Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (2002)

Pluspunten
Personeel uitermate vriendelijk
Goede bedden
Eten was veelal niet op temperatuur
Livemuziek op oudejaarsavond slecht. Het hotel was 90% Nederlandse bezoekers. Er

werd veelal duits gezongen en ook nog vals. Hierdoor zijn veel mensen, waaronder wij naar de kamer gegaan om tv te kijken.
Slaapkamer kil ingericht, geen plaatje aan de muur. Badkamer gedateerd. Douchegordijn dat is niet meer van deze tijd. Voegen trekwerk vuil..
Den Helder

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten

Beter bed, betere kussens. Lange wachttijd eten

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
Voldoende parkeergelegenheid.
Alhoewel alle kamers in dit hotel rookvrij zijn hing er in onze kamer een vieze rooklucht. Met een astmapatient is dit niet te doen. Pas na enig aandringen bleek er toch nog een andere kamer beschikbaar.

Diner: broodplankje bleek pas na het diner niet inclusief te zijn. Tournedos bleek ook niet volledig bij het diner inbegrepen te zijn. Daarbij kwam dat de medium gebakken tournedos wel erg rare was. Samen met andere gasten dit gemeld. Werd erg lauw op gereageerd.

Niet echt een aanrader dit hotel.
Harry

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
Prachtige omgeving. Vlees en visgerechten van goede kwaliteit, evenals nagerecht. De rest erg gewoontjes. Meerdere gangen die voor alle gasten tegelijk opgediend worden over een heel lang tijdsbestek. Diner duurt daardoor 3,5 uur. Het serveren en afhalen van de gerechten gebeurt door dezelfde gastvrouw en geeft met de herrie en manier van ophalen en neerzetten de indruk van een ziekenhuiskantine. Concept ervaren wij als onprettig en niet in lijn met wat je kunt verwachten voor de prijs van dit arrangement.

Kamer netjes, schoon en ruim. Badkamer ook, maar wel gedateerd, een kraanknop ontbrak bijvoorbeeld.
Gastvrouw geeft erg veel signalen dat ze het zwaar heeft. Weinig vrijheid om te gaan zitten waar je wilt. Klant moet in concept passen dat werk goed gedaan kan worden, in plaats van houding om gasten het naar de zin te maken. Dit vinden wij onplezierig en nogmaals niet in lijn met wat we verwachten voor een arrangement in deze prijsklasse. Eerst hadden wij besloten een uur later bij diner aan te schuiven om deel over te slaan. Laatste dag hebben we zelfs afgezegd, omdat het voor ons onprettig was.

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
ligging tov centrum, horeca en wandelingen. Theefaciliteiten op de kamer. Goed eten, goed ontbijt
beter leeslicht bij het bed, zachtere kussens, douchestrip vervangen. Weinig decorum. De gastheer mag misschien wat geinteresseerder zijn in het contact; hij draaide bij ontvangst en afscheid een riedel af en vroeg bijv. niet hoe we het gehad hadden.
jeannine
gouda

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Goede bediening en het eten was zeer goed.

de kamer was slecht aan de voorkant van een drukke verkeersader. vele faciliteiten voor jonge mensen die ontspannen moeten maar niet voor ouderen o.a. sauna enz.
de muziek op 1 e kerstdag was vreselijk hard . We konden niet praten met elkaar en met de mensen die naast ons zaten.
WAS dit kerst? schande.!!! heel erg druk bezocht door mensen uit de buurt voor een lunch of een kerstetentje.

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Rustige ligging goed restaurant.
Kamer beter schoonhouden, badkamer; douche ruimte hummelig en schimmelig, de kamer erg stoffig.
Rinus
Hellevoetsluis

Pluspunten

Beter organiseren tijdens feestdagen was overompeling
Natalie

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Jammer dat je naar 3 hoog moet, en dat de bad kamer oud bollig is.
Ik heb zelf in horeca gewerkt en ook hotel maar het is niet van deze tijd de standaard kamer
Hendrik jan Nijenhuis
Havelte

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Prachtige omgeving en goed bereikbaar, vriendelijk personeel.
aan de dal kant van het hotel was het uitzicht vanaf het balkon prachtig.
Schoonmaak kan stukken beter, maar de verouderde badkamer was waarschijnlijk niet goed schoon te krijgen denken wij! Het riool putje in badkamer stonk. De douchebak was wit geverfd maar die verf liet los! En het spinrag hing rondom aan het plafond.
Harm R
Leusden

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ