Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1456 beoordelingen (12 maanden)
1479 beoordelingen (totaal)
8450 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (752)
28% (409)
8% (112)
6% (89)
6% (94)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
graag betere service , als het pakket verdwenen is, heb niks ontvangen, en de buren ook niet. dus alles kwijt
Klant

Gepubliceerd op: 22/06/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
3 dingen besteld, eerste was de volgende dag al binnen, super! Volgende een week later pas.. en wacht inmiddels al langere tijd op nummer 3.
Verbeterpunten
Tot op heden nog steeds niet alles ontvangen, terwijl er op de site staat dat alles op voorraad is.. zelf achteraan moeten bellen en dan krijg je een mail dat het rond 8juni pas geleverd word.. erg slordig!!
Aniek
Raalte

Gepubliceerd op: 15/06/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Website ziet er mooi uit, leuk assortiment maar...
Verbeterpunten
Maar erg slechte levering en klantenservice! Pannen van Le Creuset besteld en gewoon tot 2 x toe beschadigd ontvangen! 2 keer contact gehad met klantenservice, waarvan 1 keer uitermate klantonvriendelijk. Klachten kunnen alleen schriftelijk ingediend worden, klacht ingediend maar na een ruime week nog steeds geen reactie van VTwonen. Je besteld uit gemak online, maar uiteindelijk had ik toch beter naar een speciaal zaak kunnen gaan, nu veel meer tijd kwijt ( pakket weer inpakken, naar Postpunt brengen, opnieuw wachten op pakket en dan uiteindelijk geen pakket ontvangen, pakket uiteindelijk opnieuw ontvangen en weer beschadigd.. bellen, schriftelijk klacht indienen en wachten op reactie) en het ergste dus NUL service. Hopelijk komt VTwonen alsnog met een oplossing.
Kim
Arnhem

Gepubliceerd op: 13/06/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Leuk assortiment.
Verbeterpunten
Reactietijd, inlevingsvermogen, oplossingsgerichtheid.
Bas
Hoorn

Gepubliceerd op: 12/06/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen een 5 x moeten bellen voor 1 tipitent
Verbeterpunten
Na de mensen luisteren en eerlijk zijn
Stefan van ballegooij
Denbosch

Gepubliceerd op: 08/06/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
In eerste instantie snelle levering. Maar als je iets twee keer moet retourneren denk je daar wel anders over.
Verbeterpunten
Producten checken VOOR jullie iets versturen.
Ervaarde telefonist als erg spottend!
Claessens
Maastricht

Gepubliceerd op: 30/04/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Leuke producten
Verbeterpunten
Heb wel 2x een mail gestuurd naar de klantenservice en krijg geen enkele reactie!
Saskia

Gepubliceerd op: 21/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Bestelling was makkelijk te plaatsen.
Verbeterpunten
Wanneer beloofd wordt dat als ik op donderdagavond (23 maart) bestel het artikel de volgende dag (24 maart) in huis is, ik tot twee keer aan toe werd gebeld met het bericht dat het bestelde artikel niet op de juiste plaats was/niet gescand was en andere redenen waar ik niets mee te maken heb, dan ben ik niet tevreden.

Daarnaast heb ik vorige vrijdag 31 maart een mail gestuurd met daarin vraag om wat de status inmiddels was, daar ik toen al 5 dagen niets gehoord had. Daar heb ik nog altijd geen reactie op gehad.

Tot op heden heb ik het bestelde artikel niet mogen ontvangen, de planning is komende maandag, wie weet gaat het dan wel lukken...

Ik heb bij jullie besteld omdat het artikel de volgende dag afgeleverd zou worden. Hier heb ik een dag vrij voor genomen. Toen zou de volgende maandag een nieuwe poging gedaan worden. Daar heeft mijn vriendin een dag vrij voor genomen. Enige reactie van jullie kant was 'Ja we weten niet zo goed hoe het kan' en daarna hoorde ik 5 dagen niets.

Al met al bij zonder ontevreden, het is dat ik het bestelde artikel graag wil hebben, maar dit is geen goede reclame voor jullie en ik denk wel twee keer na voor ik nog een keer wat bij jullie bestel.
Victor Siemons
Breda

Gepubliceerd op: 21/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 21/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
nvt
Verbeterpunten
van de 3 produkten die ik in half december heb besteld is er 1 produkt ook daadwerkelijk in december afgeleverd. De andere 2 produkten waren in een keer niet op voorraad. Na uitstelberichten was 1 produkt helemaal niet meer leverbaar en het andere produkt pas na 3 maanden weer leverbaar. Uiteindelijk ging de bezorging van dit produkt na 3 maanden helemaal mis en heb ik het alsnog niet gekregen. Ik kon het wel opnieuw bestellen.
Wat een ontzettend slechte service. Als je het niet kunt waarmaken biedt het dan niet aan off compenseer de klanten.
Marian Keus
Utrecht

Gepubliceerd op: 06/04/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer