Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp

vtwonen
7.7

Pluspunten
Vriendelijkheid van sommige personeelsleden.
Tot 2 x toe kon ik niet via Ideal betalen, waardoor 1 artikel niet meer kon bestellen, de lange telefonische wachttijd

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Leuke collectie
Grote bestelling willen doen maar geen antwoord gekregen op de vraag naar een kortingscode.
Vervolgens is 1 artikel nog niet geleverd maar geen enkel bericht over hoe lang het nog gaat duren of wat levertijd is.
Reactietijd van 3-5 dagen op een e-mail formulier is ook niet van deze tijd.
Petra

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Snelle en nette levering
Niet goedkoop

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
Erg mooie producten en snelle levering
Vind de site erg misleidend. Bij het betaaloverzicht krijg je pas te zien dat je ook nog een hoog bedrag belasting moet betalen boven op je aankoopbedrag.
Marinka

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
Positief was de prijs want er was 20 % korting. En uiteindelijk de snelle levering.
Vooral de website is elke x gestoord wat heel frustrerend is vooral als een bestelling al betaald is en je geen bevestiging krijgt en dan bel je en krijg dan een dus danig ongeinteresseerd mans persoon die niks vinden en verder vertellen kan.Uiteindelijk is het met een ander collega goed gekomen maar helaas geen bevestiging van de bestelling gekregen.
Anneke
IJse

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Mooi assortiment.
Levering de volgende dag werd niet nagekomen helaas.. Daardoor uiteindelijk een week op kast moeten wachten.
Rick
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Leuke en originele spullen, mooi vorm gegeven tijdschrift en tv programma
De website werkt niet goed, dit is al maanden zo. Items worden uit het winkel wagentje verwijdert, geen bericht over retourzending of terug storten van een betaald bedrag. En het duurt lang voor een bestelling aankomt. Anderhalve week geleden iets besteld, nog steeds niet ontvangen (terwijl aangeven binnen een paar dagen).
Den Bosch

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Leuk tijdschrift en tvprogramma’s.
De webshop valt erg tegen. Erg traag, dat kan echt veel beter. Knullige en nietszeggende teksten als ‘mooi kleed, een echte musthave’. Zit iemand hierop te wachten? Een korte feitelijke beschrijving is genoeg. Onduidelijke of verkeerde info over de producten. Weinig of onduidelijke foto’s, of 10 x dezelfde foto. Weinig foto’s van het product in de grotere ruimte. Bij banken ontbreken producttekeningen met de precieze maten.
Leen

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
Ik vind dat ze mooie spullen hebben en ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die het uit eindelijk heeft opgelost. Maar het heeft even geduurd.
Ik had de pech dat mijn leverdatum iedere keer werd uitgesteld.
En uit eindelijk was het zelfs niet meer leverbaar. Daar is behoorlijk
Lange tijd over heen gegaan. Maar ik ben nu erg blij met mijn aankopen.

Gepubliceerd op: 29/03/2018