Website: www.vtwonen.nl

vtwonen
7.8
2090 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

-levertijd nakomen. Voor de zoveelste keer enorme vertraging van producten.
-klachtenbehandeling

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Sadly nothing!
Please get your act together! Ordered 2 photo frames. There was a problem with one of them, therefore, the other product was also not delivered in the promised time frame. After a couple of emails and 1,5 month later one of the frames finally got sent but arrived shattered into pieces because of not proper packaging. The frame was returned with the request for refund! To our surprise, this photo frame got sent to us again! Why do you have processes in place if you ignore your customers' requests?!

In the meantime, we received another email that the other photo frame is no longer available and the amount will get transferred back. Why did it take so long to figure this out? I could have ordered this frame back then from another company but by the time I got this message it got sold out. Very disappointing!

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Niets
bestelling gedaan kwam kapot aan, klanten service praten mooi maar leveren niks, na tig maal gebeld, en elke keer langer als 10minuten in de wacht kreeg ik een man aan de lijn die je niet liet uitpraten maar er wel voor heeft gezorgd dat ik nieuwe producten kreeg, maar weer kapot. de moed maar opgegeven om nogmaals te telefoneren en weer in de wacht te komen. Dus ze moeten beter verpakken en klant vriendelijke worden.
Bennie
Ulft

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten

Erg slechte service helaas meegemaakt. Een kast besteld welke kapot werd geleverd, ik heb hier meerdere malen achteraan moeten bellen, mij werd toen verteld de kast opnieuw te moeten bestellen nog voordat de ander was omgeruild i.v.m. voorraad. Dit heb ik toen gedaan, heb twee weken moeten wachten voordat de kapotte variant werd opgehaald en nu een maand later nog mijn geld niet terug. Belachelijk!
Nicky
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten

Betere communicatie. Personeel beter opleiden en vooral meedenken met de klant.

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
de producten die we ontvingen waren gewoon heel vies en vuil. Zoiets kan je echt niet maken. Schandalig
Jan

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Geen!!!
Via de telefoon niet te bereiken.Mail word na lange tijd pas beantwoord.Voor ons geen VT wonen meer

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
(Defect) product is geleverd binnen de termijn
- Retour kan niet aangemeld worden via de site
- Online contactformulier werkt niet
- Klantenservice niet bereikbaar
- Geen reactie op/ontvangstbevestiging van geretourneerd artikel
- Aankoopbedrag (nog) niet teruggestort
- Geen reactie op alle bovenstaande klachten die uiteindelijk via de mail verstuurd zijn
Wouter

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Moo collectie
Alles met betrekking tot communicatie. Nog nooit zo’n slechte communicatie met een webwinkel gehad. Na weken heen en weer mailen en kastje-muur, 2 weken geleden product teruggestuurd en nog steeds geen enkele reactie. Ik ga hier niet meer kopen.
Ida
Bathmen