Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
de medewerkers van de klantenservice houden zich niet aan hun woord.

04/03/2017

Pluspunten
mooie site
probeer een bestelling in een keer goed te doen. Ik heb drie keer moeten contacten om het juiste in huis te krijgen.
ingeborg
zwartewaterland

01/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
klantenservice reageert niet adequaat

20/02/2017

Pluspunten
bereid tot het overleggen voor een oplossing bij klacht
een kapot product verzenden, trage communicatie bij klacht, duurt lang voor ze met een een goede oplossing komen bij klacht
Broeders
Rijen

20/02/2017

Pluspunten
Ik had 2 Leonardo vazen besteld in de kleur beige maar jammer genoeg was de ene donkerder dan de andere. Het zijn 2 verschillende kleuren.
Als je iets besteld dan weet je nooit of je de goeie kleur krijgt. Dus voor mij nooit meer bestellen. Beter naar een winkel gaan.
Minouna

14/02/2017

Pluspunten
Reageren op vragen gesteld aan klantenservice via de mail.

31/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
plaatje bij de bestelling klopt niet dus bestel ik het verkeerde artikel
zeewolde

30/01/2017

Pluspunten
Leuke site en mooie producten.
Qua voorraad beheer, slecht geïnformeerd over de levertijd. En bezorgingen zijn meerdere malen slecht uitgevoerd / retour gestuurd wegens incorrect noteren van adres.
Ineke
Roermond

29/01/2017

Pluspunten
Hallo, 2 lampen besteld.
Bij ontvangst bleek 1 lamp al uit de verpakking te zijn geweest.
Ook de wijze van verpakken was niet origineel meer..
Helaas kleine beschadigingen op deze lamp, maar i.v.m. afwerking de lampen opgehangen. (tijdsdruk)
Gezien de prijs en kwaliteit van VT wonen viel ons dit helaas tegen. Online kopen heeft nu immers een risico.
De lampen hangen bij elkaar dus dat was met name de reden om de beschadigde lamp toch maar te gebruiken.
Bij een bestelling van 2 dezelfde producten zeker geen ruilmodel erbij doen.
B.H. Smit
Stadskanaal

19/01/2017

Pluspunten
Duurde erg lang voordat ik artikelen binnen kreeg. Van de vier bestelde dingen bleek er eentje na een paar dagen tijdelijk niet leverbaar, vervolgens was er (weer een paar dagen later) nog eentje tijdelijk niet leverbaar en al die tijd maar wachten dus. Bleek dat ik zelf had moeten aangeven dat ik de rest van de bestelling graag wilde ontvangen. Terwijl er al voor was betaald! Communicatie vond ik erg onduidelijk, en ook via de site kon ik niet goed terugvinden wat nu de status was van mijn bestelling. En ook niet van de terugbetaling trouwens, vrees dat ik daar ook weer op moet wachten. Temeer omdat het VT Wonen betreft, vind ik dat allemaal toch wel erg tegenvallen.
Direct (desnoods deels) versturen van bestelling.
Duidelijker communiceren (niet zeggen: uw bestelling is geannuleerd bijv, als het om 1 van de 4 gaat!)
Kortere/minder mails sturen. Ik ga geen vijf alinea's tekst doorploeteren, wil in een oogopslag weten wat de status is
Beter overzicht via website/account
Klein pluspuntje: toen ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en later kreeg ik zelfs een mail van diegene die ik gesproken had met het aanbod om (aangezien ik twee abonnementen bij Sanoma heb) een derde abonnement gratis af te sluiten! Van die actie had ik anders niet geweten, nu heb ik er een leuk extra blaadje bij.
Yvonne
Woerden