Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
Val me niet steeds lastig voor reviews!
Laat me met rust!
Piet
Heemskerk

07/02/2017

Pluspunten
Die zijn er niet
Waardeloos bedrijf. Slechte logistiek en een nog slechtere klantenservice die geen afspraken nakomt, welke je 100 keer moet bellen en grote fouten maakt
Loekie
Heerlen

04/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Terugbetaling van retour laat erg lang op zich wachten
Ria Oosterbos
Roosendaal

01/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Let eens beter op de spullen die je verzend naar de klant. Van de 4artikelen was er 1 beschadigd. 2 zeer vies en kapot. Kan gebeuren? Maar zorg dan daarna voor correcte klantenservice.
ans
eindhiv

31/01/2017

Pluspunten
Snelle bezorging
Betaald voor inpakservice; vervolgens bleek product niet ingepakt. Aan de klantenservice gemaild of ik in ieder geval het bedrag van de inpakservice kon terugkrijgen, na 9 dagen nog steeds niets gehoord!
Amanda

25/01/2017

Prijzen juist vermelden!
MTML
ALmere

22/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
reactie geven als je een klacht instuurt. serieus genomen worden bij slechte leveringen. heb nu voor de 5e keer het bestelde artikel ontvangen, kapot. wel geld terug gehad. maar geen enkel telefoontje met excuses of uitleg of de vraag wat ik wil. ben 5x een pakketje op wezen halen bij afhaal punt wat defect was. het was een kerstcadeau, maar het is al weer bijna kerst!!! super slechte service!!
Michiel van Kempen
Den Bosch

17/01/2017

Pluspunten
Ze hebben mooie spullen en een mooie en overzichtelijke site.
Waar moet ik beginnen? De service van VTWonen is echt waardeloos. De klantenservice is telefonisch niet te bereiken. Ik heb daarom maar een mail gestuurd, maar ook daarop kreeg ik geen antwoord. Na een rappel te hebben gestuurd volgde er na bijna drie weken een reactie, maar dit was een algemeen knip en plakverhaal en geen antwoord op mijn vraag. Waardeloos dus.

De bestelling die geleverd zou worden en waarvan op de site stond dat alles voorradig was, werd uiteindelijk in VIER deelleveringen verstuurd. Geen enkele levering werd binnen de gestelde termijn geleverd en van geen enkele deellevering was op voorhand duidelijk wat erin zat. Dit was trouwens niet de eerste keer.

Ik zal niet meer zo snel iets bij VT Wonen bestellen, ook al zijn de spullen mooi. Ik zoek liever naar een betrouwbaar alternatief.
Kim
Amstenrade

12/01/2017

Pluspunten
kan ik nu niet bedenken, mijn eerste en enige ervaring is ronduit slecht. Ik koop nooit weer iets via VT wonen
1. verkoop géén vieze en beschadigde producten!!
2. Als het product rerour wordt gestuurd en de klant vraagt om een normaal nieuw product, stuur dan niet wéér datzelfde vieze, beschadige product!! Schande!
3. reageer op mails die naar de klantenservice gestuurd worden!!
Margit de Vries
Emmen

12/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb voor 200 .euro behangen gekocht wat niet voldoet aan waar het voor wordt verkocht .achter aan gebeld de ene smoes naar de andere echt niet leuk heel ontevreden
j kam
scheemda