Website: https://www.waterpompshop.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131AG
Plaats: Hoofddorp

Waterpompshop.nl is een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Een waterpomp betreft veelal een generieke naam voor dompelpompen, vijverpompen, tuinpompen, beregeningspomp, handpompen en motorpompen.

Waterpompshop.nl biedt al deze pompen aan en heeft per categorie zorgvuldig de pompen geselecteerd zodat voor elke toepassing de juiste waterpomp geselecteerd kan worden tegen concurrerende prijzen.

Waterpompshop.nl

Pluspunten
Overzichtelijke website met goede product informatie en voldoende keuze. Snelle verzending van de producten.

Arjen
Bedum

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Voldeet aan verwachtingen. Pakket zonder verzendkosten af te halen bij Postnl afhaalpunt.

Gerrit
Diepenheim

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snel geleverd

Arno
Rosmalen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Ruime en duidelijke informatie op de site. Snelle en correcte levering. Ook wanneer iets niet gaat zoals verwacht (kan gebeuren...) is de service boven verwachting.
Niet elke pomp heeft dezelfde aansluiting. Daar zou nog iets beter op gelet kunnen worden bij de samenstelling van pakketten.
Patrick
Kerkwijk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
zeer snelle levering

willy
Terneuzen

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Ze moeten eens goed naar de bestelpagina van hun website kijken. De bestelling en de registratie op deze pagina komen niet overeen en natuurlijk zijn er dan misverstanden.
De correspondentie inzake de afhandeling is absurd en gratis blijkt ineens niet gratis.....!
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste Henk, bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u uw aankoop als problematisch heeft ervaren. We hebben uw order nagekeken en de betaalde bedragen zijn correct gebleken. We hebben dit per email aan u uitgelegd om de situatie te verduidelijken. U heeft 1x de afvoerslang besteld en deze ook gratis ontvangen (zie de verrekende korting op uw factuur).

Indien wij ergens niet duidelijk zijn geweest in de communicatie, zouden we hier heel graag met u telefonisch doorheen willen gaan. We hopen dat u desondanks tevreden bent over de artikelen die we u hebben geleverd.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Team Waterpompshop.nl
Henk

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Duidelijke site en snelle levering zoals op de site staat.
Raimond
Bladel

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, uitstekend product
Eddy
Merksem

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
snelle levering en tel.uitleg over pomp.

rob van tienen
bennebroek

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Goede website, snelle en correcte levering en goede helpdesc.

P.H. Brouwer.
Winterswijk