Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Kidsdeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

We Love Deco BV

Pluspunten
Very good contact with customer service. Fast delivery. Top quality products
Every time I order personalised printing service its very confysing which designs are placed in the busket. The overview only shows personalized labels but not which. Each time I get either the wrong print design or wrong numbers
Karolina
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Personalized print labels and party decor
Pluspunten
Mooi pruduct en snelle levering

Antwoord We Love Deco BV
Hoi Anja! Wat onwijs leuk te zien dat jij de tijd hebt genomen een beoordeling te plaatsen naar aanleiding van jouw bestelling bij Weddingdeco.nl. Wij wensen jou heel veel plezier toe van het boek en hopen van harte dat dit boek een mooie herinnering zal zijn naar aanleiding van de grote dag. Met vriendelijke groet, Team welovedeco
Anja
MAASTRICHT

gastenboek bruiloft
Pluspunten
Het boekje voor de babyshower had ik erg laat besteld maar kwam ruim op tijd aan.

Antwoord We Love Deco BV
Beste Denyse, dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling achter te laten. Het is altijd fijn te vernemen dat een zending spoedig en in goede orde door de klant wordt ontvangen. Wij hopen uiteraard dat het boekje geheel naar wens en verwachting is en een leuke toevoeging zal zijn aan de babyshower! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Denyse

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Het product ziet er prachtig uit. Mooi en subtiel.
Zoals verwacht en zoals op de foto online.
Het was prettig geweest om een soort 'update' te ontvangen na een aantal weken. Ik heb nu 6 weken gewacht, wat voor ons geen probleem was, maar kan me voorstellen dat dit verhelderend kan zijn.
Antwoord We Love Deco BV
Hoi Anna! Heel hartelijk dank voor deze zeer fijne beoordeling. Fijn te vernemen dat het door jou ontvangen Houten ringdoosje takje gepersonaliseerd geheel naar wens en verwachting is. Wij wensen jullie uiteraard onwijs veel plezier toe met het doosje. Dat dit item een mooie toevoeging zal zijn aan de grote dag. Met vriendelijke groet, Team welovedeco
Anna
Nijmegen

Gepersonaliseerd houten ringendoosje

Antwoord We Love Deco BV
Hey Miria, dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling achter te laten! Wij wensen jou namens het gehele Welovedeco team onwijs veel plezier toe met de door ontvangen items. Hopelijk tot ziens in een van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Miria

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Super service , fijne producten

Antwoord We Love Deco BV
Beste Ilse ! Wij willen jou bedanken voor het verstrekken van deze zeer fijne review! Een prachtig cijfer waar wij ontzettend trots op kunnen en mogen zijn. Wij wensen jou onwijs veel plezier toe met de door jou ontvangen items. Met vriendelijke groet, Team welovedeco
Ilse
Harderwijk

Hydofiele doeken
Speelgoed camera
Done by deer speeltje
Pluspunten
Mooie prints, alles perfect in orde en geleverd op de aangegeven tijd!

Antwoord We Love Deco BV
Hey Janne! Super fijn dat jij de tijd hebt genomen een beoordeling achter te laten naar aanleiding van jouw bestelling voor gepersonaliseerde trouwbedankjes. Wij wensen jou veel plezier toe van de bedankjes! Met vriendelijke groet, Team welovedeco
Janne

Gepersonaliseerde luciferdoosjes
Pluspunten
Snelle levering, mooie productien
Geen keuze wanneer de producten bezorgd worden. Heliumballon was niet meer te gebruiken.
Antwoord We Love Deco BV
Beste Aranka, dank voor jouw beoordeling. Spijtig te vernemen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen zending. Wij bieden online niet de mogelijkheid aan zendingen op een andere datum te laten leveren. Mocht dit wel gewenst zijn is het geadviseerd eerst contact met onze klantenservice op te nemen alvorens de bestelling is geplaatst. Wij vertellen jou graag wat de mogelijkheden hierin zijn. Mocht jij hier over willen refereren mag jij ons altijd mailen op info@welovedeco.nl. Gevulde folieballonnen blijven gemiddeld 1 week van goede kwaliteit. Mocht de ballon afwijken en eerder in kwaliteit hebben afgenomen vernemen wij dit graag en bieden wij uiteraard een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team welovedeco
Aranka
Baarn

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Heliumbalonnen, servetten, slingers, balonnen, suikerhartjespotjes.
Pluspunten
Snelle levering, kwalitatieve producten, korting voor een herhaalbestelling.
Mag wel iets goedkoper :)
Antwoord We Love Deco BV
Hi Anelina! Leuk te lezen dat jij de tijd hebt genomen een beoordeling achter te laten. Jij hebt ons een cijfer gegeven waar wij jou ontzettend dankbaar voor zijn. Wij hopen van harte dat de door jou ontvangen trouwdecoratie naar wens is en alle items een mooie toevoeging zullen zijn aan de grote dag. Met vriendelijk groet, Team Welovedeco
Anelina

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Wij hebben meerdere versieringen voor ons bruiloft gekocht, Alles was zoals verwacht, prima.
Pluspunten
Snelle levering, groot assortiment, goede kwaliteit
Veel in het assortiment niet meer voorradig en best prijzig.
Antwoord We Love Deco BV
Hoi Sannah! Dank voor de tijd welke jij genomen hebt een beoordeling te plaatsen. Fijn te vernemen dat jij jouw order spoedig hebt mogen ontvangen en dat de kwaliteit van de artikelen naar wens en verwachting is.

Wel vinden wij het spijtig te zien dat veel van de gewenste items niet op voorraad blijken te zijn. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze leveranciers en doen wij er alles aan de voorraad welke aangevuld kan worden aan te vullen.Soms komt het voor dat artikelen voor een langere periode niet leverbaar zijn. Mochten hier vragen over zijn kun jij altijd contact met ons opnemen. Wij kijken dit graag voor jou na! Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Sannah
Den Bosch

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Tafelkleed, vlaggen, servetten, balonnen, naamkaartjes