Website: www.vtwonen.nl
Adres: Capellalaan 65 2132 JL
Plaats: Hoofddorp

vtwonen
7.8

Pluspunten
Mooie spullen en mooie praatjes
Het zéggen als iets niet op tijd bezorgd kan worden. Geen probleem, dan hou ik daar rekening mee. Nu 2 dagen vrij genomen van mijn werk voor niks. Ik had specifiek om een bezorgtijd gevraagd een aantal dagen later (dus niet 22:00 besteld, volgende dag in huis) dus ik dacht dat dat toch wel moest lukken. Toen dat niet het geval was, meldde de klantenservice dat dat hun fout was en dat ze ervoor gingen zorgen dat het de volgende dag kwam. Fijn! Vrij gevraagd van mijn werk, maar het bed is weer niet gekomen. De volgende klantenservice-medewerker was zeker minder rooskleurig: ze kwam met een hele verhandeling over het hoe en waarom van deze fouten maar bood ook geen andere oplossing dan wéér een dag te wachten, ondanks mijn verhaal dat dit me al 2 dagen werk had gekost en ik hierdoor geen cadeau had voor mijn dochters 2e verjaardag...
Luister mensen: Helemaal prima als je niet kan leveren op mijn dag maar ZEG dat. COMMUNICEER met je klanten. Zorg voor een goed werkend SYSTEEM, waar je informatie kunt opzoeken.
En als dat allemaal niet lukt: wees nederig, biedt uitgebreid je verontschuldigingen aan en zorg voor compensatie.
Dat hoort een winkel te doen en doet VTwonen absolúút niet! Gelukkig een heleboel andere webshops wel waardoor ik in het vervolg weet dat dit bedrijf onder de maat is.
Erg ontevreden klant hier.
Maartje
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
De kwaliteit van spullen die ik had besteld was slecht, niet in verhouding met de prijs.

Ellen
Venlo

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke klantenservicemedewerkers.
Kloppende levertijd op de website. VTWonen zet bewust onhaalbare levertijden op de site: Veel items worden via dropshipment geleverd, maar desondanks wordt er bij gezet 'voor 22:00 besteld, morgen in huis'. In ons geval was de werkelijke levertijd drie dagen te laat. Ondanks twee klachten staan de door ons bestelde artikelen nu nog altijd misleidend als 'op voorraad' op de site.

Volgende tip: Verstuur een Track en Trace-mail als er wat verzonden wordt! Van twee van de drie pakketten werd dat niet gedaan (de dropshipment-artikelen) en hebben we ze ontvangen omdat we toevallig die dag thuis waren.

Tip 3: Zorg dat de klantenservice vragen kan beantwoorden. Nu moeten ze bij alles wat je wilt weten 'een andere afdeling raadplegen'. Die werkt maar tot 17:30, waardoor in de avond bellen zinloos is. Op de vraag wanneer je dan een antwoord kunt verwachten krijg je eveneens geen antwoord: Meer dan 'waarschijnlijk binnen drie dagen' kunnen ze niet beloven.
Steep
Asten

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Ik vindt een halve ster zelfs te veel. Heb 2 orders geplaatst (begin augustus) waar van ze zeiden dat alles op voorraad was. Omdat ik geen bevestigings mail heb ontvangen, Ben ik zelf er achteraan
gaan bellen van hoe of wat. Krijg ik te horen dat het product er niet is en dat het over 2 weken weer op voorraad komt.

Ik ben niet de moelijkste dus wacht het netjes af. 2 weken later ontvang ik een mail dat het is uitgesteld en dat het 3 weken later komt. 3 weken later ontvang ik weer een mail dat het weer is uitgesteld en dat het 2 weken later komt. 2 WEKEN LATER KRIJG IK WEER EEN MAIL! Helaas weer vertraagd... bladiebladiebla.

Dus ik bel de hoofdlevernacier van het product en die geven aan dat de levertijd eind november is. IK HEB BEGIN AUGUSTUS BESTELD?

Als je zo iets weet als webshop dan bespreek je dat met je klant en kijk je gezamelijk naar alternatieven. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Zal wel aan mij liggen. BESTEL HIER NOOIT!
ALLES MAG VERBETERD WORDEN!
Van aftersales tot voorraden bijhouden tot klanten contact. Jemig wat een shit bedrijf.
Naomi

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
De bovenste schaal is van de weegschaal onbrekt, ik heb retour aangemeld on-line, maar na 5 dagen krijg ik nog geen reactie.

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Marije van Overbeek
Nijverdal

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen
noortje

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten

In januari een fauteuil besteld via de website, omdat ik geen bevestigingsmail had ontvangen dacht ik (dodelijke aanname blijkt) dat er iets mis was gegaan bij het bestellen. Om die reden heb ik een tweede bestelling geplaatst waarvan ik direct een bevestiging kreeg. Deze rekening heb ik netjes voldaan. Vervolgens krijg ik na enige tijd een betalingsherinnering. Ik heb direct contact opgenomen met vtwonen dat ik mijn fauteuil al had betaald. Wat bleek, de eerste bestelling staat tot op heden nog steeds als geleverd. Ik zou dus 2 fauteuils hebben ontvangen. Ik heb er maar 1 ontvangen. Hierover dus contact gehad en de betaling zou op onhold worden gezet en het zou worden onderzocht. Vervolgens kreeg ik weer een herinnering en bleek dus na wederom contact dat er niets was opgepakt. Nu na heel wat belletjes later krijg ik alsnog weer een betaal verzoek maar nu vanuit het incassobedrijf waar vtwonen mee samenwerkt. Wederom contact met vtwonen en ze zouden alles gaan uitzoeken en de betaling weer op onhold zetten. Vervolgens nu 2 weken later wordt ik telefonisch benaderd door het incasso bureau of ik op de hoogte ben van de openstaande vordering.Ik heb mijn verhaal wederom moeten doen en gezien zij belde tijdens mijn vakantie heb ik aangegeven na mijn vakantie terug te bellen, weer zelf er achteraan! Dit kost mij teveel tijd en energie. Ronduit slechtste en onprofessionele klachten afhandeling ooit!
Melissa van Nieuwenhuizen
Harderwijk

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Slechte communicatie nadat het product terug gestuurd was.ivm fout adres. Als ik zelf geen contact opgenomen had, had ik niks gehoord en niks gekregen. En in 1 x was product niet meer leverbaar. Dus mijn product is wel verstuurd en terug gaan en na een andere klant gestuurd en ik grijp mis en zit nu zonder op vakantie.
Communicatie en sneller handelen.
Maikel
Doornenburg

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
win actie 1x per jaar
leveren producten en klantenservice tot 5x toe leveren zij het bestelde product nog niet, gaat minstens 5 maanden duren , maar bieden geen korting aan. alleen kunnen wij ook niks aan doen. het zou 3 weken duren toen ik het bestelde. in de lente, nu zeggen ze herfst?
tanja
utrecht