Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Super site!
Bestelling vlug ontvangen.

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Francesca, heel hartelijk dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling te plaatsen. Wij vinden het super fijn te vernemen dat de zending spoedig en in goede orde door jou is ontvangen! Wij wensen jou heel veel plezier toe met de items uit de bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Francesca
Brussel

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Antwoord Weddingdeco.nl
Een fantastische beoordeling waar wij jou namens ons gehele team heel hartelijk voor willen danken. Wij wensen jou ontzettend veel plezier toe met de artikelen uit de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en leuke reactie op mijn insta post.
Antwoord Weddingdeco.nl
Hoi Fabienne, wat leuk te vernemen dat jij tevens de tijd hebt genomen een beoordeling te plaatsen. En wauw, wat voor een! Helemaal te gek! Wij wensen jou uiteraard ontzettend veel plezier toe met de items uit jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Fabienne
Alkmaar

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Waaiers, traktatiezakjes, hangover recorveykit tasjes, giftbox, flesjes katerwater en snoepjes
Pluspunten
Snelle levering, makkelijk om te betalen en goed product.

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Greet! wat ontzettend fijn te vernemen dat de snelle levering, kwaliteit en service als prettig wordt ervaren! Wij wensen jou uiteraard heel veel plezier toe met de topper en de tule. Dat beide items een prachtige toevoeging zullen zijn aan de grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Greet
Berlaar

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Taarttopper en rol witte tule voor huwelijk

Antwoord Weddingdeco.nl
Een prachtige beoordeling waar wij met ons gehele team ontzettend dankbaar voor zijn. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco

Pluspunten
Verbaasd over hoeveel je thuis nog in elkaar moest zetten en over de lage kwaliteit van de spulletjes. Doosjes zelf in elkaar zetten, maar deksel blijft niet netjes in elkaar zitten (probeer zelf maar eens :-) Paar ballonnen konden niet opgeblazen worden (meerdere mensen geprobeerd) en die mooie bakjes met gouden stippen zaten zo stevig opgestapeld dat je ze bijna moet beschadigen om los te krijgen van elkaar. De tule versieringsbollen moet je ook compleet zelf in elkaar zetten, terwijl ze 10,- kosten.... Al met al dus beetje teleurstellend.
Antwoord Weddingdeco.nl
Spijtig te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen items. Veel van onze items zijn D.I.Y. en dienen in dit geval zelf in elkaar gezet te worden. Dit om ruimte te besparen tijdens verzending en het voor de consument makkelijk te bewaren is tot het moment van gebruik. Wij proberen al onze productteksten van zoveel mogelijk informatie te voorzien, dit om teleurstelling hierin te voorkomen. Wanneer blijkt dat artikelen niet voldoen aan de kwaliteitseisen ontvangen wij hier graag melding van. Je kunt ons in dit geval altijd bereiken via ons telefoonnummer 088-0990300 of via info@partydeco.nl. Wij zijn er om jou te helpen en samen met jou te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Partydeco

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Balonnen, giftbox, bakjes, tule bollen, uitdeelzakjes, etc.
Pluspunten
Snelle en correcte levering!

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Melissa! Heel hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat een prachtig cijfer! Wij hopen dat de door jou ontvangen items volledig naar wens en verwachting. Wij wensen jou veel plezier toe met de items uit de bestelling en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl
Melissa

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Perfect optijd geleverd en mijn gebaksvorkjes zijn ook mooie kwaliteit van materiaal

Antwoord Weddingdeco.nl
Wij vinden het super fijn dat de geboden service en kwaliteit volledig naar wens en verwachting is. Wij willen jou hartelijk danken voor de tijd welke jij genomen hebt de beoordeling te plaatsen. Veel plezier toegewenst met de vorkjes. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco

Gebaksvorkjes met inscriptie MR en MRS
Pluspunten
Leuk aanbod, hele vriendelijke en persoonlijke service. Goede informatie als iets niet op voorraad is of langer duurt.
Niet alles is op voorraad en soms duurt het langer voordat iets geleverd kan worden.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Sophia, heel hartelijk dank voor jouw beoordeling. Fijn te vernemen dat de geboden service en informatie als prettig wordt ervaren. Helaas komt het voor dat gewenste artikelen voor een langere periode niet op voorraad zijn. Wij zijn hierin afhankelijk van onze leveranciers. Wij doen ons uiterste best de voorraad zo voorradig mogelijk te houden. Wij wensen jou heel veel plezier toe met de artikelen uit de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Sophia
Gouda

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Meerdere dingen voor onze bruiloft, decoratie, ringendoosje, gepersonaliseerde cadeautjes voor onze gasten, gastenboek en een haarsieraad.
Pluspunten
Duidelijke website. Snelle levering!

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Gerrinda, Wij willen jou hartelijk danken voor het plaatsen van deze fantastische beoordeling. Wij vinden het ontzettend fijn te vernemen de organzastrikjes in goede orde zijn ontvangen. Wij vertrouwen er op dat de strikjes een prachtige toevoeging zullen zijn aan de grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Gerrinda
Deventer

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Strikjes voor de antenne van de auto besteld.