Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen
7.9

Pluspunten
Snelheid van de bezorging
Vééél te grote verpaking konen wel 30 produkten in echt veel te groot
Albert
Hilversum

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
Mooi apullen te koop via de webshop
Ik kreeg tot twee keer toe het verkeerde product geleverd, na twee maanden heb ik nog steeds het juiste product niet ontvangen. Daarnaast wacht ik al twee maanden op een product dat destijds niet leverbaar was. Ik word niet op de hoogte gehouden van de vorderingen.
Hedwig

Gepubliceerd op: 10/07/2017

Pluspunten
snelle levering
Ik heb een product teruggestuurd, maar na 1.5 nog steeds geen bericht of bedrag teruggestort gekregen
Enschede

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
leuk, gevarieerd assortiment
verkorten levertijden
met oplossingen komen als er een leverprobleem is
duidelijkheid over wanneer een product geleverd wordt
retourproces onduidelijk (geen info over of een product is aangekomen)
Karin
Eerbeek

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten
Leuke spullen
Wat ik gekocht heb is te duur voor wat het is
Liesbeth
Dordrecht

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Levering akkoord.
Product was defect, klantenservice reageerde niet op 2 mails, telefoonwachtrij is minimaal 10 minuten, dus slecht bereikbaar. Er wordt vervolgens geprobeerd mij een extra product te verkopen, in plaats van begrip voor mijn defecte product.
Michiel van Mourik
Zuidland

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
het geleverde moet beter gecontroleerd worden. Had een beschadigd mokje ontvangen; teruggestuurd en door diverse oorzaken heb ik het mokje niet teruggekregen. Vervolgens is het geld van het mokje op mijn rekening teruggestort. Dit had ik niet afgesproken; ze zouden het mokje nogmaals leveren.

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Pluspunten

Een deel van mijn bestelling werd niet geleverd. Navraag leerde mij dat er na-geleverd wordt, maar ook daarbij wordt de belofte niet nagekomen.
Antwoord vtwonen
Beste Bas,

Wat vervelend om te horen! Ik help meteen om dit op te lossen.
Bas

Gepubliceerd op: 09/05/2017

Pluspunten
Sommige medewerkers van de klantenservice zijn behulpzaam andere niet echt.
na alle ellende die ik heb meegemaakt had ik het op prijs gesteld als er een geste was gekomen vanuit het bedrijf.
Helaas heb ik 2 vrije dagen moeten nemen voor het ontvangen van het kastje, en ongeveer 30 telefoontjes gepleegd. 1x lag dat aan vt wonen product was nog niet op voorraad, maar geen melding hiervan dus hele dag zitten wachten. 2e keer liet post nl me zitten weer een dag zitten wachten, dit heeft ontzettend veel ergernis gekost en ik heb ontelbare telefoontjes moeten plegen om dit geregeld te krijgen. Na ongeveer 3 weken na de eerste beloofde zending heb ik het kastje pas ontvangen.
Marjolein
harmelen

Gepubliceerd op: 19/04/2017

Pluspunten
- vriendelijke klantenservice, ze doen zeker hun best
ik heb zonet contact weer opgenomen met de klantenservice.
Maar ik wordt hier toch wel beetje verdrietig van.

Op 1 maart heb ik het dekbed besteld. Want het huidige dekbed van 3 januari, was niet meer leverbaar.
Helaas heb ik op heden( 23 maart, na verschillende telefoontjes en emailtjes, niks gehoord van de bestelling van 1 maart.

Zo net heeft de klantenservice verteld dat het dekbed overtrek ook niet geleverd wordt.

Ik zou mijn geld netjes terug krijgen. Wel heel jammer, want ik wilde gewoon een mooi dekbed overtrek van jullie.
Ik ben nu wel mijn vertrouwen in de VT wonen shop kwijt.

Jij en je collega hebben het zeker netjes willen oplossen maar
het is wel een teleurstelling in diegene die de voorraden bij houden en communiceren naar derde partijen.
A. Rottier
Heinkenszand