Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp

vtwonen
7.8

Pluspunten
Website is redelijk
Ongelooflijk slechte klantenservice!
Twee bijzettafeltjes Exotan Laura gekocht, bestelnr. SB-6451439.
De bijgeleverde speciaal gevormde roestvrije schroeven om de poten vast te zetten zijn allemaal net iets te kort om te kunnen in mekaar passen.
Ruim twee weken geleden dit probleem direct bij de levering gemeld, ook met foto, bij de klantendienst en ondertussen al 3 maal, maar geen respons!
Ongelooflijk hoe dit kan blijven bestaan, absoluut slechte klantenservice en te mijden!
Dirk

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Dramatisch.
Kwaliteitscontrole in het magazijn voor verzending van goederen boven een bepaald bedrag.
Sewbalak
Harmelen

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten

bestelde spullen leveren en de klant informeren als het niet geleverd wordt of later geleverd wordt. Moet de bestelling nog ontvangen en heb nadat ik zelf bebeld heb niets meer gehoord.
Schouten Tuincreaties
Alkmaar

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten

Communicatie moet beter. Er wordt totaal niet gereageerd op klachten. Geen enkele terugkoppeling. Producten worden niet op tijd geleverd terwijl ze op de site iets anders beweren. Zeer slecht om niet even contact op te nemen en navraag te doen bij de klant. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Leuke artikelen,mooie site.
Deze keer was service en levering onvoldoende . Vorige keer dat ik iets besteld heb was het veel beter.
Ik had een cadeaukaart weet nog steeds niet welk bedrag er op stond heel onhandig. Vervolgens heel lang gewacht tot dat alles wad geleverd . Jammer . Zoeken in de webshop op bedrag zou ook handig zijn . De bedragen lopen nl zo uiteen.
Linda
Heemskerk

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Bestelling snel en netjes afgehandeld
De wijze waarop Sanoma omgaat met het stopzetten van reclame-mail en het opzeggen van een account is niet klantvriendelijk. Voor mij een reden om nooit meer iets via een Sanoma-account te kopen tenzij dit wordt aangepast.
Arthur Emmen
Dongen

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Levertijd
Koen
Den bosch

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Mooie artikelen op site
Webshop werkt niet, site is heel langzaam. Telefonische bestelling was de eerste keer niet geplaatst, na zelf terugbellen opnieuw moeten plaatsen, inmiddels was een deel van mijn bestelling niet meer leverbaar. Meiden van telefonische helpdesk zijn totaal ongeïnteresseerd. Na levering was product beschadigd maar ik had door al het gedoe gewoon geen zin meer om het terug te sturen.

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Slechte service!
Op website staat voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis, helaas helaas.... droogmolen werd niet geleverd, nu 2 weken verder en nog geen droogmolen!!!
Meerdere malen contact gehad en dan wordt er gezegd dat het een storing is op de website, er wordt om geduld gevraagd.... Nog steeds geen droogmolen!!!
Weer contact gehad en dan blijkt ineens dat de bestelling niet bij Brabantia is aangekomen en dat het nog wel 2 weken kan duren..... Grrrrr!!!!
En ik moet het alleen doen met een simpele sorry!!!
Lijkt nergens op..... zij horen mij te informeren en dat gebeurt dus niet...

Gepubliceerd op: 04/05/2018