was het nieuwe katerwater bezorgd in Belgiƫ. Perfecte service.
Cindy
Wilsele

Lichtbox, katerwater
Pluspunten
Goede snelle levering

Lieselotte
Oud beijerland

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
-producten zien er goed uit.
-veel keus
-aantrekkelijke site, schept vertrouwen.
-vriendelijk telefooncontact als je een bestelling wilt plaatsen, schept vertrouwen
-Betere communicatie als afspraken niet kunnen worden nagekomen, zoals de datum waarop het pakket geleverd wordt zoals dit is afgesproken met de klant. (Dit wordt in overleg met de klant afgesproken, de datum staat als definitieve datum vermeld op je factuur en in je account). Zo voorkom je dat een klant voor niets zit te wachten!
-Als een artikel niet op tijd binnen is, de klant hiervan op de hoogte stellen en een nieuwe datum afspreken om het pakket te laten bezorgen. Nu moest ik zelf bellen waar mijn bestelling bleef. Heb geen mail gehad en er stond ook niets vermeld in mijn account. Dit schept wantrouwen als een eerdere bestelling al niet op de afgesproken datum is bezorgd.
- Professionelere aanpak van de klantenservice als je een klacht hebt! Ik werd niet bepaald serieus genomen en een excuus was er al helemaal niet bij. Ik heb dit als zeer onprofessioneel ervaren van een bedrijf wat mij in eerste instantie, door hun website, vertrouwen gaf hier met een gerust hart te kunnen bestellen voor onze bruiloft.
Antwoord Weddingdeco.nl
e Cindy,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent met onze service. Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd om de situatie te bespreken.

We horen graag van je.
Nick
Cindy
Dongen

decoratiemateriaal voor onze bruiloft
Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt

Marga
Alkmaar

Babyshower versieringen
Pluspunten
Goede en snelle levering. Producten in tact en alle goed werkend.

Emile Klomp
Duizel

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Confetti shooters goud en gekleurd
Pluspunten
snel geleverd
leuk aanbod voor goede prijs
Michelle
Hoofddorp

feestartikelen
kaartjes
Pluspunten
Leuke spulletjes, bezorging goed op tijd en leuk verpakt

Hanneke
Ede

Decoratie materiaal

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Erg mooie producten, snelle levering en super aardige medewerkers die heel fijn met je mee denken :-)

Colinda

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Confetti, balonnen, bestek yumyum, Zwart witte rietjes, slingers, bride Squad tasjes
Pluspunten
Snelle levering en zeer goede communicatie. Producten ook top!

Anne
Hoegaarden