Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
De site is duidelijk en overzichtelijk en bestellen gaat gemakkelijk.., daar is ook alles gelijk mee gezegd!
Goed lezen alsjeblieft! Ik stuur iets retour en krijg vervolgens bericht dat ik om een vervangend exemplaar heb gevraagd.. in de tussentijd krijg ik ook aanmaningen per mail.. gelijk de eerste en laatste keer dat ik bij jullie heb besteld

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Levering op afgesproken datum laten komen. Mijn bezorgdatum is 3 keer gewijzigd last minute. Hierdoor heb ik 2 vrije dagen opgenomen voor niks, dit vind ik heel jammer. Uiteindelijk geld terug gevraagd, aangezien jullie mij geen leverdatum kunnen geven (ook niet na 2 belletjes met jullie client service. Waardeloos...
Femke

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Caroline

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten
Niks positiefs
Betere klanten'service'
Johannes
Uitwellingerga

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten

Slechte klantenservice bij retouren....niet te bereiken....niet per telefoon en ook niet per mail. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.
S.
Voorhout

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten

Geen levertermijn van 2-4 weken vermelden als die 2-4 maanden moet zijn.

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
sorry ik kan ze niet vertellen! behalve dat ze leuke spullen hebben maar daar blijft het bij!
2x iets besteld bij vt wonen en 2 keer een ramp. Zeer slecht bereikbare klantenservice, je hangt minimaal een half uur aan de telefoon. Er worden oplossingen aangeboden en vervolgens hoor je lange tijd weer niets! Moet je zelf weer gaan bellen. Wij zijn inmiddels al een maand of 2 bezig en nog is niet alles geregeld en zijn we een hoop kwijt aan telefoonkosten. Mailtjes worden slecht beantwoord of gewoon helemaal niet! Je betaalt een hoop geld bij dit bedrijf voor de spullen die je aanschaft maar de service is echt slecht!!!!
Daniella
berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten

Ik plaatste een bestelling naar aanleiding van een kadobon, welke ik heb gehad. Toen ik mijn bestelling plaatste, bleek de code niet te werken. Na een aantal keren met elkaar gebeld te hebben, kom de bestelling uiteindelijk toch verstuurd te worden. Toen ik mijn bestelling ontving, bleek deze helaas beschadigd. Heb dezelfde dag mijn bestelling geretourneerd. Na 8 dagen had ik nog steeds geen nieuwe bestelling ontvangen. Toen ik belde kreeg ik het volgende te horen; de 10 dagen om een retourzending in ontvangst te nemen, zijn nog niet voorbij. Dat is dus alleen in ontvangst nemen. Dan is de nieuwe bestelling nog niet eens verstuurd! Echt schandalig gewoon. Mevrouw zei dat ik geduld moest hebben, dat dat gewoon de procedure is. Het heeft dus ruim 2 weken geduurd voordat ik een hele koektrommel had!
Dagmar
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten

graag betere service , als het pakket verdwenen is, heb niks ontvangen, en de buren ook niet. dus alles kwijt

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
3 dingen besteld, eerste was de volgende dag al binnen, super! Volgende een week later pas.. en wacht inmiddels al langere tijd op nummer 3.
Tot op heden nog steeds niet alles ontvangen, terwijl er op de site staat dat alles op voorraad is.. zelf achteraan moeten bellen en dan krijg je een mail dat het rond 8juni pas geleverd word.. erg slordig!!
Aniek
Raalte