Website: www.voordeeluitjes.nl
Adres: Larenseweg 53 7241CM
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

Pluspunten
binnenstad
meer gastvrijheid/service
a zonneveld
alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 05/04/2020

Pluspunten
Geen enkele reactie op de email over de boeking, isnog het meest positieve...
Communiceren in tijden van Corona en niet denken LATEN WE GEWOON ONZE ZAKKEN BLIJVEN VULLEN, DOOR VAN ALLES TE BEVESTIGEN EN VERVILGENS NIET WAAR TE MAKEN. Maar wel her volle pond in rekening brengen. Schamteloos!
A.H.
WIERDEN

Gepubliceerd op: 05/04/2020

Pluspunten
Mooi gelegen in de bossen, met diverse wandelpaden. Vriendelijk personeel, en erg behulpzaam.
Eten in de avond was echt verrassend! Goed van kwaliteit, vriendelijke mensen, maakt een hoop goed!
De Roemeense wijn was ook verrassend, vol en rond van smaak, TOP!
Als je extra moet betalen om de hond mee te nemen, zorg er iig voor dat de kamer elke dag gezogen of geveegd wordt! Controle op de schoonmaak?
Periodiek onderhoud in de badkamers: Sporen in de toiletpot, kalk in de douche, is niet nodig! Management kom op! Steun je mensen en geef ze wat extra tijd voor dit soort zaken.
In de omschrijving staat: "ons royale ontbijtbuffet", viel wat mij betreft erg tegen. Op bepaalde tijdstippen geen harde broodjes meer, werden ook niet aangevuld. Kleed het buffet anders aan, voeg bv zalm toe of een verse fruit salade? I.p.v. mini croissants, gebruik dan de wat grotere?
Kaas en worst worden niet gekoeld aangeboden, nu mag dit maximaal 2 uur, met een borgingssysteem, maar het komt zo knullig over in een hotel wat zichzelf 4* geeft.
Bar erg ongezellig, geen sfeer.
Kamers zijn gerenoveerd, maar zijn erg oubollig.
Sommige verbeterpunten zijn feiten, andere mijn mening...
Tjeerd
Assendelft

Gepubliceerd op: 05/04/2020

Pluspunten
In het centrum van Groningen

Klaas
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 04/04/2020

Pluspunten
Super locatie maar helaas vakantie moeten afbreken vanwege Corona aangelegenheden
Verbeterpunt voor het team van Voordeeluitjes : graag tijdig reageren op vragen van klanten. Ik wacht nu al een paar dagen op een reactie.
Joep kruikemeier
Zaandam

Gepubliceerd op: 03/04/2020

Pluspunten
Ligging
Avondeten was erg summier eerder geweest en toen was de keuze veel uitgebreider
Gertjan Nijboer
Assen

Gepubliceerd op: 02/04/2020

Pluspunten
Aan rand van de stad dicht bij het centrum met ruime parkeerplaats. Gezellige eetruimte en lekker ontbijt buffet En je wandelt vanuit het hotel zo de natuur in.

Pluspunten

Wij waren maar 3 Uurtjes daar. Om 18 Uur is in Nederland alles dicht gegaan , en wij zijn dan naar Huis gereden :(. Alstublieft bij ons melden door dat wij voor 3 April ook bij jullie met 4 personen Texel geboekt hebben ( Boekingsnr 1293904 ) als het gaat dan op een andere datum :). Met vriendelijk groeten Sjoukje Vriesma
Sjoukje Vriesma
56220 Kettig

Gepubliceerd op: 01/04/2020

Pluspunten
Prima hotel, maar 5 appartementen (met keuken )
Erg ruim en midden in de stad !!

Hettie
Ulft

Pluspunten

Kamers zijn gedateerd en erg basic. Personeel achter de bar spreekt geen Nederlands en kent de cocktailkaart en of de drankjes niet. Personeel wel vriendelijk.
Peppa
Purmerend