Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1036 beoordelingen (12 maanden)
2466 beoordelingen (totaal)
13205 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (536)
22% (230)
10% (99)
8% (82)
8% (87)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
de klantenservice was behulpzaam, maar had geen oplossing voor mijn probleem
Verbeterpunten
de gekochte producten zijn kapot geleverd, beter verpakken, na 2 weken nog geen geld naar mij teruggestort, terwijl mij gezegd was dat het binnen 5 a 10 dagen op mijn rekening zou staan, slecht dus, mij is ook een tegoedbon van €10,00 beloofd die ook niet gekregen heb, ook slecht dus
alie van zanten
alblasserdam

Gepubliceerd op: 16/05/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Mooie spullen
Verbeterpunten
Afhandeling van de sxhade schiet niet op
Klant

Gepubliceerd op: 10/05/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Snelle reactie op klacht
Verbeterpunten
Na klacht niets meer vernomen ondanks 2x nabellen. Slecht! Voel me niet serieus genomen. Jullie zijn mij kwijt als klant en ik beveel jullie zeker niet aan.
HP

Gepubliceerd op: 09/05/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Leuke producten
Verbeterpunten
De afbeelding van het product wat ik heb besteld komt niet overeen met de werkelijkheid en de klantenservice is niet al te best, ze hadden mij iets beloofd wat ze niet konden waarmaken.
Ellen
Amsterdam

Gepubliceerd op: 02/05/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Klantenservice vriendelijke en mooie producten op de website.
Verbeterpunten
Levering via partners is slecht. Na 5 keer bellen en een week wachten op instructies hoe de ontvangen salontafels terug te sturen uiteindelijk zelf gebracht bij het bedrijf. Ik bestel niet meer.
Yvonne

Gepubliceerd op: 01/05/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
website niet op orde. klantenservice lijkt maar wat te doen. komen afspraken niet na. Zeer langdurige geschiedenis om iets geregeld te krijgen
Klant

Gepubliceerd op: 30/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
-
Verbeterpunten
- Bestelling plaatsen verliep niet goed - site aanpassen waar mogelijk om problemen te verhelpen
-Bestelling kapot binnen gekregen - producten beter controleren na retourzending.
- bij het schrijven van een klacht is een excuses van het bedrijf uit naar mijn mening wel op zijn plaats. Daarentegen heb ik geen enkel excuus of verontschuldiging ontvangen.
Klant

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Mooie site en bijzondere producten. Uiteindelijk werd mijn klacht wel opgelost.
Verbeterpunten
Betere communicatie onderling en afspraken gemaakt met klant ook nakomen.
Sophie
Beers

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het begon met misleiding op de website van VT Wonen over levering van een product de volgende dag mits voor 22.00 besteld. Op moment dat ik bestelling deed werd echter duidelijk dat het artikel aan vervoerder Flevobird werd overgedragen en deze binnen 48 uur contact op zou nemen. (dus volgende dag kan gewoon niet in hun verkoop en leveringsproces) Contact opnemen gebeurde niet en drie dagen na bestelling stonden ze voor de deur. Helaas bleek bij uitpakken dat het product beschadigd was. Was vóór het inpakken al gebeurd, want afgebroken deel zat niet in pakket. Vervolgens zou dezelfde Flevobird contact opnemen om pakket op te halen, na aangeven voorkeurstijd door mij. Helaas nam de vervoerder weer geen contact op en stonden ze ineens voor de deur. In de communicatie met VT wonen wordt er geen enkele erkenning gegeven van fouten die er gemaakt zijn. Wel krijg ik te horen dat ze geen autorisatie hebben om vervoerder te bellen etc. Verantwoordelijkheid erkennen voor het verkoopproces zou al een mooi begin zijn en gewoon erkennen dat iets niet goed gaat en oplossen en een vorm van klant genoegdoening nog beter. VT had er in dit klachtenproces met mij heel makkelijk een ambassadeur kunnen krijgen, maar heeft er nu duidelijk een criticaster bij! En dat is hun eigen keuze, want ik heb steeds mijn klantbeleving aangegeven aan de betreffende medewerkers en vanuit de beste intenties verbetersuggesties gedaan over de omgang met klanten door VT omdat dit ook mijn vakgebied is
Ludwig

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Mooie spullen
Verbeterpunten
Service verbeteren, afhandeling bij retourzending laat te wensen over. Als ik niet had gebeld was er niets gebeurd en nu is het nig afwachten of het goed gaat komen want hoor weer niets
Jannie Udding
Schipborg

Gepubliceerd op: 27/04/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer