Website: www.vtwonen.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort

vtwonen

Pluspunten
Mooie spullen, veel keuze, handige tips!
Ik heb twee keer gemaild over een vt wonen hartje wat bij een gordijn hoorde te zitten wat ik niet kreeg. In de reactie werd dit genegeerd. Ik wil dit alsnog ontvangen zoals vermeld stond. Verder kocht ik gordijnen waarbij stond verduisterend terwijl dit niet zo was, ook dat viel me tegen. Tot slot heb net verschillende spullen besteld en dat word verspreid geleverd, ik heb liever 1 pakket in 1x want ben niet vaak thuis. Ik beveel het dus niet perse aan.
Esther
GRONINGEN

25/04/2017

Pluspunten
Snelheid van levering ok
Kontakt met support zeer goed
Zal in de toekomst nog bestellingen plaatsen
Voorlopig geen verbeterpunten
Roger Van Gorp
BE-2275 Gierle

22/04/2017

Pluspunten
Leuke producten
Heb wel 2x een mail gestuurd naar de klantenservice en krijg geen enkele reactie!
Saskia

21/04/2017

Pluspunten
Bestelling was makkelijk te plaatsen.
Wanneer beloofd wordt dat als ik op donderdagavond (23 maart) bestel het artikel de volgende dag (24 maart) in huis is, ik tot twee keer aan toe werd gebeld met het bericht dat het bestelde artikel niet op de juiste plaats was/niet gescand was en andere redenen waar ik niets mee te maken heb, dan ben ik niet tevreden.

Daarnaast heb ik vorige vrijdag 31 maart een mail gestuurd met daarin vraag om wat de status inmiddels was, daar ik toen al 5 dagen niets gehoord had. Daar heb ik nog altijd geen reactie op gehad.

Tot op heden heb ik het bestelde artikel niet mogen ontvangen, de planning is komende maandag, wie weet gaat het dan wel lukken...

Ik heb bij jullie besteld omdat het artikel de volgende dag afgeleverd zou worden. Hier heb ik een dag vrij voor genomen. Toen zou de volgende maandag een nieuwe poging gedaan worden. Daar heeft mijn vriendin een dag vrij voor genomen. Enige reactie van jullie kant was 'Ja we weten niet zo goed hoe het kan' en daarna hoorde ik 5 dagen niets.

Al met al bij zonder ontevreden, het is dat ik het bestelde artikel graag wil hebben, maar dit is geen goede reclame voor jullie en ik denk wel twee keer na voor ik nog een keer wat bij jullie bestel.
Victor Siemons

21/04/2017

Pluspunten
Keurig en op tijd geleverd ,zeer netjes verpakt
Het enige is de enorme doos waarin het kleed zat, misschien wat minder verpakkinsmateriaal
Liesbeth

20/04/2017

Pluspunten
Mooie spullen
Op de foto zien producten er anders uit dan in werkelijkheid.
Joelle
Zwolle

20/04/2017

Pluspunten
Keurig overzichtelijke pagina. Heel goede en snelle levering.

Yvonne
Zoetermeer

20/04/2017

Pluspunten
mooie website, ruime keuze in producten, snelle levering