Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
7.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
977 beoordelingen (12 maanden)
2090 beoordelingen (totaal)
10360 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (516)
24% (238)
9% (89)
6% (57)
8% (80)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
vriendelijke personen bij de klantenservice
Verbeterpunten
mijn bestelling van 18 december 2017 heb ik nu, 2 weken later nog steeds niet ontvangen en het gaat nog even duren is mij net verteld. tot 2 keer toe is er iets mis gegaan met de adressering. ik had via een knop op de website gekozen voor aflevering bij een Postnl afhaalpunt, maar dat blijkt dus niet te werken. vanwege de verkeerde adressering weigert men daar het pakket aan te nemen en stuurt het retour. vervolgens moet het via de retourafdeling verwerkt worden en dat kan 10 dagen duren.
ik zou zeggen stuur meteen een nieuwe maar dat schijnt niet te kunnen. heel vervelend.
Willeke
Rotterdam

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Na de aanvankelijke fouten is het eea uiteindelijk wel correct afgeleverd.
Verbeterpunten
Het is verstanding om de mensen die eea verzenden te instrueren ook daadwerkelijk de bestelde producten in te pakken. In ons geval waren slechts 2 van de geleverde 4 meubelstukken conform bestelling. Ook zou de telefonische follow up beter moeten. Allereerst is het vervelend als 2x de verbinding wordt verbroken (na lang wachten) en vervolgens geïrriteerd wordt gereageerd als je zegt dat je het geen goed idee vindt om het probleem bij de klant te leggen en te suggereren dat die dan maar met een zware supergrote doos naar de Post moet gaan om het terug te sturen.
Elizabeth
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
leuke items
Verbeterpunten
reageren niet op kapotte zending, heb al reeds een klacht in gediend.. maar hoor niets.
marthe
Den bosch

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Er zaten geen schroeven bij om de stoel in elkaar te zetten . Twee keer een mail over gestuurd, maar geen reactie op gehad.....erg vervelend
R
Breda

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De eerste paar medewerkers die ik sprak waren aardig en dachten mee. Over het algemeen werd dat wat daadwerkelijk aankwam vrij snel.
Verbeterpunten
- Wanneer ik vier dingen bestel, wil ik er ook graag vier krijgen en niet twee en na de eerste keer bellen nog een, na de tweede keer bellen niets en na de derde keer bellen nog eentje (uiteindelijk wel vier ontvangen dus, maar een beetje vreemd is het wel).
- Retourzendingen hoor je gewoon te bevestigen. Drukte of niet, het is wel zo netjes om even te laten weten dat 'ie is aangekomen (scheelt mij weer een kwartier in de wacht staan). Ik geloof best dat het erg druk is met de feestdagen, maar volgens mij schort er sowieso iets aan de organisatie wanneer je op een gegeven moment 'niet kunt zien wat er allemaal retour is gekomen, omdat er nu eenmaal ook een bank voor kan staan'.
- Wanneer ik met meerdere collega's afspreek dat ik spullen kan ruilen én dit uitgebreid op het retourformulier zet, stuur dan ook spullen terug en ga geen geld terugstorten 'naar aanleiding van mijn verzoek', want dat verzocht ik helemaal niet.
- Als jullie een fout maken is dat jullie 'probleem' en niet het mijne. Ik begrijp dat het soms niet anders kan maar 'tja, daar hebben ze dan over heen gelezen' is geen antwoord dat je aan een klant hoort te geven.
Maaike
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Mooie producten.
Verbeterpunten
Levering verkeerde product tot 2 maal toe. Compensatie geboden met kortingscode voor volgende aankoop - maar deze tot nog toe niet ontvangen.
Klant

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb via de klantenservice een bericht gestuurd met foto van mijn aangekochte product. Deze was namelijk binnen 3 dagen stuk. Ik heb daarop echter geen reactie meer ontvangen, terwijl er binnen 2-3 dagen een reactie had moeten komen.
Lianne
Rotterdam

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering van de klok.
Verbeterpunten
De klok die geleverd is doet het niet. Het is een karlsson. Met zwarte wijzers.
Ik ga deze terugsturen, en ik hoop een andere te ontvangen
Klant

Gepubliceerd op: 27/12/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Goed assortiment met mooie producten.
Verbeterpunten
Afhandeling na ontvangen beschadigd product is niet goed. Meer dan een week later nog steeds geen reactie op mijn mail, en telefonisch blijf je alleen maar in de wacht staan.
Siebren
Utrecht

Gepubliceerd op: 26/12/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
het artikel kwam beschadigd aan, betere controle nodig
de website werkt voor geen meter
Klant

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer