Website: https://www.wantohave.nl
Adres: Nijenrode 12 8226TH
Plaats: Lelystad

Wantohave BV is een internetwinkel met de leukste en nieuwste gadgets en vele soorten LED verlichting.

Wantohave

Pluspunten
correcties in bestellingen worden keurig verwerkt

Timo Kraaijkamp
Stokkum

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Vos
Sprundel

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Duidelijke informatie, snel geleverd en leuke producten dat was toch wel wat ik zocht.
Nvt
Juan
Purmerend

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten

Zeer lange levertijd !!!!!!!
Machiel

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
ervaring na een bestelling: snelle levering, gratis verzending, ontvangen in goede orde, product goed.

GerritH

Pluspunten
Geen punt over bedrijf wel over product. De bijgeleverde snoer is erg kort als je nagaat dat de regendruppels voor buiten gebruik gaat worden
Bsv helpman-oost

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Kwamen keurig op tijd
Ik was aan het wandelen en nog geen 3 km was ik hem al kwijt dus dat vond heel jammer . Ze klemmen dus slecht..?
E van de Wissel
Koedijk

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Ze hebben echt overal een oplossing voor!! Ze waren zelfs bereid mij s avonds nog te ontvangen
Geen verbeterpunt
Bianca Viveen
Uithoorn

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Na mijn minder goede beoordeling alsnog een reactie gekregen met een voorstel tot compensatie waar ik ben op ingegaan. Dit werd correct en vlot afgehandeld. Er werd beloofd de website aan te passen en dat lijkt op het eerste zicht (in de productnaam) te zijn gebeurd. In de omschrijving staat echter nog steeds dat het product over bluetooth zou beschikken wat dus niet het geval is. "Deze meerkleurige LED Discolamp Magic Jelly bleutooth met speaker zorgt voor een verbluffend lichteffect in maar liefst zeven kleuren."
Een betere en juiste productomschrijving: ik bestelde een bluetooth partylamp maar het geleverde artikel heeft geen bluetooth -functie
betere Klantenservice: ik deed een mail om het probleem aan te melden maar kreeg hierop geen enkele reactie
Rita
Zonhoven