Website: http://www.watchwinderwebshop.nl
Adres: Bordewijkstraat 30 2692DV
Plaats: s-Gravenzande

online verkoop van watchwinders - winders voor automatische horloges

WatchWinderWebshop
7.5

Pluspunten
Sinds bevestiging ontvangen wel alles goed gegaan. Maar door de vertraging cadeau niet optijd binnen.
Zonder bevestiging van je bestelling, ga je twijfelen aan de echtheid van het bedrijf. Jammer dat wanneer we bellen die pas hebben gekregen..
Chiara
Spaarndam

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Ik heb al meerdere producten gekocht. Door mijn eigen fout is een onderdeel kapot gegaan. Kon het niet zo snel vinden op de site. Email gestuurd op zondag, maandag antwoord en dinsdag onderdeel in huis. Sneller kan echt niet.

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Negatief: Ik heb iemand een Benson premium N1 kado gedaan. Heb hem zelf niet aangepakt en uitgepakt. Ik dacht dat dit een kwaliteitproduct was. Dat is niet het geval. Hij is merkloos en made in China. Dit had beter beschreven mogen worden op de website. Ben er niet blij met de misleiding. Duur betalen voor goedkoop, helaas. Positief: Snelle levering

Antwoord WatchWinderWebshop
Sorry, maar 90% van dit soort producten komt uit China > ze zijn er gewoon goed in. Een heel mooi product èn de winder was daardoor ook nog scherp geprijsd. Bent u niet te streng met uw lage beoordeling? Hoe hadden we dit beter kunnen doen?
June
Enschede

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Ondanks dat er iets mis ging met de email-bevestiging van mijn bestelling was de antwoordtijd op mijn vraag hierover per email zeer snel en correct. Geleverd zoals beloofd.

Geldrop

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Goede website. Kon goed vinden wat ik wou hebben. Product precies zoals verwacht afgeleverd.
Geen track en trace over levering. Die was niet aangekondigd. Was wel thuis, dus geen probleem. Maar track en trace zou handig zijn.
michael

Gepubliceerd op: 15/07/2017

Pluspunten
Goed verpakt. Mooi produkt
Levertijd in met name informatie verschaffing over levertijd. Er staat op de website 2 a 3 dagen. Na bestelling geplaatst te hebben (9 dagen voor vaderdag), kwam ik alsnog in de problemen. Na een paar dagen nl geinformeerd waar het bleef. Toen pas reactie dat produkt niet op vrd was en wanneer het zou komen. Met als eindresultaat dat ik de hele zaterdag thuis ben gebleven om post te ontvangen. Want DHL geeft aan dat het ergens tussen 11 en 15 uur bezorgd zal worden. Tip: gebruik bijv DPD waarbij in iedergeval een uur wordt aangegeven zodat je niet hele dag thuis `vast zit`.
Antwoord WatchWinderWebshop
Goedemorgen, mijn excuses voor het ongemak. Er stond wel 'werkdagen' want het weekend zorgt natuurlijk voor vertraging. Maar uw zending was inderdaad verlaat, zonder duidelijke reden. We zijn inmiddels overgestapt naar DPD; gaat een stuk beter! Graag tot ziens.
Agnes Vonk
Slochteren

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten
Hele trajekt ging soepel! Hulde. Bij andere aanbieder op internet liep de bestelling spaak, zodoende biij jullie uitgekomen.

Robert van Straalen
Amersfoort

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
Snelle levering. De verpakking alleen al straalde kwaliteit uit.

Loek

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Zeer nette communicatie over product dat niet meer voorradig was. Goed opgelost.
Een verzendbevestiging zou het proces wat helderder maken.
Mick
Laren

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
De watchwinder had een defect bij levering. Heel netjes opgelost, meteen kunnen retourneren voor vervanging en snelle communicatie.

Gepubliceerd op: 12/05/2017