Website: http://www.wecolour.com
Adres: Maarten Kruytstraat 22 2202GX
Plaats: Noordwijk
Telefoon: 071 3020444

WECOLOUR haarverf is kappers kwaliteit haarverf voor thuisgebruik zonder ammonia, ppd en parabenen.

WECOLOUR is ontstaan in 2015 vanuit de gedachte dat mooi geverfd haar ook kan zonder de verfpakketjes van de drogisterij of de dure kappersbehandeling. De haarverf dekt uiteraard grijze haren en is verzorgend voor je haar. Na het verven heeft je haar een mooie glans en voelt het zacht aan.

De online kleuradvies tool helpt je bij het kiezen van de juiste haarkleur. Onze haarkleur specialisten zijn er voor je als je persoonlijk advies nodig hebt. Ben je allergisch voor haarverf, vraag dan een gratis proefmonstertje aan via info@wecolour.com

WECOLOUR

Pluspunten
Mooie verpakking, duidelijke uitleg en voldoende verf om je haren twee keer te verven. De haarverf dekt goed, ook grijze haren.
Met de kleurentool kwam ik uit op kleurnummer 8.0, maar die heeft helaas te donker uitgepakt.
Corine
Appingedam

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Heldere en eerlijke informatie. Goede en vriendelijke service: Een verademing. Het kappersvak straalt er vanaf. Pakket om 15:45 besteld; kwam de volgende dag netjes aan.

Over de verf: Ik ben einde 20 al grijs geworden, heb daarna een paar jaar mijn haar laten verven bij de kapper. Dat werd me te duur. Maar de laatste jaren pakt de verf van de drogisterij steeds minder goed op mijn grijze uitgroei. Ik vond het vervelend om na 2-3 weken alweer met ammonia-verf aan de slag te moeten op mijn toch al droge haar.

Met WeColour blij verrast: De verf pakt goed! Bovendien erg gebruiksvriendelijk; drupt niet en heerlijk mild. Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik het geverfd heb (2 weken) maar mijn eerste indruk is erg goed. Mooie kleur, natuurlijke glans. Vond de bamboe-shampoo ook prettig op mijn krullen. En ten slotte vind ik het sympathiek, dat er regelmatig kortingsacties zijn.

Chris
Ede

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk
Top service
Ik had mahoniebruin gekocht. Echter kreeg ik alleen een gloed, heel erg jammer en zonde :(
Mich

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Snelle service. Verzenden erg snel, snelle reactie op e-mail en willen graag helpen.
Haarverf gaf totaal niet de juiste kleur. Een nieuw setje gratis opgestuurd gekregen maar ook dit gaf niet het gewenste resultaat. Tevreden over het bedrijf maar niet over de haarverf.
Sanne
Oosterhout

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Prima site, snelle levering en zeer klantvriendelijk.
Het heeft helaas niet gepakt. Ik had 10.1. Van natuur heb ik vrij donker haar. Helaas onvoldoende resultaat.

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
snelle levering.

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Prima site, goede gebruiksaanwijzing, snelle levering. Betaalbaar product.
De kleur, lichtbruin, was na gebruik goed (de tint die ik wil) maar verbleekt snel. De verf dekt echter helemaal niet mijn grijze uitgroei. Ik zal het dus waarschijnlijk niet meer bestellen.
Het bedrijf kan ik in het algemeen wel aanbevelen, de verf voor mij persoonlijk niet.

nb: in reactie op deze beoordeling heeft Wecolor mij gratis een tint donkerder gestuurd. Deze ga ik binnenkort proberen. Goede service!
Antwoord WECOLOUR
Wat vervelend dat de kleur niet goed gedekt heeft, waarschijnlijk heb jij 1 tint donkerder nodig, omdat de haarverf zo puur is. Wil je dat nog proberen? Je gaat zien dat de haarverf steeds beter blijft zitten omdat de kwaliteit van je haar sterk verbetert door onze haarverf. Ik hoor het graag. Dan stuur ik je de 5.0 gratis na.

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Prima site, goede gebruiksaanwijzing, snelle levering. Betaalbaar product.

19/06/2017

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Snelle levering , mooie verpakking , duidelijke website
Voor mijn haar was een verpakking veel te weinig ik zou minstens 2 nodig hebben en hiermee verdwijnt de gunstige prijs
Jessica
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Ideale vragenlijst voor het kiezen van je kleur. Goed advies ook. Mooie prijs.
Mijn grijze haren zijn niet helemaal gedekt.
Antwoord WECOLOUR
Wat vervelend dat de grijsdekking niet helemaal optimaal is. Zou je een tint donkerder willen proberen? Dan stuur ik je dit gratis op. Vaak dekt dit wel goed, omdat er meer pigment in zit. Doordat de haarkleuring zo puur is, hebben sommige mensen wat meer pigment nodig. Als je bang bent dat het te donker wordt, kunnen we ook de donkerblond nog mengen met de lichtbruin. Dan wordt het iets donkerder maar niet veel. Ik hoor het graag.
Hanna
Leusden