Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen
7.9

Pluspunten
Grote keus in artikelen.
Wat ik ontzettend jammer vind is dat er op de website te lezen staat dat wanneer een artikel op voorraad is en voor 22.00 uur wordt besteld de volgende dag wordt bezorgd, helaas is dat bij geen enkele bestelling die ik heb gedaan bij vt wonen gelukt. Beloof het dan ook niet! Ik heb op dit moment nog een bestelling lopen, vandaag drie weken en twee dagen geleden besteld en betaald maar nog steeds niet geleverd. Op het moment van bestellen was het artikel op voorraad, na een paar dagen ben ik gaan bellen waar het artikel bleef, toen kreeg ik te horen dat de levertijd 1 tot 2 weken was. Prima, maar inmiddels dus ruim drie weken verder en nog geen levering. Ook heb ik andere halve week geleden een artikel retour gestuurd, ook hier nog niks over vernomen, weet niet of het ontvangen is, heb geen info over de status. Kortom erg slechte service.
Yvon
Goes

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
levertijd zoals beloofd
telefonische bereikbaarheid zeer slecht! Na meer dan 15 minuten gewacht te hebben de verbinding maar verbroken.

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Leuke spullen
Mensen niet zo lang in de wacht laten staan.

Wanneer iemand aan de lijn komt en benoemd dat 30 minuten in de wacht staan niet heel wenselijk is, is het netjes om op z'n minst aan te geven dat je het vervelend vind, excuus is ook op z'n plaats.

Duidelijkheid geven over traject van retour.

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten

Ik kreeg tot tweemaal toe een product dat niet aan de omschrijving voldeed, én beide zonder pakbon. Eentje zelfs met de pakbon van iemand anders.

-> klantenservice gaf verkeerde informatie, product bleek standaard met zwarte vegen geleverd te worden. Hier heb ik specifiek voor gebeld en er werd mij verzekerd dat het een effen wit product moest zijn. Maar dat bleek niet zo te zijn. Weer geld voorgeschoten en frustratie.

-> levering, ik kon de producten niet terugsturen omdat ik tot twee keer toe geen pakbon had gekregen en dus geen retoursticker.

-> levering, een van de leveringen kwam een dag later dan beloofd

Het is écht een rommeltje. Zonde want in het verleden heb ik prachtige producten gekregen en wel goede ervaringen. Maar dit ga ik niet meer doen, het heeft mij enorm veel frustratie en irritatie opgeleverd. Iedereen kan een fout maken, maar het ging tot twee keer toe op service en op levering fout.
Selma

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten

Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice van VT-wonen. Nadat ik contact heb gehad over een beschadigd artikel, mocht ik deze gratis retour zenden. Echter bleek bij het postkantoor dat dit niet het geval was, na opnieuw contact met de klantenservice bleek er een probleem te zijn met de retourstickers. Inmiddels zijn we 4 weken verder en heb ik mijn verzendkosten nog niet retour. Daarnaast heb ik (na mijn 1e beschadigde artikel) nog 2 beschadigde artikelen ontvangen. En ook van dit artikel wacht ik nog op mijn geldbedrag.

Daarnaast vind ik de klantenservice slecht bereikbaar! Wanneer je mailt ontvang je een automatisch antwoord dat je binnen 3 werkdagen een reactie ontvangt, dat is mij bij nog nooit gebeurd! Telefonisch hang je gemiddeld 15 minuten in de wachtrij.. De enige manier om snel contact te krijgen is via de Facebook messenger.
Van den Berg

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Levering verloopt wel goed.
Mijn bestelling kapot ontvangen, kan natuurlijk gebeuren! Toen ik hierover mailde, moest ik een week op antwoord wachten! Deze reactie gaf geen antwoord op mijn vraag, want ik kreeg alleen een geautomatiseerde mail hoe de retourprocedure verliep , opnieuw gemaild en nu moest ik 1,5 week (!) op antwoord wachten. De vaas retour gestuurd om te laten ruilen voor een nieuwe, na een week nog steeds geen nieuwe vaas ontvangen :-(, dat zou toch veel sneller moeten kunnen! De levering verloopt prima, maar er moet niks mis gaan want dan verloopt het allemaal erg traag en moeizaam..

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Heb een jongen aan de telefoon gehad die ontzettend behulpzaam en aardig was.
Mn moeder had een bestelling gedaan voor 22:00 en had niks in huis de volgende dag en kreeg maar geen bevestiging, het geld was al wel afgeschreven. Mn moeder had zelf gemaild maar kreeg niks terug. Toen heb ik 4 dagen later gebeld, kreeg een mevrouw aan de telefoon die niet echt behulpzaam en aardig was. Ze vroeg om een ordernummer maar het enige nummer wat ik had was hetgeen wat bij de beschrijving van de betaling stond, ze bleef maar zeggen dat dat geen ordernummer was. Ja, dat snap ik, maar ik had geen officieel ordernummer omdat mn moeder geen bevestiging had gehad. Ik moest een printscreen van de betaling doorsturen, na 2 dagen nog niks gehoord toen opnieuw gebeld. Hele behulpzame jongen aan de telefoon, ik moest opnieuw de printscreen mailen naar hem. Een dag later had mijn moeder de bestelling in huis. Mijn moeder kreeg een week later reactie op haar mail met de vraag wat haar ordernummer was zodat ze het uit konden zoeken. Liep heel erg langs elkaar heen dus.
Liza

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
snelle levering
Reageren op contact via de mail zeer slecht. Ik heb meerdere keren minimaal een week moeten wachten op een reactie en zelf meerdere verzoeken verstuurd om contact op te nemen met mij. Daar werd niet of uiteindelijk erg laat op gereageerd.
Vi
Haarlem

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten

Klacht over de klantenservice, de ene collega maakt afspraken en de andere collega trekt zich er niks van aan.. Uiteindelijk geld teruggestort gekregen terwijl ik liever een vervangend product in een andere kleur had gehad zoals eerder afgesproken.. Het eerder geleverde product was stuk en dezelfde kleur was niet meer op voorraad.. Moest nu ineens bijbetalen voor de andere kleur terwijl dit eerder niet vermeld was, geen stijl! Klantenservice zit niet op een lijn.. Op maandag bellen is een aanrader, op vrijdags zijn ze aan weekend toe ;)
Het ging om ordernummer SB-5865786
toch nog anderhalve ster gegeven omdat ik door de eerste medewerker die ik aan de lijn had wel netjes behandeld ben. Jammer dat een andere collega zich dan niks aantrekt van gemaakte afspraken en star zijn eigen plan trekt..

Gepubliceerd op: 13/10/2017

- Goedkopere producten