Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1370 beoordelingen (12 maanden)
1515 beoordelingen (totaal)
8621 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (710)
28% (377)
8% (106)
6% (82)
6% (89)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Snelheid van de bezorging
Verbeterpunten
Vééél te grote verpaking konen wel 30 produkten in echt veel te groot
Albert
Hilversum

Gepubliceerd op: 13/07/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Mooi apullen te koop via de webshop
Verbeterpunten
Ik kreeg tot twee keer toe het verkeerde product geleverd, na twee maanden heb ik nog steeds het juiste product niet ontvangen. Daarnaast wacht ik al twee maanden op een product dat destijds niet leverbaar was. Ik word niet op de hoogte gehouden van de vorderingen.
Hedwig
Amsterdam

Gepubliceerd op: 10/07/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
Ik heb een product teruggestuurd, maar na 1.5 nog steeds geen bericht of bedrag teruggestort gekregen
Klant
Enschede

Gepubliceerd op: 25/06/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
leuk, gevarieerd assortiment
Verbeterpunten
verkorten levertijden
met oplossingen komen als er een leverprobleem is
duidelijkheid over wanneer een product geleverd wordt
retourproces onduidelijk (geen info over of een product is aangekomen)
Karin
Eerbeek

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Leuke spullen
Verbeterpunten
Wat ik gekocht heb is te duur voor wat het is
Liesbeth
Dordrecht

Gepubliceerd op: 24/05/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Levering akkoord.
Verbeterpunten
Product was defect, klantenservice reageerde niet op 2 mails, telefoonwachtrij is minimaal 10 minuten, dus slecht bereikbaar. Er wordt vervolgens geprobeerd mij een extra product te verkopen, in plaats van begrip voor mijn defecte product.
Michiel van Mourik
Zuidland

Gepubliceerd op: 23/05/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
het geleverde moet beter gecontroleerd worden. Had een beschadigd mokje ontvangen; teruggestuurd en door diverse oorzaken heb ik het mokje niet teruggekregen. Vervolgens is het geld van het mokje op mijn rekening teruggestort. Dit had ik niet afgesproken; ze zouden het mokje nogmaals leveren.
Klant

Gepubliceerd op: 18/05/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een deel van mijn bestelling werd niet geleverd. Navraag leerde mij dat er na-geleverd wordt, maar ook daarbij wordt de belofte niet nagekomen.
Antwoord vtwonen
Beste Bas,

Wat vervelend om te horen! Ik help meteen om dit op te lossen.
Bas

Gepubliceerd op: 09/05/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Sommige medewerkers van de klantenservice zijn behulpzaam andere niet echt.
na alle ellende die ik heb meegemaakt had ik het op prijs gesteld als er een geste was gekomen vanuit het bedrijf.
Verbeterpunten
Helaas heb ik 2 vrije dagen moeten nemen voor het ontvangen van het kastje, en ongeveer 30 telefoontjes gepleegd. 1x lag dat aan vt wonen product was nog niet op voorraad, maar geen melding hiervan dus hele dag zitten wachten. 2e keer liet post nl me zitten weer een dag zitten wachten, dit heeft ontzettend veel ergernis gekost en ik heb ontelbare telefoontjes moeten plegen om dit geregeld te krijgen. Na ongeveer 3 weken na de eerste beloofde zending heb ik het kastje pas ontvangen.
Marjolein
harmelen

Gepubliceerd op: 19/04/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
- vriendelijke klantenservice, ze doen zeker hun best
Verbeterpunten
ik heb zonet contact weer opgenomen met de klantenservice.
Maar ik wordt hier toch wel beetje verdrietig van.

Op 1 maart heb ik het dekbed besteld. Want het huidige dekbed van 3 januari, was niet meer leverbaar.
Helaas heb ik op heden( 23 maart, na verschillende telefoontjes en emailtjes, niks gehoord van de bestelling van 1 maart.

Zo net heeft de klantenservice verteld dat het dekbed overtrek ook niet geleverd wordt.

Ik zou mijn geld netjes terug krijgen. Wel heel jammer, want ik wilde gewoon een mooi dekbed overtrek van jullie.
Ik ben nu wel mijn vertrouwen in de VT wonen shop kwijt.

Jij en je collega hebben het zeker netjes willen oplossen maar
het is wel een teleurstelling in diegene die de voorraden bij houden en communiceren naar derde partijen.
A. Rottier
Heinkenszand

Gepubliceerd op: 07/04/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer