Website: www.voordeeluitjes.nl
Adres: Larenseweg 53 7241CM
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

Pluspunten
Geen enkele reactie op de email over de boeking, isnog het meest positieve...
Communiceren in tijden van Corona en niet denken LATEN WE GEWOON ONZE ZAKKEN BLIJVEN VULLEN, DOOR VAN ALLES TE BEVESTIGEN EN VERVILGENS NIET WAAR TE MAKEN. Maar wel her volle pond in rekening brengen. Schamteloos!
A.H.
WIERDEN

Gepubliceerd op: 05/04/2020

Pluspunten
We zijn niet geweest wegens coronavirus

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten

Er word gezegd ivm corona doen wij extra op de hygiëne letten, nou dat vond ik niet! Nergens word gestofzuigt.

Zwembad was veel ste koud eten was super weinig en beperkt, er zaten geen bordjes bij wat in het eten zat. Wij zijn maar 1 dag gebleven de overige 2 dagen mogen ze hebben.
Bert
Limburg

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Gepubliceerd op: 15/03/2020

Pluspunten

Houding receptie kan beter. Voelden onsaardig in de zeik genomen omdat de mail van voordeeluitjes niet ontvangen was.
Geen keus bij 3 gangen menu. Ontbijt werd slecht bijgevuld.
De 1ste en meteen de laatste keer dat we hier geweest zijn.
Derkje
Schagen

Gepubliceerd op: 04/03/2020

Pluspunten
Vreemd ik heb dit al half jaar geleden afgezegd dus vreemd dat ik nu een bericht krijg

Gepubliceerd op: 02/03/2020

Pluspunten
Prima locatie! Aardige mensen, de sfeer is gemoedelijke. Het eten is lekker en je glas blijft gevuld
Er mag wel wat aan het onderhoud zoals het schilderwerk gedaan worden. Kamer was klein en eenvoudig maar voor deze prijs prima!
Heidi
Bussum

Gepubliceerd op: 23/02/2020

Pluspunten
IK KAN ZE NIET BEDENKEN..............
Enige lichtsterretje voor ons was het goede eten in het restaurant. Kamer geven wij een 0 het eten komt op een 8-
De aanbieding komt uit een folder die zat bijgesloten in de MIKRO gids. Daar zagen wij op blz 9 Landgoed Overste Hof MET 3 sterren. Die sterren kreeg ik in mijn ogen bij het aanschouwen van de kamer of liever gezegd de Cel, met daarin een laag stalen frame met een matras, bij hun heet dat een bed.......een kamer met vele kruimels op de grond, een koude kamer, zonder enig comfort waar je zelfs je slechtste vrienden niet laat slapen. Mijn vrouw merkte terecht op, dat het ook nog eens zéér gehorig is en bovendien geen nooduitgangen bij brand e.d. Maar het meest ernstige vonden wij dat de foto die bij de aanbieding staat, een foto is van de Suite, die ons dan 120 euro MEER gaat kosten. Dat ging ons toch echt te ver. Stel u besteld een Tesla uit een folder, maar ze leveren u een Volkswagen !!!!!!!!!! Onacceptabel lijkt ons. Dit gaan wij dan ook juridisch laten uitzoeken want dit is misleiding. Ook gaan wij het programma KASSA hiervan in kennis stellen. Hopelijk gaat u gepaste maatregelen nemen en de juiste foto bij een aanbieding plaatsen.
Op het moment van afrekenenvan de 3 nachten en 3x2 diners, heb ik gevraagd om de meerprijs van 120 euro bovenop de aanbiedingsprijs, samen te delen. Zo hebben wij dus uiteindelijk 60 euro bij betaald en namen hun 60 voor hun rekening. Dit leek mij toch wel het minste daar wij uiteindelijk een rekening van 507,60 hebben betaald over de 3 nachten plus dineren voor 2 personen.
Jan-Matthé
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 19/02/2020

Pluspunten

Make sure you have correct location address on your website, this one was wrong!!!
Karolina

Gepubliceerd op: 17/02/2020