Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
- vriendelijk persoon bij klanten services
- de eerst ontvangen zending was niet correct, technisch mankement aan geleverde product
- tweede zending liet erg lang op zich wachten (< 2 weken), omdat zending niet volledig door VT wonen was geadresseerd. Dit heeft VT wonen niet zelf geconstateerd, maar hier heb ik actief zelf achter aan moeten gaan
- Bij postkantoor gaf medewerker aan dat postzendingen met VT wonen in een groot aantal van de gevallen fout gaan en adviseerde me voortaan een andere webshop.
Cathelijne Beliƫn

04/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Normaal gesproken zou mijn pakket nog voor de kerstdagen toekomen maar dat was niet het geval. Dus ben ik nog op zoek moeten gaan om toch nog een pakje onder de kerstboom te hebben.
Karin
Noorderwijk

02/01/2017

Pluspunten
Nette en vriendelijke correspondentie en contact.
Het lijkt erop dat langs elkaar gewerkt wordt. Bijvoorbeeld als wordt geretourneerd. We kregen 2x verkeerd artikel. Willen thans geld terug. Duurt allemaal erg lang.
Piet
Sint Michielsgestel

02/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Zeer moeizaam telefonische bereikbaar. Ook geen reacties via mail. Uiteindelijk wel goed contact via Facebook Messenger en toen vriendelijk en accuraat geholpen.

Telefonische wachtrij is zeer lang. (3 x 30 minuten in de wacht)
Bestelling lang niet geleverd (vandaag besteld morgen in huis, was zeker geen sprake van in mijn bestelling)
Uiteindelijk contact via Facebook en toen werd de bestelling toch nog verzonden.
N. Waasdorp
Abbenbroek

28/12/2016

Pluspunten
Het product voldoet aan de verwachtingen.
Zeer onfprofessionele dame bij de klantenservice. Het door mij bestelde product was twee dagen later veel goedkoper. Dame van de klantenservice wilde niks voor me doen. Pas na klacht ingediend te hebben kreeg ik de helft van het teveel betaalde bedrag terug. Ik ben ontevreden over de afhandeling van deze klacht. Bestel niks meer bij vtwonen.nl
Remco

25/12/2016

Pluspunten
verkeerde product geleverd
goede spullen leveren

25/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
levertijd was te lang, onderdelen ontbraken en product was niet eens nieuw, maar al gebruikt en nu wacht ik al dagen op bericht wanneer het pakket weer opgehaald wordt
Gen
Warnsveld

21/12/2016

Pluspunten
Mooie en uitgebreide collectie
De klantenservice is behoorlijk amateuristisch en laat wat communicatie betreft te wensen over. Mails die beginnen met "beste," terwijl er een afzender staat vermeld. Gewoon een nieuw product sturen terwijl het om een gevaarlijk product gaat. Niet ingaan op de opmerkingen daarover. Na een telefoontje de website aanpassen maar dan inclusief knullige formulering en inclusief taalfouten. Vervolgens weer een mailtje waarin nog geen antwoord komt op de vragen. Kortom, knullig, onprofessioneel en niet passend bij een merk als VTwonen.
Marie

20/12/2016

Pluspunten
normaal snelle levering, nu had ik 3 dingen besteld , eentje was niet op voorraad zodoende kreeg ik de resterende 2 ook niet. Het was eigenlijk voor kerst bedoeld , dus heb de bestelling geannuleerd.
stuur wel meteen op wat wel dan op voorraad is en de rest na
Els
Oirsbeek

20/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Het bedrijf adverteert met "voor 22:00 besteld, morgen in huis" (ook bij dit specifieke product). Na te hebben besteld (en betaald) kwam de factuur binnen waarop stond dat de levertijd 1 a 2 werkdagen zou zijn. Vervolgens kreeg ik twee stoelen de ene dag binnen, en de andere twee stoelen de volgende dag.
Purmerend

17/12/2016