Website: www.voordeeluitjes.nl
Adres: Larenseweg 53 7241CM
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
20841 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
goede ligging om te fietsen. Mooi aan het meer. Goed bereikbaar en de kamer was lekker rustig. Prima hygiene in deze coronatijd werd gedaan zoals het hoorde te zijn.
De service zowel aan de balie tijdens het diner was ronduit slecht. Lange wachttijden, bestelde drank bleef uit. Toezeggingen werden niet nagekomen. Niet al het personeel was geschikt om te bedienen.
Ed
Heemskerk

Gepubliceerd op: 03/07/2020

Pluspunten
De bedden zijn prima.
De kamers zijn Te klein en in de badkamer hangt nog een douche gordijn.
Tineke
Harskamp

Gepubliceerd op: 03/07/2020

Pluspunten
Dichtbij strand
Vriendelijk personeel
Eten

Gepubliceerd op: 01/07/2020

Gepubliceerd op: 01/07/2020

Pluspunten
Leuke zwemvijver, met glijbanen.
Schoon maak van de stacaravan. De vloer was nog vies. Er lag nog vuilnis van de vorige huurders. De prullenbak was erg vies.

Gepubliceerd op: 30/06/2020

Pluspunten
Groot terras.Groot restaurant.
oubollige kamer.Ruikt niet fris.Kamer was ruim genoegmaar echt ouderwets.Onze kamer lag pal achter de keuken.Kamers aan de zonkant niet vol te houden van de warmte.(vrienden)Dus prijs/kwaliteit kan beter.

Gepubliceerd op: 30/06/2020

Pluspunten
Probleem met bed werd goed opgepakt.
Noodnummer goed bereikbaar en je werd netjes te woord gestaan.
Meer hygiëne in de camping hotels.
De massage douche weer werkend maken
Als mensen iets boeken naast elkaar hier dan ook gehoor aangeven.
Prijsverhoudingen niet reëel tegenover faciliteiten die gesloten waren.

Gepubliceerd op: 30/06/2020

Pluspunten
Op loopafstand van de boulevard.
Bij aankomst 2 uur moeten zoeken naar een parkeerplaats.
Ontbijt voor twee personen voorverpakt iv.m. Corona. Maar voor 2 personen 2 plakjes kaas en 2 plakjes komijnekaas met wat jam en pindakaas is wel erg summier. Ook jus d'orange besteld en twee kleine flesjes gekregen. Twee flesjes bij gevraagd maar daar konden ze niet aan beginnen volgens de serveerster.
Jack
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 30/06/2020

Pluspunten
- het pand heeft een rustige ligging met mooi uitzicht
- de eigenaren hebben extra moeite voor ons gedaan; we waren met 3 i.p.v. 2; zodoende hebben ze een extra bed op de kamer gezet + ik ben vegetariër en ze hebben voor mij een vegetarische schnitzel bereid. Dit waarderen we!
- zeer vriendelijke bediening in het restaurant en vriendelijke man (de eigenaar).
- gratis en ruime parkeergelegenheid.
- wij kozen voor dit hotel omdat we op zoek waren naar een hotel met spa faciliteiten (het was 30 graden, aldus zochten we wat afkoeling). Op de website van voordeeluitjes staat dat er een spa aanwezig zou zijn (en dit in de kosten zit inbegrepen), maar dit was niet zo. Verderop in het dorpje wel, doch dit was betalend. Het hotel kan hier niks aan doen, maar voor ons was dit wel een teleurstelling.
- geen airco, noch ventilator op de kamer. Dit was echter wel welkom gezien de hitte en aangezien we op de vierde verdieping verbleven en er geen lift aanwezig is.
- De kamers zijn verouderd, wat op zich geen probleem is, maar onze badkamer rook zeer onfris.
- Bad Bertich is een rustig dorpje, wat aangenaam is, maar wat ook inhoudt dat er vrijwel niks te beleven is. Zeker voor jongere mensen is er 's avonds weinig tot geen aanbod in het dorp.
- wij zouden dit "voordeeluitje" niet op deze manier opnieuw boeken. We vonden het diner niet de moeite waard en achteraf gezien bleek het goedkoper moesten we de overnachtingen geboekt hebben via een andere site (zoals Booking.com).
Erica