Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

vtwonen

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Pluspunten
Duidelijke website
snelle reactie opvragen
Plaatje van product klopte niet met het product. Ging om betonnen klok. Andere websites hadden wel hun plaatjes geupdate.

30/03/2017

Pluspunten
Veel keuze, leuke produkten
Product besteld (krukje) waarbij stond aangegeven dat levertijd 3-4 dagen was. Na bestelling werd vrij snel aangegeven dat er bij derde leverancier vertraging op zat. Heeft uiteindelijk +/-3 maanden geduurd. Al die tijd bleef de leveringstermijn van dit product op de website op 3-4 dagen staan terwijl dus bekend was dat dit niet zo was. Dit vind ik misleiding. Daarnaast geen aankondiging toen product uiteindelijk geleverd werd. Buren aangenomen maar wat als ik op vakantie was? Dan onvoldoende tijd om te retourneren. Daarnaast bleek de kleur grijs terwijl dit zwart genoemd wordt (moest bij zwarte piano). Niets over vermeld in omschrijving. Wacht nu nog op procedure retourneren van derde leverancier. Moet zelf maar mail in de gaten houden?
Judith
EINDHOVEN

28/03/2017

Pluspunten
goede prijs voor het product
product veel later aangekomen dan gezegd, geen reactie op de mail die ik hierover had gestuurd. Algeheel niet klantvriendelijk.
Naomi
Wageningen

11/03/2017

Pluspunten
Snelle verzending
Communicatie is verwarrend. Ik bestel bij vt wonen en ik krijg correspondentie van sb commerce voor de factuur en ohkiyo voor de beoordeling. De mail ziet er ontzettend slecht en onbetrouwbaar uit. Het geeft me geen gevoel van een leuke koopervaring!!
Mimi
Leiden

10/03/2017

Pluspunten
Vlotte levering
In de mail de mogelijkheid na levering via IDeal te betalen.
Kapot artikel was toegezegd opnieuw te leveren en dat is niet gebeurt.
Froukje
Wildervank

02/03/2017

Pluspunten
Leuke inspiratie en artikelen die net even wat anders zijn.
Lange levertijd op veel artikelen en al een aantal keer kapotte fotolijstjes ontvangen. Dit vind ik erg slordig, ik ga er namelijk van uit dat dit gecontroleerd wordt voordat het opgestuurd wordt.
Lonneke
Overasselt

28/02/2017

Pluspunten
duidelijkere informatie over product. Ik vind het namelijk raar dat het product niet in zijn totaliteit wordt geleverd. de adapter moest ik apart nabestellen.
Leone Wevers
Den Hoorn (ZH)

22/02/2017

Pluspunten
vlotte afwerkint
geen verbeterpunten te melden
Petra
Leiden

20/02/2017

ria
Nieuwegein

18/02/2017

Pluspunten
Wanneer het vanuit hun eigen magazijn verzonden kan worden heb je het snel binnen, ook krijg je snel de track en trace code.
Wanneer de bestelde artikelen bij een ander magazijn/bedrijf vandaan moeten komen is de communicatie echt slecht. geen duidelijke mail of informatie erover en is het afwachten wanneer je het binnen krijgt.
Dionne
Hauwert