Website: www.voordeeluitjes.nl
Adres: Larenseweg 53 7241CM
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
20841 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Eten en drinken was goed, kamer was schoon. vriendelijk personeel
Was geen airco op de kamer. Bed leek wel blok beton.
mopje
emmen

Gepubliceerd op: 28/06/2020

Pluspunten
Hotel is vreselijk gedateerd.
We hadden een luxe kamer geboekt, maar deze was kaal, oud en vies.
Totaal geen voorzieningen aanwezig.
Personeel afstandelijk. Drankhes op onze kamer geboekt die niet van ons waren.
Gert

Gepubliceerd op: 25/06/2020

Pluspunten
Eindafrekening klopte in eerste instantie niet (drankjes meegenomen op eindafrekening terwijl deze reeds waren afgerekend, aantoonbaar middels bonnetjes, in 2e instantie afrekenig opgesteld door hotel voor €458,50 door voordeeluitjes moest betaald worden €435,00 verschil €23,50. Direct bij thuiskomst gereclameerd bij het hotel en ik zou teruggebeld worden, dit is niet gebeurd, zondag7 juni wederom contact opgenomen met het hotel om opnieuw hierover te reclameren het verschil werd erkend het bedrag zou worden teruggestort en ik zou afwachten tot ma 8 juni, toen bleek het bedrag nog niet te zijn teruggestort, wederom contact opgenomen met hotel er werd toen wederom toegezegd hierop terug te komen. E.e.a. is zeer teleurstellend. Bij aankomst 3 juni zat het ijsvak in de ijskast compleet te zijn voorzien van een ijslaag van enkele cm het vak kon onmogelijk worden geopend. Toen heeft men mij een andere kamer toegewezen, hier bleken de bedlakens rondom het matras voor 1/3 te zijn ingestopt de rest hing rondom los. De Wifi verbinding is voor gasten totaal onbereikbaar (dit anno 2020 ??). Bij het ontbijt bleek de ham van het beleg nog te zijn diepgevroren, de entree en gangen kunnen een sopje gebruiken. Ben nog steeds in afwachting van mijn €23,50. Ik voel mij en ben tot op heden nog steeds benadeeld en niet serieus genomen door dit hotel. Indien u met mij hierover verder wil communiceren sta ik hiervoor open.
H.P.
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 22/06/2020

Pluspunten
Voordeeluitje zei dat het hotel vol zat dus onze reis is helaas niet door gegaan. Contact gehad met hotel en er zou volop plek zijn. Hadden dus een overtocht geboekt waarbij de kosten niet worden terugbetaald.
Voordeeluitjes zou per mail alternatieven geven, echter niets gehoord. Slechte service
.....?.....?
Mijnie
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/06/2020

Pluspunten
Mooie locatie, schoon hotel, vriendelijk personeel, keurige kamers.
Op de site vermelden dat de kamers beperkt worden schoongemaakt vanwege Corona, dat de menu kaart is aangepast, bij 6 dagen verblijf keuze uit 5 gerechten, niks anders mogelijk
Carla Zuijderwijk
Schiedam

Gepubliceerd op: 21/06/2020

Pluspunten
Mooie ruime huisjes met terras
Geef vooraf een all in prijs, voordeeluitjes adverteert met een actie prijs van 164 euro die na boeking 211 euro is omdat ze zelf 32.50 administratie kosten vragen die je na heel veel zoeken ergens vind in de kleine lettertjes zo ook de toeristen belasting.
Als ik rechtstreeks bij roompot had geboekt was er helemaal geen voordeel. Kortom voordeeluitjes gebruik ik met argwaan ivm de sterk afwijkende eind prijs die betaald moet worden.
Frans

Gepubliceerd op: 20/06/2020

Pluspunten
Super locatie maar helaas vakantie moeten afbreken vanwege Corona aangelegenheden
Verbeterpunt voor het team van Voordeeluitjes : graag tijdig reageren op vragen van klanten. Ik wacht nu al een paar dagen op een reactie.
Joep kruikemeier
Zaandam

Gepubliceerd op: 03/04/2020

Pluspunten

Ook van wegen coronavir op slaapkamer eten ontbijten
Slechts 1 kopje koffie of thee
Je voelde net of je opgesloten werd Toen we eerder weg gingen geen enkele coulance
Was weinig begrip wel geld innen

m
limburg

Gepubliceerd op: 31/03/2020

Pluspunten
mooi gelegen
slechte parkeerplaats bij regen, geen koffie/thee op kamer, en dat voor een viersterren, heel veel herrie in hotel, wij zijn midden in de nacht gaan uitchecken hierdoor. slaan met deuren etc. receptie nog gebeld, engels sprekend en dat in eigen land. ontbijt niet echt geweldig. we hadden juist een viersterren hotel geboekt en dan verwacht je dat het goed is. Met die herrie, wat russen waren, hadden ze maatregelen moeten nemen. Wij waren hier de dupe van. Konden geen oog meer dicht doen. Het ging maar door. En dus uur of half 3 uitgecheckt en weggegaan naar huis. Je wil niet dat zo je weekend eindigt. Waardeloos dus.
Harry en Karin
Enkhuizen