Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.

vtwonen
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1250 beoordelingen (12 maanden)
1250 beoordelingen (totaal)
6506 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (650)
29% (357)
7% (93)
6% (75)
6% (75)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Reageren op vragen gesteld aan klantenservice via de mail.
Klant

31/01/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
plaatje bij de bestelling klopt niet dus bestel ik het verkeerde artikel
Klant
zeewolde

30/01/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Leuke site en mooie producten.
Verbeterpunten
Qua voorraad beheer, slecht geïnformeerd over de levertijd. En bezorgingen zijn meerdere malen slecht uitgevoerd / retour gestuurd wegens incorrect noteren van adres.
Ineke
Roermond

29/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Hallo, 2 lampen besteld.
Bij ontvangst bleek 1 lamp al uit de verpakking te zijn geweest.
Ook de wijze van verpakken was niet origineel meer..
Helaas kleine beschadigingen op deze lamp, maar i.v.m. afwerking de lampen opgehangen. (tijdsdruk)
Gezien de prijs en kwaliteit van VT wonen viel ons dit helaas tegen. Online kopen heeft nu immers een risico.
De lampen hangen bij elkaar dus dat was met name de reden om de beschadigde lamp toch maar te gebruiken.
Verbeterpunten
Bij een bestelling van 2 dezelfde producten zeker geen ruilmodel erbij doen.
B.H. Smit
Stadskanaal

19/01/2017

Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Duurde erg lang voordat ik artikelen binnen kreeg. Van de vier bestelde dingen bleek er eentje na een paar dagen tijdelijk niet leverbaar, vervolgens was er (weer een paar dagen later) nog eentje tijdelijk niet leverbaar en al die tijd maar wachten dus. Bleek dat ik zelf had moeten aangeven dat ik de rest van de bestelling graag wilde ontvangen. Terwijl er al voor was betaald! Communicatie vond ik erg onduidelijk, en ook via de site kon ik niet goed terugvinden wat nu de status was van mijn bestelling. En ook niet van de terugbetaling trouwens, vrees dat ik daar ook weer op moet wachten. Temeer omdat het VT Wonen betreft, vind ik dat allemaal toch wel erg tegenvallen.
Verbeterpunten
Direct (desnoods deels) versturen van bestelling.
Duidelijker communiceren (niet zeggen: uw bestelling is geannuleerd bijv, als het om 1 van de 4 gaat!)
Kortere/minder mails sturen. Ik ga geen vijf alinea's tekst doorploeteren, wil in een oogopslag weten wat de status is
Beter overzicht via website/account
Klein pluspuntje: toen ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en later kreeg ik zelfs een mail van diegene die ik gesproken had met het aanbod om (aangezien ik twee abonnementen bij Sanoma heb) een derde abonnement gratis af te sluiten! Van die actie had ik anders niet geweten, nu heb ik er een leuk extra blaadje bij.
Yvonne
Woerden

17/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
klantvriendelijk aan de telefoon
Verbeterpunten
bereikbaarheid in de avond
beter informeren over vertraging levering
omruilen artikel duurde veel te lang
Mirjam
Gouda

15/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Retouren gaat gelukkig goed
Verbeterpunten
Ondervraagd gedeelte van een bestelling annuleren. Heel veel fouten op de website.
Communicatie kan veel beter
Klant

14/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke spullen
Verbeterpunten
Betere afwikkeling van retouren.
Laura
Groningen

12/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Behulpzame klantenservice.
Verbeterpunten
Onwetende klantenservice. Ik heb tweemaal contact gehad met de klantenservice en ik kreeg twee tegenstrijdige berichten. De ene medewerker zei dat het artikel geruild kon worden voor een exemplaar dat wel goed was, enkele dagen later zei een andere medewerker dat er geen vervangend exemplaar was. Daarna stuurde ik het artikel terug en vulde ik in dat ik mijn geld terug wil waarna ik een e-mailbericht ontving waarin stond dat mijn artikel in goede orde terugontvangen was en dat er een vervangend exemplaar naar me gezonden zou worden. Ik heb geen geld terug en geen vervangend exemplaar (tot nu toe maar dat kan nog komen).
L.J.
Assen

11/01/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
overzichtelijke website
vriendelijke geholpen bij klanten service
duidelijke informatie dat de bestelling niet op tijd geleverd kon worden.
Verbeterpunten
bestelling werd in gedeeltes geleverd (6 x kop en schotel)
1 e deel (4 x kop en schotel)> 3 weken later dan vermelde levertijd bij bestelling.(een kopje was kapot) er werd wel na mailen van foto (kapotte kopje) binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd.
2e deel (2x kop en schotel)> 4 weken later dan vermelde levertijd bij bestelling
jammer want het was een cadeau voor de feestdagen
Willem
Ingen

08/01/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer