Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (1922)

Pluspunten
Kamer netjes, badkamer ruim genoeg, ontbijtbuffet goed
Eigenaar onvriendelijk, groot verschil in behandeling tussen all incl gasten en overige gasten. Tijdens diner moesten we steeds iemand gaan zoeken om iets te drinken; in de zaal ernaast liepen 3 obers. Op zaterdagavond ging alles dicht om 2200 uur, terwijl de hele bar nog vol zat. Alles werd hermetisch afgesloten, ik had het gevoel dat ik in een internaat zat. Het concept werd helemaal uitgeknepen, all in bier in grote bierpullen(kwaliteit piswater) aan bar getapt, die je zelf moest halen, waarbij je voortdurend iemand moest roepen..tijdens de overige uren waarbij we zelf het bier betaalden, kregen we bitburger in een kleiner glas en werd stiekem in een bijkeukentje getapt. Buffetdiner was schamel, 1 soepje en de salade was iedere dag hetzelfde en natuurlijk het oog wil ook wat, het zag er naar uit dat er gewoon steeds een blik open gedaan was en in kom geflikkerd werd...verder was er totaal niks te krijgen, ook niet tegen betaling: geen nootjes of snacks... we hebben zelf wat in de winkel gehaald voor bij het kaarten,voor 2 lepeltjes mosterd moesten we 50 cent betalen, (die waren we vergeten)het was allemaal zo pietluttig dat het lachwekkend was... Fawlty Towers met John Cleese...voor mensen die alleen overnachten met een ontbijtje , de hele dag weg zijn en om 21.30 uur gaan slapen is het een uitstekend hotel maar beslist geen all inclusieve waardig!
Petra
Maastricht

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
weinig positieve punten,service minimaal, eten minimaal weinig smaak,de buffetten. waren slecht.
ontbijt : helaas geen frische Broetchen maar fabrieksbroodjes al met een grote terleurstelling
wat meer aandacht voor de gasten het was erg onpersoonlijk de receptie was nauwlijks aanwezig
Rein Eenkhoorn
Almelo

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Direkt aan het strand
Kamer te klein. Bedden/matras los van elkaar en niet goed om te slapen. Niet mogelijk op de wc te zitten zonder aan de wand te stoten. Douchen zeer eng en zonder ventilator, waardoor alles beslagen en nat is/blijft.
Zwembad en sauna is 1 bereik, waardoor het niet mogelijk is naakt in de sauna te gaan……….
Met deze problemen zou nog te leven zijn…. Het ergste komt nog. Dit hotel heeft een muizenplaag!!!!
Tijdens het diner in het restaurant liepen er muizen onder de tafels!!!!!!!! De kelners reageerden er relaxed op. Die hebben er elke dag mee te maken. Beloofden de gasten een fles wijn als we ze zouden vangen…
Aan de receptie verslag gedaan, dit meisje probeerde het muizenprobleem eerst te ontkennen. Gaf dan toe dat er werkelijk een probleem bestaat, maar dat het moeilijk is ervan af te komen. Bij een tweede blik viel ons op dat er overal , ook in de bar, muizevallen stonden (deels ook met de betreffende muis erin). Het gevoel van vakantie in een hotel met 4 sterre is niet opgekomen. Eerder dat we in een boerderij op het land waren waar in een stal ook muizen zijn en waar het ook te verwachten is. Ik hoop dat jullie dit voordeeluitj uit jullie programma halen. Het is echt jammer zo teleurgesteld te zijn van een weekend waar je eigenlijk lang naar uitkijkt en ook lang op zou moeten kunnen teren.
P. Henßen
Mülheim/Ruhr

Gepubliceerd op: 23/03/2020

Eveline Klootwijk
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 22/03/2020

Pluspunten
Prachtige ligging. Eten zowel ontbijt als diner van hoog niveau!
Eerder kunnen in checken. Nu pas na 15.00 uur.
Jos
Cuijk

Gepubliceerd op: 19/03/2020

Jolanda Bronkhorst
Velp

Gepubliceerd op: 17/03/2020

Pluspunten
Eten was goed.
Kamer was super saai en oud. We hadden verwacht om in een mooie kamer te komen. De foto's op internet wekken een heel ander beeld dan wat je krijgt, geen fles wijn bij vertrek gekregen. Sippe bedoeling.
Marianne
Etten Leur

Gepubliceerd op: 14/03/2020

Phil
Hulsel

Gepubliceerd op: 12/03/2020

Pluspunten

Betaal je een halve rug voor een paar nachtjes in het hotel, word je naar een niet schoongemaakte kamer gedirigeerd. Volgende keer kunnen we net zo goed een habbibabbi b&b boeken...

Gepubliceerd op: 12/03/2020

Gepubliceerd op: 09/03/2020