Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (2002)

Pluspunten
De kamer zag er zeer authentiek uit.
Het ontvangst aan de balie was zeer goed.
De ligging van het hotel in het centrum was perfect.
Het ontbijt wat bij het arrangement hoorde was niet goed.
Dit omdat wij niet ontvangen werden bij het ontbijt zoals gebruikelijk. Normaliter wordt er naar de kamernummer gevraagd en men naar de tafel begeleid.
Moesten zelf de tafel afruimen en het bestek neerleggen.
Heb betaald voor ontbijt met live-cooking, heb hier helaas niets van meegekregen.
Toen wij gingen uitchecken kregen wij het beloofde bedrag van het parkeergeld niet terug.
De receptioniste bij het uitchecken was helaas niet zo vriendelijk als de receptioniste bij het inchecken.
Wij zouden het verschil namelijk terug krijgen van het bedrag van de dichtstbijzijnde parkeergarage en het bedrag van hun eigen parkeergarage.
Helaas hadden zij geen plek voor mensen met een invalide parkeerkaart en zag ik pas later in mijn junk e-mailbox dat ik gereserveerd zou hebben. Heb dit ook direct geannuleerd.
Moest 10 minuten wachten terwijl een andere receptioniste niets te doen had en ons werd op een onaardige manier volledig de mond gesnoerd.
Gaby
Enschede

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Prima en gezellig hotel, Zeer vriendelijk personeel, prima gegeten en goede locatie dicht bij station,
Soms een rioollucht in de badkamer.
Tim

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
Bosrijke omgeving
Huisjes onderhoud, beter schoonmaken,
Vocht in huisjes en schimmel, slechte tv ontvangst, enz enz.
R
Schagen

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten

Wij hebben het diner als een grote soap ervaren. Zeer slecht, onervaren en ongeïnteresseerd personeel. Geengoedwoordvoor over.
Marion
Yndyk

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten
Goede parkeerplaats
Geen nut om in tevullen, leidinggevende gesproken maar de problemen worden door geschoven naar de klant.
Diana
Katwijk

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Het eten was warm. Het personeel was vriendelijk.
Het hotel is oud. Maar het is ook vies. Vieze tapijten, zaagsel op de vloer, vieze muren en plafonds in kamer. De verwarming kon de kamer niet opwarmen. Gelukkig had ik meerdere dekbedden. Ik werd verzocht voor 18:30 klaar te zijn met mijn eten, want dan ging de keuken dicht. Het ontbijt was pas om 08:00. Ik moest om 07:00 weg. Wel werd er een meeneem ontbijt achtergelaten in een vieze koelkast. De Senseo machine voor een kopje koffie had geen water. Alle deuren naar de receptie waren afgesloten dus water moest in de wc gehaald worden. Uiteindelijk moest ik terug naar mijn kamer om daar de sleutel achter te laten, want er was geen mens te bekennen.
Wat ik nog het slechtste vond was dat ik 30euro extra had betaald voor een 3 gangen diner. In het restaurant kreeg ik echter het dagmenu ( soep, kipfilet en ijsje ) en mocht ik niets kiezen. Het was wel smakelijk. Het ijs zat vol met ijskristallen.
Al met al zeer slecht.
Alexander
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/01/2020

Pluspunten
Lekker dichtbij het centrum
Erg rumoerig buiten
Halfpensioen geboekt avond eten niet in het steakhouse zoals op de website staat ,maar in een Italiaans restaurant wat niet onze voorkeur is.
Henk

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Uitstekend B&B; top lokaliteit je kunt gelijk de bossen in lopen!
Het ontbijt en avondeten waren heerlijk en meer dan genoeg.
Eigenaren bijzonder vriendelijk
Helemaal goed zo vooral niets aan veranderen!!
Michaela
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Mooi uitzicht
Laag bed
Zwembad sauna ed buiten gebruik
Eten slecht

Werkelijk geen aanrader

Gepubliceerd op: 10/12/2019

Pluspunten
Het is altijd thuiskomen daar

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ