Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1401 beoordelingen (12 maanden)
1401 beoordelingen (totaal)
7773 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (726)
28% (396)
8% (106)
6% (83)
6% (90)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Leuke producten
Verbeterpunten
Heb wel 2x een mail gestuurd naar de klantenservice en krijg geen enkele reactie!
Saskia

21/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Bestelling was makkelijk te plaatsen.
Verbeterpunten
Wanneer beloofd wordt dat als ik op donderdagavond (23 maart) bestel het artikel de volgende dag (24 maart) in huis is, ik tot twee keer aan toe werd gebeld met het bericht dat het bestelde artikel niet op de juiste plaats was/niet gescand was en andere redenen waar ik niets mee te maken heb, dan ben ik niet tevreden.

Daarnaast heb ik vorige vrijdag 31 maart een mail gestuurd met daarin vraag om wat de status inmiddels was, daar ik toen al 5 dagen niets gehoord had. Daar heb ik nog altijd geen reactie op gehad.

Tot op heden heb ik het bestelde artikel niet mogen ontvangen, de planning is komende maandag, wie weet gaat het dan wel lukken...

Ik heb bij jullie besteld omdat het artikel de volgende dag afgeleverd zou worden. Hier heb ik een dag vrij voor genomen. Toen zou de volgende maandag een nieuwe poging gedaan worden. Daar heeft mijn vriendin een dag vrij voor genomen. Enige reactie van jullie kant was 'Ja we weten niet zo goed hoe het kan' en daarna hoorde ik 5 dagen niets.

Al met al bij zonder ontevreden, het is dat ik het bestelde artikel graag wil hebben, maar dit is geen goede reclame voor jullie en ik denk wel twee keer na voor ik nog een keer wat bij jullie bestel.
Victor Siemons
Breda

21/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

21/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
nvt
Verbeterpunten
van de 3 produkten die ik in half december heb besteld is er 1 produkt ook daadwerkelijk in december afgeleverd. De andere 2 produkten waren in een keer niet op voorraad. Na uitstelberichten was 1 produkt helemaal niet meer leverbaar en het andere produkt pas na 3 maanden weer leverbaar. Uiteindelijk ging de bezorging van dit produkt na 3 maanden helemaal mis en heb ik het alsnog niet gekregen. Ik kon het wel opnieuw bestellen.
Wat een ontzettend slechte service. Als je het niet kunt waarmaken biedt het dan niet aan off compenseer de klanten.
Marian Keus
Utrecht

06/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Het finaal geleverde product was goed toen het eenmaal er was.
Verbeterpunten
De communicatie en de opvolging moeten echt beter. Het heeft 2 maanden geduurd voordat de producten bij mij waren, de communcatie was heel erg moeilijk.
Op mails heb ik nooit antwoord gekregen.
Uiteindelijk, na 28 telefoontjes is het gelukt om de producten tot bij mij te krijgen.
Koen De Cock
Leuven

05/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Verkort de wachttijd van je klantenservice (gemiddeld 10-15 min)
- Verbeter de kwaliteit van de klantenservice. Medewerkers zijn niet geinteresseerd, niet bereid om problemen te erkennen en op te lossen.
- Verstuur producten in een betere verpakking
- Verstuur producten met een betere koeriersdienst
Joerie
Delft

03/04/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Product stond wel op voorraad maar bleek niet leverbaar. ander product uit serie wel. Nu moet ik dat weer terugsturen... Veel gedoe om niets
Daniel
Zeist

31/03/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er is nu twee keer een set van 3 stoelen geleverd in een verkeerde verpakking, waardoor de stoelen beschadigd zijn. Vtwonen biedt niet eens excuses aan.
Gillian
Delft

15/03/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
zijn er niet
Verbeterpunten
alles met de bestelling ging fout. eerst kreeg ik tot 2 keer toe de verkeerde stoelen uitgeleverd waarna ik met gigantische dozen door de stad moest banjeren. ik wacht nog steeds op mijn laatste schroef van mijn stoel die ik heb besteld. Ik ben hier inmiddels al meer dan een maand mee bezig. verschrikkelijk als je voor bijna 1000 euro stoelen besteld,
tijn
amsterdam

15/03/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn bestelling is geleverd maar in de doos trof ik mijn bestelling niet aan. Er is dus een lege doos mij toegestuurd. Bij mijn bestelling had ik gebruik gemaakt voor een deel met een cadeau bon daar heb ik een nieuwe code voor. Het overige bedrag is nog niet gestort. Erg jammer
Bianca
Drachten

08/03/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer