Website: https://occasionlaptops.nl
Adres: Varsenerstraat 8h 7731DC
Plaats: Ommen

Occasionlaptops is een fysieke winkel én webshop. Het is een onderdeel van Voscomtronics. De fysieke winkel is gevestigd in het centrum van Ommen aan de Varsenerstraat 8h in Ommen. Wij verkopen occasions uit het betere segment met 1 jaar volledige garantie op de hardware (m.u.v. de accu). Wij hebben een open werkplaats en kunnen reparaties en onderhoud in eigen beheer uitvoeren.

Voscomtronics - Occasion Laptops

mirjam
ommen

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Perfect geholpen

Antwoord Voscomtronics - Occasion Laptops
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee.
Mark Bruggink
Heino

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Zeer tevreden over de producten/dienstverlening van Occasion Laptops. Ik gebruik mijn Refurbished laptop dagelijks voor werk en dat gaat perfect!

Pluspunten:
+ Uitstekende producten
+ Eerlijke, snelle en vriendelijke service
+ Goede garanties

Antwoord Voscomtronics - Occasion Laptops
Bradley bedankt voor deze mooie beoordeling! Stellen we zeer op prijs!
Bradley Schoemaker
Deventer

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Zij maken hun slogan waar. Snel betrouwbaar en behulpzaam
Praktijk Voeten en Welzijn

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Goede, snelle service
Goede prijs
Kwaliteit product

Roderik

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Geven veel aandacht bij je probleem en evt. komen ze thuis om te kijken of ze je probleem ter plekke kunnen oplossen.
Toch beter kijken naar de occasions en dan bedoel ik met name de accu. Ik kan niet een hele avond met mijn laptop werken. Veel te snel moet ik hem weer aan de oplader doen. Dit probleem hoorde ik ook van mijn kleindochter. Doe gelijk een nieuwe accu in een occasion en maak de prijs evt. hoger. Dit scheelt een hoop frustratie.
Antwoord Voscomtronics - Occasion Laptops
Best Rita, bedankt voor de mooie beoordeling. Het verbeterpunt is voor ons zeer waardevol. Wij nemen dit mee en gaan het intern bespreken.
Rita
Dalfsen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
zijn niet te beroert om je te helpen, nemen hiervoor de tijd en staan dus altijd voor je klaar, uitleg is duidelijk
misschien meer visuele uitleg uit bij de occasions maken niet alleen de tablets die erbij staan / zijn niet iedereen is handig hiermee ( dus een geprinte korte versie van de occasion )
hiermee bedoel ik een verkorte versie van de specificaties van de occasion de gebruiksaanwijzing kan mondeling worden gedaan
Antwoord Voscomtronics - Occasion Laptops
Beste J.T.Huisman, bedankt voor uw mooie beoordeling. Bedoeld u met uitleg de specificaties van een laptop of echt een uitleg voor het gebruik? Als het om het laatste gaat wat zou u dan als gebruiker graag op papier of hebben? Het is voor ons lastig om in te schatten waar behoefte aan is omdat gebruik van een laptop heel breed is. Wij horen graag van u wat u graag aan uitleg bij de occasion had willen hebben, Dan gaan wij dit zeker oppakken.

05/12/2018

Pluspunten
Snelle service en goede vakkennis

Deen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Je wordt altijd vriendelijk geholpen
zou niet weten
Antwoord Voscomtronics - Occasion Laptops
Hallo Geertje, bedankt voor je mooie beoordeling. Hier zijn we erg blij mee!
Geertje
Beilen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Nemen tijd voor de klant en op mijn vraag kreeg ik een duidelijk advies, waarna ze een refurbised product hebben geleverd. Het werkt als nieuw en ben zeer tevreden. Een echte aanrader.