Website: www.warmgarant.nl
Adres: Weesperstraat 118-Z 1112 AP
Plaats: Diemen

Warmgarant zorgt voor gemak, een goed advies en uitstekende service! Een CV-ketel koopt of huurt u bij Warmgarant inclusief standaard installatie én in combinatie met een all-in service abonnement. CV ketels van het bekende en betrouwbare merk Intergas voor de scherpste prijs van Nederland! Warmgarant werkt landelijk met 35 installateurs, altijd een vakman uit uw regio. Wij zijn elke dag bereikbaar voor advies en service. Van maandag tot vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur én in het weekend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Bel: 085 – 401 22 33. Bel ons voor vragen of advies! Wij helpen u graag!

Warmgarant

Pluspunten
Duidelijke en complete site met alle relevante informatie.
Snelle reactie en afhandeling na bestelling.
En zeer deskundige en sympathieke monteur die alles prima installeerde en uitlegde.
ga zo door
Erwin
Zwolle

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Sinds 17-12-2018 een nieuwe intergas ketel voldoet aan de verwachtingen na 19jaar Nefit toendertijd de Rolls-Royce onder de ketels snelle reactie van warmgarant prima service
Ga zo door!
Fam. Ketelaar
Sint Pancras

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Goede prijzen en kwaliteid
tibo instatallatie in Rotterdam , heel onbleefd en onbeschaafd monteur

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Op vrijdagmorgen een CV ketel besteld bij Warmtegarant. Wegens drukte in deze periode een afspraak gemaakt voor woensdag. Vervolgens vrijdagavond door de installateur Roelof Eising uit Meeden gebeld of zaterdagmorgen ook paste om te installeren. Zaterdagmiddag draaide de nieuwe Intergas CV ketel alweer door een kundige installateur.
Dit zijn bedrijven die nog meedenken!

Jouke Koopmans

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
De HR/CV begaf het op een behoorlijk ongustig moment. Onder druk een nieuwe moeten bestellen maar daarbij enorm goed geadviseerd (door Melvin) en verder geholpen met een eerlijke en duidelijke planning en dus goed verwachtingsmanagement. Op de aangegeven dag was de installateur perfect op tijd en die heeft meer dan keurig vakwerk geleverd en afgemaakt met heldere uitleg!!
die zijn er wat mij betreft niet ;-)
Ruud
Pijnacker

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website
Goede prijzen
Perfectie installatie uitgevoerd
Als er beloofd wordt dat er binnen 24 uur contact wordt opgenomen dan vind ik het prettig als dat ook waargemaakt wordt. Dat was nu niet het geval. Ik heb er zelf achteraan gebeld.
Antwoord Warmgarant
Beste Patrick, sorry. Ik weet dat het geen excuus mag zijn, maar op dit moment zitten we op sommige plekken in Nederland echt aan onze maximale capaciteit. Wij installeren meer dan 25% dan vorig jaar en de maanden oktober en november zijn bovendien de drukste van het jaar. Topweken dus. Maar je hebt gelijk. Excuus en dank voor je reactie. Team Warmgarant.
Patrick
Zwolle

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Heel goed geholpen ondanks drukte toch binnen twee dagen
al geplaatst goed apparaat en zeker niet duur met alles erop en
eraan ben zeer tevreden ook via telefoon gesprek goed advies gekregen en een spoed behandeling.
geen zo doorgaan.
Martin
Chaam

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Werken zeer netjes en de kosten zijn laag en transparant.

Evert
Veenendaal

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Zeer goed advies gekregen bij de aanvraag van de offerte.
Goedkoop.
Zeer snel en vakkundig geinstalleerd door een installateur die door hen is ingeschakeld hiervoor.

Jan
Lemelerveld

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Goede uitleg en adviezen. Denken mee met de situatie. Bereikbaar. Komen afspraken na. Vlotte en nette installatie.

Roger
de Meern