Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (1922)

Pluspunten
locatie is prachtig
Kamer vies, bed was helemaal versleten, raam was stuk, andere kamer gekregen niet veel beter dan eerste kamer.

Kamer was erg gedateerd.

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Personeel was vriendelijk en bood ons een schappelijke oplossing toen onze douche stuk bleek te zijn.
Locatie in een mooi stukje Nederland.
Het restaurant was ronduit slecht. Het eten was onvoldoende. Een aantal voorbeelden: de varkenshaas leek wel gekookt. De champognonsaus was slecht.

Ook de bediening liet te wensen over. Een aantal voorbeelden: +-5 keer bij onze tafel geweest met een verkeerde bestelling. Ook bij de tafels om ons heen gebeurde dit meermaals. Ons desert werd vergeten.

De kamer: slaapkamer is gedateerd maar prima. Fijn bed. Helaas was onze douche stuk. Wel werd er door een van de medewerkers gezocht naar een oplossing.

Oplossing was om in een andere kamer te douchen. Helaas deed het pasje van de kamer het de volgende ochtend niet meer. Bij de receptie wisten ze er niks van en deden ze alsof dit ons probleem was. Uiteindelijk, na met meerdere medewerkers gesproken te hebben, toch op die andere kamer kunnen douchen.
Kim

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Prachtige locatie, prachtig pand. Sfeervolle inrichting eetzaal.
Kamer was niet schoon, toilet was smerig, kamer onvoldoende verwarmd en douchewater was niet warm te krijgen alleen lauw water.
jan spaan
epe

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Korte lijnen en vriendelijke mensen
Hebben een vluchtplan gemist op de kamer. Handig ook zou een rek zijn waar wij de koffer op konden zetten.
Willy
Woudenberg

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Gezellig hotel, aardig en behulpzaam personeel
Verwarming ging savonds uit dat was minder leuk

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Onbekend.
We hadden geboekt maar het hotel bleek niet klaar. De avond voor het vertrek werden we pas gebeld en moesten overhaast een ander hotel kiezen. Niet prettig.
Hay Janssen
Kessel

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
We werden lekker verwend, savonds een zoutje op tafel en ze kwamen 1x langs met een hapje.......................
Het ontbijt en diner was overheerlijk en voldoende. Zelfs mijn man een slechte eter heeft lekker gegeten.
Van de faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt, dus kunnen we geen oordeel over geven.
-Hotel erg netjes, maar de kamers zijn erg gedateerd.
-De entourage mag wel verbeterd worden. Mijn man en ik zijn slecht ter been en we konden heel moeilijk in het hotel komen. Toen we dan eindelijk bij de receptie gearriveerd waren was het eerste wat we roken het zwembad.
-Parkeren is ook moeilijk, vooral voor ons die moeilijk ter been zijn. Er moeten nodig parkeerplaatsen bijkomen..... vraag mij af hoe het in de zomer gaat....
Cobie van der Riet-Tijssen
DRONTEN

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Zeer vriendelijk personeel. Net onderhouden park. Mooie omgeving
Huisje is zeer gedateerd en was zeker niet schoon. Geen foto's van de badkamer op de site, maar dat is logisch, want die was niet netjes
Marlisa

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Mooie wandelroutes
Jan
Winterswijk