Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp

vtwonen
7.7

Pluspunten
de klantenservice was behulpzaam, maar had geen oplossing voor mijn probleem
de gekochte producten zijn kapot geleverd, beter verpakken, na 2 weken nog geen geld naar mij teruggestort, terwijl mij gezegd was dat het binnen 5 a 10 dagen op mijn rekening zou staan, slecht dus, mij is ook een tegoedbon van €10,00 beloofd die ook niet gekregen heb, ook slecht dus
alie van zanten
alblasserdam

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Mooie spullen
Afhandeling van de sxhade schiet niet op

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Snelle reactie op klacht
Na klacht niets meer vernomen ondanks 2x nabellen. Slecht! Voel me niet serieus genomen. Jullie zijn mij kwijt als klant en ik beveel jullie zeker niet aan.
HP

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Leuke producten
De afbeelding van het product wat ik heb besteld komt niet overeen met de werkelijkheid en de klantenservice is niet al te best, ze hadden mij iets beloofd wat ze niet konden waarmaken.
Ellen

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Klantenservice vriendelijke en mooie producten op de website.
Levering via partners is slecht. Na 5 keer bellen en een week wachten op instructies hoe de ontvangen salontafels terug te sturen uiteindelijk zelf gebracht bij het bedrijf. Ik bestel niet meer.
Yvonne

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten

website niet op orde. klantenservice lijkt maar wat te doen. komen afspraken niet na. Zeer langdurige geschiedenis om iets geregeld te krijgen

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
- Bestelling plaatsen verliep niet goed - site aanpassen waar mogelijk om problemen te verhelpen
-Bestelling kapot binnen gekregen - producten beter controleren na retourzending.
- bij het schrijven van een klacht is een excuses van het bedrijf uit naar mijn mening wel op zijn plaats. Daarentegen heb ik geen enkel excuus of verontschuldiging ontvangen.

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
Mooie site en bijzondere producten. Uiteindelijk werd mijn klacht wel opgelost.
Betere communicatie onderling en afspraken gemaakt met klant ook nakomen.
Sophie
Beers

Pluspunten

Het begon met misleiding op de website van VT Wonen over levering van een product de volgende dag mits voor 22.00 besteld. Op moment dat ik bestelling deed werd echter duidelijk dat het artikel aan vervoerder Flevobird werd overgedragen en deze binnen 48 uur contact op zou nemen. (dus volgende dag kan gewoon niet in hun verkoop en leveringsproces) Contact opnemen gebeurde niet en drie dagen na bestelling stonden ze voor de deur. Helaas bleek bij uitpakken dat het product beschadigd was. Was vóór het inpakken al gebeurd, want afgebroken deel zat niet in pakket. Vervolgens zou dezelfde Flevobird contact opnemen om pakket op te halen, na aangeven voorkeurstijd door mij. Helaas nam de vervoerder weer geen contact op en stonden ze ineens voor de deur. In de communicatie met VT wonen wordt er geen enkele erkenning gegeven van fouten die er gemaakt zijn. Wel krijg ik te horen dat ze geen autorisatie hebben om vervoerder te bellen etc. Verantwoordelijkheid erkennen voor het verkoopproces zou al een mooi begin zijn en gewoon erkennen dat iets niet goed gaat en oplossen en een vorm van klant genoegdoening nog beter. VT had er in dit klachtenproces met mij heel makkelijk een ambassadeur kunnen krijgen, maar heeft er nu duidelijk een criticaster bij! En dat is hun eigen keuze, want ik heb steeds mijn klantbeleving aangegeven aan de betreffende medewerkers en vanuit de beste intenties verbetersuggesties gedaan over de omgang met klanten door VT omdat dit ook mijn vakgebied is
Ludwig

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
Mooie spullen
Service verbeteren, afhandeling bij retourzending laat te wensen over. Als ik niet had gebeld was er niets gebeurd en nu is het nig afwachten of het goed gaat komen want hoor weer niets
Jannie Udding
Schipborg