Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Kidsdeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

We Love Deco BV

Pluspunten
vlot en netjes geleverd.
Ook een prima prijs.

Flairs Beauty Studio
Reutum

glazen buisjes met kurk 5cm
houten plaatskaarthouders
Pluspunten
Duidelijke website, enorm assortiment, mee met de laatste trends, tijdige aflevering van producten.
Indien pakket dag vroeger dan normaal wordt geleverd (absoluut geen probleem, integendeel zelfs), gelieve een melding hiervan te sturen. Gelet op het feit dat ik in Belgiƫ woonde, kon ik het pakket alleen op zaterdag laten leveren wat goed uitkomt, want dan ben ik thuis. Het pakket werd echter zonder verwittiging van WE LOVE DECO of van pakjesleverancier dag voordien al geleverd. Gelukkig was er iemand thuis.

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Versiering en materiaal voor het organiseren van een babyshower.
Pluspunten
- Ruim aanbod in Mason Jars (en verkoop individuele stuks)
- Snelle verzending
- Goedkopere verzending aangeboden naar afhaalpunt
- Goed verpakt
- Minder plastic gebruiken bij het inpakken van de bestelling of eventueel een milieuvriendelijker alternatief overwegen.

Mason Jars
Pluspunten
Ik heb op donderdagochtend de bestelling geplaatst en na overleg mocht ik smiddags de bestelling al ophalen

Nan
Barendrecht

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Ik heb decoratie gekocht voor een vrijgezellenfeest. Kartonnen bordjes/bekers
Pluspunten
Leuk en uitgebreid assortiment en snelle levering!

Marielle
Kerkdriel

Versieringen voor babyshower
Pluspunten
Fijne en snelle service!
Op de website staat dat het pakket tussen 09.00uur en 17.00uur wordt bezorgd de volgende dag. Echter kreeg ik van post nl een mail dat het tussen 17.00 en 22.00 uur wordt bezorgd. Was een beetje onduidelijk, ook omdat ik het adres van mijn werkplek had gegeven en ik na 17.00 uur niet meer werk.

Ziet er netjes uit!
Pluspunten
Meerdere keren dingen besteld meerdere keren de onjuiste dingen gekregen.
Meerdere keren telefonisch contact gehad & alleen maar met sorry maar helaas afgedankt!
Zeer ontevreden & je krijgt geen hulp of compensatie.
Jullie beloven iets & komen afspraken niet na.
Niet 1keer gebeurd maar 3x.
Wij zullen nooit meer iets bestellen bij jullie & al onze daggasten van de bruiloft ook niet, die hebben de rompslomp met jullie meegekregen.
Communicatie, compensatie, beloftes nakomen, geen afschuif systeem gebruiken!
Antwoord We Love Deco BV
Beste, dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling te plaatsen! Wij schrikken enorm van jouw review, dit aangezien ons niet bekend is waar jouw ontevredenheid door is ontstaan. Eerder afgelopen Juli is er contact met jou opgenomen naar aanleiding van een niet leverbaar ringdoosje. Hierbij hebben wij samen met jou gekeken naar een passende oplossing en ervoor gezorgd dat jullie een prachtig gepersonaliseerd ringdoosje hebben kunnen gebruiken op de grote dag. Ook heeft er een annulering plaatsgevonden inzake een bestelling welke geplaatst is door middel van achteraf betalen. Maar ook dit voorval hebben wij spoedig voor jou opgelost door een spoedlevering te verzorgen. Het is ons verder helaas niet bekend wat er fout is gegaan met jouw bestellingen. Zou jij dit ons verder kunnen toelichten? Dit aangezien de laatste bestelling vanuit Augustus is geweest en wij jouw klachten zoals in de beoordeling beschreven niet kunnen plaatsen. Wij vernemen graag reactie. Hartelijk dank alvast! Team welovedeco
Eygelshoven

Bianca
Belgie

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Makkelijk besteld, overzichtelijke website, vlugge levering, je krijgt wat je ziet, top!
Ik vind alles goed zoals het is!
Emmy
Mesen

Gender reveal spulletjes
Pluspunten
Snelle levering en alles goed verpakt!

Ball mason jar potten.