Website: www.vouchervandaag.nl

7.7

R. Di Claudio
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Eerlijk
danny
boekhoute

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Perfecte service, zo ook als er een product langer duurt dan geven ze me antwoord en komt het wat later aan. Erg fijn dus bestel nog wat vaker hier.

Eva
Oss

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Mooie aanbieding en lekker laag geprijsd
Aftersale. Je moet er zelf zo achteraan gasn indien je ern verkeerd geleverd artikel krijgt. Kan beter!
Antwoord Vouchervandaag
Hallo klant, hartelijk dank voor uw beoordeling! Ons magazijn had inderdaad een fout gemaakt, onze excuses hiervoor. Het juiste product zal vandaag naar u toe worden gestuurd. Kunnen wij nog iets voor u betekenen zodat wij een beter cijfer bij u scoren? Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Rozanne

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Bagger
China troep. Polsband besteld en gekregen. Werkt gewoon niet. Prullenbak in. Zo zijn er spullen retour gegaan. Heb ze niet eens ontvangen. Via mail kreeg ik te zien dat mijn retouren zijn ontvangen????
Maar wel hoop verzendkosten moeten betalen. Dus ga zelf met elkaar zitten en bedenk dan verbeterpunten.
Antwoord Vouchervandaag
Hallo Denise, wat jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft! Helaas geeft u ons niet aan wat wij kunnen verbeteren. Kunt u ons dit misschien laten weten? Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Rozanne
Denise
Naarden

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Bagger

Naarden
04/08/2017

Pluspunten
Netjes bericht als bestelling is verzonden
Snellere levering zou heel prettig zijn, de meeste artikelen duren zo'n 3 weken
Antwoord Vouchervandaag
Hallo klant, bedankt voor uw beoordeling! Ieder product heeft een andere product-levertijd. Wij doen altijd ons best om bestellingen zo spoedig mogelijk binnen de product-levertijd te bezorgen. Kunnen wij nog iets voor u doen waardoor wij een hoger cijfer van u krijgen? Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Rozanne

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Antwoord Vouchervandaag
Hallo klant, bedankt voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Rozanne
deventer

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
geen enkele problemen met communicatie of levering, prima informatie

Antwoord Vouchervandaag
Hallo Sep, bedankt voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Rozanne
Sep
Mechelen Belgie

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Vaak goede en leuke artikelen en een correcte behandeling via de klantenservice, als er iets niet goed aangekomen is of als ik een andere vraag heb.
Oorbellen/oorsterkers in een doosje verpakken, i.v.m. een paar keer oorstekers met afgebroken stokjes ontvangen. Waren slechts in een enveloppe met bolletjesplastic verpakt.

En de spullen zouden af en toe van mij iets goedkoper mogen, want zie je daarna elders soms voor minder E.
Antwoord Vouchervandaag
Hallo Elisabeth, hartelijk dank voor beoordeling en voor de feedback. Wij willen u graag een nieuw paar oorbellen sturen. Kunt u ons laten weten om welke oorbellen het gaat? U kunt een e-mail sturen naar support@vouchervandaag.nl of ons bellen op tel. nr. 088 – 55 77 555. Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Rozanne
Elisabeth

Gepubliceerd op: 08/08/2017