Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ze hebben aanbiedingen gedaan. Ik hen kampen gekocht. 2 dagen later mailde Vtwonen mij dat het een fout was en mijn geld werd een dag later teruggestort. zonder overleg of een alternatief te bieden.

08/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Slechte levering, 4 dagen te laat en kapotte verpakking wensballonnen

07/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Helaas de verkeerde storytile geleverd gekregen. Storytile na de kerst opgestuurd, maar helaas nog geen reactie van VT wonen gehad!

05/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb in totaal 6 stoelen bested waarvan er 3 beschadigd geleverd zijn. Toen ik 3 nieuwe stoelen ter vervanging bestelde bleek er 1 van de stoelen weer beschadigd te zijn. Kortom, van de 9 stoelen die er in totaal besteld zijn waren er 4 beschadigd. Wat verbeterd kan worden is de omgang met de bestelde spullen voor en tijdens de bezorging.
charlotte
rotterdam

04/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Vtwonen weigert goed aanbiedingen te leveren. Ze zetten ze wel op hun site, laten mensen bestellen - en producten bijbestellen, en annuleren vervolgens de aanbiedingen. Onaanvaardbaar en een smerige manier van klanten trekken!
Stein

29/12/2016

Pluspunten
Betere communicatie over het leveren van producten.
Mij is 3x verteld dat mijn bestelling aankomende week geleverd zou worden.
Dit bleek bij de 4e keer bellen helemaal niet waar te zijn en zou het nog een 1,5 maand duren!
3x incomplete stoel geleverd gekregen, en nergens in tegemoet gekomen!
Vrouwen bij de klantenservice zijn heel onvriendelijk!
Angeline Bout
Bunschoten

24/12/2016

Pluspunten
Snelle levering in eerste instantie (helaas verkeerde kleur) en mooie website.
Helaas wel de foute kleur. Uiteindelijk 10 werkdagen moeten wachten tot de juiste binnen was. Slechte / geen informatie voorziening zoals ik gewend ben van een webshop.
Wilbert Grasdijk
Tiel

21/12/2016

Pluspunten
Site ziet er goed uit
De service is de slechtste die ik tot nu toe heb meegemaakt bij vergelijkbare aanbieders.. Geen reacties op mails en niet teruggebeld.
Frank

17/12/2016

Pluspunten
Mooie spullen in de webshop
Vreselijke klantenservice. Had een lamp besteld die kwam beschadigd en incompleet binnen dus terug gestuurd. 3x erachteraan gebeld waarom ik nog geen bevestiging van de retour ontvangst had gehad maar 't magazijn liep weken achter. Na een maand hebben ze na nogmaals bellen eindelijk een nieuwe, goede lamp opgestuurd. Heb tot op de dag van vandaag geen bevestiging van retour ontvangst gehad. Ik had ook andere bestelling gedaan en die bleef maar vooruit gezet worden en nu krijg ik uiteindelijk een mail dat t product helemaal niet meer te leveren is. Super slechte klantenservice dus.
Marije
Barneveld

12/12/2016

Pluspunten
Prima levering en goed product
Wachttijden bellen zeer lang en men liet mij mee luisteren (onbewust) bij de behandeling van een klacht van een andere klant.
Vrijdags gebeld en maandag zou ik via mail antwoord krijgen. Niet ontvangen. Zelf vrijdags weer gebeld. Antwoord van e leverancier was al binnen, maar mij niet op de hoogte gesteld.
Edwin
Waalre