Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (2002)

Pluspunten
Ontzettend aardige eigenaar. Grote porties eten. Duitse gemütlichkeit. Schone kamers.
De centrale vloerverwarming mocht wel ietsje lager. De meneer van het hotel waar het ontbijt werd opgediend (Rheinkonig) en waar wij de dagelijkse wafel konden eten, was nors.
Tessa
Workum

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
dicht bij de zee
hyacinth
groningen

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
fantastisch ontbijt
nihil
Willy
Pelt

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Schone kamer. Redelijk goede bedden. Ontbijt was prima; voldoende keus (wel jammer dat de jus d’orange niet versgeperst is). Restaurantgedeelte recentelijk opgeknapt. Ziet er leuk uit.
Welkomstdrankje (wijntje) moesten we toch gedeeltelijk zelf betalen. Kwaliteit van ‘t diner liet te wensen over. (We hoefden dit overigens gedeeltelijk niet te betalen, maar vervanging was beter geweest voor een gevulde buik en voor de rekening van het hotel zelf). Fauteuils in de gang en bankje op de gang op 1e etage in hotelgedeelte kunnen echt niet meer. Het skaileer is volledig afgebladderd. Het ziet er daardoor onverzorgd en wat vies uit, terwijl de hygiëne juist een sterk punt is van dit hotel.
T en G

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Goede indruk, direct bij binnenkomst. Ontvangst zeer hartelojk
Klacht door gegeven van " bonkende " .kregen andere kamer aangwezendoor vroegtijdig vertrek geen gebruik van gemaakt
Dick
Delden

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Eten en drinken was zowel 'smorgens als 'savonds uitstekend, kamers waren schoon. Bedden waren goed te beslapen.
Douchebak liep steeds vol, 2 lampen waren defect, 1 stopcontact werkte niet (zat los), RTL 7 had geen geluid.
Meubilair was uit de jaren 50-60.
PRL van Wijk
Sittard

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Kleinschalig. Prima bediening. Persoonlijk. Mooi in 't centrum van Bolsward.
'n Beetje kleine kamer. De goede gordijnen hangen voor de radiator wat in de zomer prettig is. Misschien een idee om ook een extra stel wintergordijnen tot op de vensterbank boven de radiator te hangen?
Dik
Rouveen

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Prima hotel op een mooie, rustige locatie. Ontbijtbuffet heel uitgebreid, vers en lekker. De kamer was een beetje gedateerd maar groot genoeg en schoon. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken (wat voor mij niet eens nodig was). Het welkomstdrankje mochten wij nog bij vertrek nuttigen, dat was heel netjes.
Bij aankomst werd aan ons een hogere prijs berekend dan volgens voordeeluitjes betaald moest worden. Toen ik de bevestiging van voordeeluitjes liet zien kwam de medewerker met een excuus dat er meteen op wees dat deze ‘fout’ opzettelijk gemaakt was. Dus tip: bewaar de bevestiging goed!

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Kamer is ruim, netjes ingericht en schoon. Goede douche.
De tv was kapot, dit doorgegeven maar is niet gemaakt op 2 dagen tijd. Ontbijt is prima, maar bij ons arrangement zat ook een drie gangen diner en een bierproeverij met hapjes. Er was bij het diner weinig keuze en het eten was matig. Het bier was prima, maar de hapjes bestonden uit 3 kipkluifjes en 5 slappe bitterballen. De stoomkabine wordt snel warm, maar de riolering naast de kabine stond erg. Het personeel was neutraal, ze hielpen je maar zeiden niet vriendelijk gedag. Wij waren er met de jaarwisseling, dit kon je aan niets of niemand merken.

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Prima service van geweldige medewerkers. Ook bij ons tweede verblijf in dit hotel is het een echt genoegen om dit te ervaren.
Geweldig ontbijt en ook dit met grote toewijding verzorgd.
Grote en erg schone kamers.
Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dit hotel is een echte aanrader.
Thijs Peeters
Egchel

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ