Website: http://www.voordeligvitaal.nl
Adres: Carneooldijk 53 4706 EL
Plaats: Roosendaal
Telefoon: Gelieve e-mailen

De online gezondheidsdrogist

Gezondheidsproducten, Natuurproducten, voedingssupplementen, vitamines, mineralen, orthomoleculaire producten, glucosamine producten, fytoproducten, omega vetzuren, natuurlijke cosmetica, superfoods, raw food etc.

VoordeligVitaal

Pluspunten
Pakket duurde langer dan normaal bij Post Nl even contact met Voordelig Vitaal en heel snel antwoord. Ook op de dag van levering kreeg ik al een bericht van dat het pakket vandaag gebracht zou worden. Top kunnen een hoor bedrijven een voorbeeld aannemen. En de prijs is echt goed te noemen bij hun.

Belinda
DE STEEG

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Gezien de drukte rond Sinterklaas, redelijk op tijd geleverd. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Lila
Schiedam

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Snelle en correcte levering.
Niets.
Yvonne
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Correcte behandeling en snelle levering!!
v

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Duidelijkheid in bestellen. Snelle levering thuis. Klopt altijd
Uitgebreider zoekfunctie d.w.z. op meerdere creteria’s kunnen zoeken.
Jo
Sittard

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Snelle levering en prima producten tegen goede prijs!
nvt
ceesiebees en comtessebes
klimmen

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Goede email service, netjes op tijd altijd. Tot mijn vorige levering had ik 5 sterren gegeven. Fijne producten, goede afprijzingen.
Niet via GSL laten bezorgen! Ik moest mijn pakket nu bij een buurman ophalen in mijn flat die ik absoluut niet ken. Onprettig. Terwijl ik zelfs tijdens mijn bestelling had aangegeven graag het pakket op te halen bij een PostNL afhaalpunt (volgens mij werkten jullie tot voor kort met hen samen?)

Dus verbeterpunt: Voeg de optie 'afhalen bij afhaalpunt' toe. Op die manier kan ik op elk moment bestellen en het op mijn tijd afhalen.
Maaike

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
De juiste producten.
Sneller leveren, duurde een week.
Antwoord VoordeligVitaal
Mogelijk was u een keer niet thuis, dan stuurt postbezorgbedrijf u een mail met opties zoals nog een keer laten bezorgen op een bepaalde datum of ophalen bij een ophaalpunt. -----> edit: Dank voor uw beoordeling. De laatste tijd deden zich meer incidenten voor met GLS dat wij hebben besloten terug te gaan naar PostNL.

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Makkelijke site en betrouwbare webshop.
Helaas niet op tijd bezorgd door GLS zoals beloofd. GLS bezorgd niet in het weekeinde weer een domper. Er is er maar 1 de beste met voortreffelijke service en dat is Post.nl!
Gemiste kans.
Gaat GLS inderdaad volgend jaar ook op zaterdag bezorgen zoals zij beloven, 2e kans voor GLS.
Een goede beslissing, hier wordt naar de klanten geluisterd, gefeliciteerd met het terug gaan naar POST.NL.
Antwoord VoordeligVitaal
GLS heeft mij gezegd in het nieuwe jaar ook op zaterdagen te gaan bezorgen. Ze zijn ermee bezig om dit te realiseren.-----> edit: Dank voor uw beoordeling. De laatste tijd deden zich meer incidenten voor met GLS dat wij hebben besloten terug te gaan naar PostNL. Dus vanaf nu ook weer gewoon zaterdag-bezorging.
GvR
Stad a/h Haringvliet

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Makkelijke site en betrouwbare webshop.
Gemiste kans.

Stad a/h Haringvliet
05/11/2018

Pluspunten
prefect en snel gelverd
niks
casper