Website: www.vtwonen.nl
Plaats: Amersfoort

vtwonen
7.9

Pluspunten
Als een bestelling op een ander moment wordt geleverd de klant hiervan op de hoogte stellen;
Voorraad beheer beter op orde hebben;
Betere onderlinge communicatie / registratie van klantcontact;
Bestelling uitleveren volgens afspraak

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Mooie producten.
De producten van mijn bestelling zijn zoekgeraakt. Hier moest ik zelf contact over opnemen. Vervolgens werd er een onderzoek ingesteld en hoorde ik wederom niks. Na een aantal keer gebeld te hebben en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan is mijn bestelling opnieuw geplaatst en heb ik de producten ontvangen.
Kim
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten

Echt een verschrikkelijk bedrijf. Spullen waren niet op voorraad zou Een nieuwe tegoedbon krijgen stond 5 euro te weinig op het rest bedrag is nog steeds niet betaald en we zijn inmiddels 4 maanden verder ik bestel hier nooit meer iets

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten

geen communicatie over meerdere keren verlengde levertijd product
zeggen dat een product wordt verstuurd, maar het toch niet doen; weer bellen. product wordt verstuurd, maar is tot twee maal toe beschadigd
lange wachttijd (10 min en 15 min) voordat telefoon beantwoord wordt, meerdere malen
aansmeren tijdschrift als ik ze dan uiteindelijk te pakken heb gekregen
geen reactie tweemaal toe op door mij verzonden mail via contactformulier (heb wel een ontvangstbevestiging gekregen)
YM

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Communicatie is dramatisch en traag, beloftes worden niet nagekomen, mail & contactformulieren trage (of geen), reactieservicedesk medewerkers doen hun best "maar we kunnen niks garanderen", magazijn & servicedesk hebben geen onderlinge communicatie, althans, daar lijkt het op. Servicedesk belooft een creditnota, magazijn stuurt een vervangend artikel omdat ze niet weten wat er moet gebeuren.

Gezien de vele slechte reviews op Facebook ben ik niet de enige die deze ervaring heeft, het lijkt eerder gewoonte dan uitzondering.

Heb order retour gestuurd en wacht nu al 2 weken (!!) op mijn geld terug, maar ook hier neme ze uitgebreid de tijd voor.

Advies, niets bij bestellen. Zolang de levering goed gaat is er niks aan de hand, maar zodra je service nodig hebt kun je het shaken.
Tom

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten

Slechte ervaring, besteld artikel in de web shop is een oud artikel met houdbaarheid over de datum. Nieuw artikel ontvangen wederom met dezelfde houdbaarheid, dus weer over de datum

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten

Afspraken nakomen. In mijn geval tot 3 keer aan toe voor dezelfde order niet gebeurd.
Jerry
Haarlem

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Naar mijn mening is VT wonen een waardeloos bedrijf. 1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Bestelling kunnen ze niet vinden, niet traceerbaar, maar storten ook niet het geld retour ondanks mijn verzoek. Reageren niet of nauwelijks op mails en telefoontjes. Klacht kan officieel alleen via de post worden gedaan volgens hun eigen website, lijkt mij niets meer dan een ontmoedigingsbeleid. Geeft daarmee mijn inziens gelijk de klantvriendelijkheid en dienstverlening van het bedrijf weer, nl. Kennen ze niet!
Japo

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Geen. Er wordt niet goed en volledig aan opvolging van klachten gedaan.
Zorg dat de JUISTE producten snel en goed verstuurd worden. En zorg dat de onjuiste producten snel verwerkt en gecrediteerd worden en niet dat daar nog lange tijd over heen gaat voordat het geld terug op de rekening gestort wordt. Voor mij nooit meer producten van jullie website. Ik betaal liever teveel dan dat ik ooit nog via jullie ga bestellen.
Adeline Koning
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten

wachttijd klantenservice is te lang en klantenservice denkt klant is koning en ik ben de keizer ik heb er vandaag geen zin in

Gepubliceerd op: 06/09/2017