Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp

vtwonen
7.7

Pluspunten
Retourtermijn van 5 tot 10 werkdagen? 15 werkdagen/3 weken later nog steeds geen reactie!
Dont promise what you cant deliver

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Geen positieve punten
Slechte communicatie klantenservice en totaal geen product kennis. Verlopen cadeaukaart: nou niks aan te doen. Geen enkele tegemoetkoming of meedenken/ symphatie.....
Heel jammer. Bestel er nooit meer iets.
Voordat je de klantenservice aan de lijn hebt heb je 10 minuten verder en uiteindelijk kunnen ze je nog niet helpen.

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Breed assortiment
Bestelling was bedoelde om thuis afgeleverd te worden en komt niet op afgesproken dag. Volgens track and trace kom ik een paar dagen later dat een enorme pakket bij de lokale supermarkt geleverd was. Ik moest sjouwen met een enorme doos naar het parkeerterrein om te constateren dat deze niet in mijn auto paste. Ik moest onder de regen de doos open en artikelen los in de auto plaatsen. Nog een mail achteraan naar vtwonen gestuurd maar geen gehoor.
Mijn advies, koop alles met achteraf betaling bij deze winkel of koop niet. Dan kanje deze situatie vermijden. Zeer slecht service. Ik oriƫnteer mijn aankoop bij vtwonen en zoek de artikelen ergens anders. Alles is te vinden... maar hier ga ik nooit iets meer kopen.
Sonja
Laren

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
-Leuke artikelen in de shop.
-Vriendelijke telefonistes bij de klantenservice
-Geen leugens vertellen (storing met cadeaukaarten heeft niet plaatsgevonden)
-Niet oplossingsgericht werken. Voor het bestellen van 1 artikel heb ik 5 keer telefonisch contact gehad. Inclusief alle bestelpogingen etc kostte mij dit meer dan 2.5 uur.
-Afspraken nakomen, zorgdragen dat taken uitgevoerd worden door collega's en nauwkeurig werken. (Ik ga de kaart resetten, u kunt over 10 minuten inloggen; na 1.5uur gebeld, excuses vergeten het bedrag er op te zetten. Mijn collega stuurt een mail met een nieuwe code, over een half uur kunt u het opnieuw proberen; 2 uur later nog niets ontvangen, lag op de stapel)
-Problemen volledig uitzoeken. Na 5 keer bellen bleek er uiteindelijk een heel ander probleem te zijn dan eerst werd gedacht. Doordat ik zelf bleef volhouden werd er verder gezocht en was de oplossing eenvoudig.
-Meer service bieden: Bijvoorbeeld de mogelijkheid om telefonisch te kunnen bestellen. Eerst wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is, later blijkt dat dit wel kan. Na zo veel frustratie en tijdsverspilling is het heel prettig om goed geholpen te worden en tot een oplossing te komen in plaats van opnieuw naar de website te worden verwezen en er voor de zevende keer achter te komen dat de cadeaukaarten niet werken en hierdoor geblokkeerd worden.
-Weet waarover je praat: Er werd mij een vtwonen-cadeaukaart aangeboden om het resterende bedrag van de webshopgiftcard te vervangen terwijl het uiteindelijke probleem bleek te liggen aan de blokkering van deze kaar

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten
Helemaal niks
Gewoon lekker bij jullie core business blijven: magazine en tv. Jullie hebben geen idee wat klantenservice betekent. Ik zit al 3 wkn met een kast zonder deur en t enige wat jullie kunnen, is wijzen naar de 3de partij. Newsflash niet mijn probleem los t op of geef mn geld terug. Ik heb in de afgelopen 3 wkn helemaal niks van jullie gehoord. Ik ben degene die elke keer contact opneemt. Een masterclass klanenservice volgen bij bol.com lijkt me verstandig; zij helpen hun klanten namelijk wel!
Vanessa

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten

Aflevering. Spullen worden voor de flat neergezet.
Afleverdatums: niet iets beloven wat niet nagekomen kan worden.
Deellevering of leveringen met een latere leverdatum: ik zou het proces tegen jmhet licht houden. Het werkt niet.
K. Hoogendijk
Schiedam

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten

Het bedrijf doet alles eraan om allemaal langs elkaar heen te praten. Niemand weet wat voor afspraken er gemaakt zijn met een klant die eventueel 5 minuten geleden gebeld heeft. Er word gezegd gaan we regelen maar dan vervolgens 1 week geen gehoor via alle kanalen, zelf weer bellen.

Inmiddels 2x een defect product ontvangen maar ook 2x een nieuwe die onverwachts verstuurd worden.

Slechte organisatie en klanten behandeling
Thomas

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Helemaal niet tevreden. Product was niet compleet. Meteen een mailtje gestuurd en nu 3 weken later nog steeds geen reactie.

Mariska - Influencer

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
ruim assortiment
Wij hebben drie keer de verkeerde tafel bezorgd gekregen. Drie keer een nonchalante reactie. Erg veel werk aan gehad om steeds de tafel weer naar een postNL punt te brengen. Ik heb een klachtenformulier ingevuld en geen reactie op gekregen. Te slecht voor woorden. Nu hebben we maar ons geld teruggevraagd.
Iris
Zwolle