Website: http://www.wecolour.com
Adres: Maarten Kruytstraat 22 2202GX
Plaats: Noordwijk
Telefoon: 071 3020444

WECOLOUR haarverf is kappers kwaliteit haarverf voor thuisgebruik zonder ammonia, ppd en parabenen.

WECOLOUR is ontstaan in 2015 vanuit de gedachte dat mooi geverfd haar ook kan zonder de verfpakketjes van de drogisterij of de dure kappersbehandeling. De haarverf dekt uiteraard grijze haren en is verzorgend voor je haar. Na het verven heeft je haar een mooie glans en voelt het zacht aan.

De online kleuradvies tool helpt je bij het kiezen van de juiste haarkleur. Onze haarkleur specialisten zijn er voor je als je persoonlijk advies nodig hebt. Ben je allergisch voor haarverf, vraag dan een gratis proefmonstertje aan via info@wecolour.com

WECOLOUR

Pluspunten
snelle levering.

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Prima site, goede gebruiksaanwijzing, snelle levering. Betaalbaar product.
De kleur, lichtbruin, was na gebruik goed (de tint die ik wil) maar verbleekt snel. De verf dekt echter helemaal niet mijn grijze uitgroei. Ik zal het dus waarschijnlijk niet meer bestellen.
Het bedrijf kan ik in het algemeen wel aanbevelen, de verf voor mij persoonlijk niet.

nb: in reactie op deze beoordeling heeft Wecolor mij gratis een tint donkerder gestuurd. Deze ga ik binnenkort proberen. Goede service!
Antwoord WECOLOUR
Wat vervelend dat de kleur niet goed gedekt heeft, waarschijnlijk heb jij 1 tint donkerder nodig, omdat de haarverf zo puur is. Wil je dat nog proberen? Je gaat zien dat de haarverf steeds beter blijft zitten omdat de kwaliteit van je haar sterk verbetert door onze haarverf. Ik hoor het graag. Dan stuur ik je de 5.0 gratis na.

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Prima site, goede gebruiksaanwijzing, snelle levering. Betaalbaar product.

19/06/2017

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Snelle levering , mooie verpakking , duidelijke website
Voor mijn haar was een verpakking veel te weinig ik zou minstens 2 nodig hebben en hiermee verdwijnt de gunstige prijs
Jessica
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Ideale vragenlijst voor het kiezen van je kleur. Goed advies ook. Mooie prijs.
Mijn grijze haren zijn niet helemaal gedekt.
Antwoord WECOLOUR
Wat vervelend dat de grijsdekking niet helemaal optimaal is. Zou je een tint donkerder willen proberen? Dan stuur ik je dit gratis op. Vaak dekt dit wel goed, omdat er meer pigment in zit. Doordat de haarkleuring zo puur is, hebben sommige mensen wat meer pigment nodig. Als je bang bent dat het te donker wordt, kunnen we ook de donkerblond nog mengen met de lichtbruin. Dan wordt het iets donkerder maar niet veel. Ik hoor het graag.
Hanna
Leusden

Gepubliceerd op: 08/06/2017

Pluspunten
Niks. nog niet gebruikt.
Niks. nog niet gebruikt.
Edith
Maastricht

Gepubliceerd op: 08/06/2017

Pluspunten
Fijne produkten

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Handige hulp bij kleurkeuze op de website
Zeer tevreden over het resultaat van de kleuring
Pakket past in de brievenbus

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Goede snelle levering van de haarverf in doos wat door de brievenbus past.
na 2 weken grijze haren zichtbaar, ligt niet aan de haarverf van Wecolour maar aan de snelle groei van mijn haar en waarschijnlijk gebruik van verkeerde shampoo. Had de verf gekocht omdat deze op natuurlijke basis is om van mijn jeukende hoofdhuid af te komen, echter nog steeds last van een jeukende hoofdhuid.
Yvonne

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
snelle levering
goede prijs
tips voor haar waarbij de verf er na een tijd volledig uit is, ondanks het permanent is.
Antwoord WECOLOUR
Ik denk dat voor jou ook de combinatie van lichtbruin met donkerblond beter pakt. Doordat de haarverf zo puur is, heb je waarschijnlijk wat meer pigment nodig. Wil je dat nog proberen? Ik hoor het graag.
Jelke
Harderwijk