Bedrijfsgegevens

Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 088-5500107

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vtwonen
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1183 beoordelingen (12 maanden)
1750 beoordelingen (totaal)
9360 keer bekeken
85% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (628)
25% (300)
8% (92)
6% (70)
7% (83)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Als een bestelling op een ander moment wordt geleverd de klant hiervan op de hoogte stellen;
Voorraad beheer beter op orde hebben;
Betere onderlinge communicatie / registratie van klantcontact;
Bestelling uitleveren volgens afspraak
Klant

Gepubliceerd op: 12/10/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Mooie producten.
Verbeterpunten
De producten van mijn bestelling zijn zoekgeraakt. Hier moest ik zelf contact over opnemen. Vervolgens werd er een onderzoek ingesteld en hoorde ik wederom niks. Na een aantal keer gebeld te hebben en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan is mijn bestelling opnieuw geplaatst en heb ik de producten ontvangen.
Kim
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/10/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Spullen waren niet op voorraad zou Een nieuwe tegoedbon krijgen stond 5 euro te weinig op het rest bedrag is nog steeds niet betaald en we zijn inmiddels 4 maanden verder ik bestel hier nooit meer iets
Klant

Gepubliceerd op: 30/09/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
geen communicatie over meerdere keren verlengde levertijd product
zeggen dat een product wordt verstuurd, maar het toch niet doen; weer bellen. product wordt verstuurd, maar is tot twee maal toe beschadigd
lange wachttijd (10 min en 15 min) voordat telefoon beantwoord wordt, meerdere malen
aansmeren tijdschrift als ik ze dan uiteindelijk te pakken heb gekregen
geen reactie tweemaal toe op door mij verzonden mail via contactformulier (heb wel een ontvangstbevestiging gekregen)
YM
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/09/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Communicatie is dramatisch en traag, beloftes worden niet nagekomen, mail & contactformulieren trage (of geen), reactieservicedesk medewerkers doen hun best "maar we kunnen niks garanderen", magazijn & servicedesk hebben geen onderlinge communicatie, althans, daar lijkt het op. Servicedesk belooft een creditnota, magazijn stuurt een vervangend artikel omdat ze niet weten wat er moet gebeuren.

Gezien de vele slechte reviews op Facebook ben ik niet de enige die deze ervaring heeft, het lijkt eerder gewoonte dan uitzondering.

Heb order retour gestuurd en wacht nu al 2 weken (!!) op mijn geld terug, maar ook hier neme ze uitgebreid de tijd voor.

Advies, niets bij bestellen. Zolang de levering goed gaat is er niks aan de hand, maar zodra je service nodig hebt kun je het shaken.
Tom

Gepubliceerd op: 21/09/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte ervaring, besteld artikel in de web shop is een oud artikel met houdbaarheid over de datum. Nieuw artikel ontvangen wederom met dezelfde houdbaarheid, dus weer over de datum
Klant

Gepubliceerd op: 15/09/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Afspraken nakomen. In mijn geval tot 3 keer aan toe voor dezelfde order niet gebeurd.
Jerry
Haarlem

Gepubliceerd op: 14/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Naar mijn mening is VT wonen een waardeloos bedrijf. 1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Bestelling kunnen ze niet vinden, niet traceerbaar, maar storten ook niet het geld retour ondanks mijn verzoek. Reageren niet of nauwelijks op mails en telefoontjes. Klacht kan officieel alleen via de post worden gedaan volgens hun eigen website, lijkt mij niets meer dan een ontmoedigingsbeleid. Geeft daarmee mijn inziens gelijk de klantvriendelijkheid en dienstverlening van het bedrijf weer, nl. Kennen ze niet!
Japo
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/09/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen. Er wordt niet goed en volledig aan opvolging van klachten gedaan.
Verbeterpunten
Zorg dat de JUISTE producten snel en goed verstuurd worden. En zorg dat de onjuiste producten snel verwerkt en gecrediteerd worden en niet dat daar nog lange tijd over heen gaat voordat het geld terug op de rekening gestort wordt. Voor mij nooit meer producten van jullie website. Ik betaal liever teveel dan dat ik ooit nog via jullie ga bestellen.
Adeline Koning
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
wachttijd klantenservice is te lang en klantenservice denkt klant is koning en ik ben de keizer ik heb er vandaag geen zin in
Klant

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer