Website: www.voordeeluitjes.nl
Plaats: Lochem

Voordeeluitjes.nl
8.2

7% (1922)

Pluspunten
locatie is prachtig
Kamer vies, bed was helemaal versleten, raam was stuk, andere kamer gekregen niet veel beter dan eerste kamer.

Kamer was erg gedateerd.

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Personeel was vriendelijk en bood ons een schappelijke oplossing toen onze douche stuk bleek te zijn.
Locatie in een mooi stukje Nederland.
Het restaurant was ronduit slecht. Het eten was onvoldoende. Een aantal voorbeelden: de varkenshaas leek wel gekookt. De champognonsaus was slecht.

Ook de bediening liet te wensen over. Een aantal voorbeelden: +-5 keer bij onze tafel geweest met een verkeerde bestelling. Ook bij de tafels om ons heen gebeurde dit meermaals. Ons desert werd vergeten.

De kamer: slaapkamer is gedateerd maar prima. Fijn bed. Helaas was onze douche stuk. Wel werd er door een van de medewerkers gezocht naar een oplossing.

Oplossing was om in een andere kamer te douchen. Helaas deed het pasje van de kamer het de volgende ochtend niet meer. Bij de receptie wisten ze er niks van en deden ze alsof dit ons probleem was. Uiteindelijk, na met meerdere medewerkers gesproken te hebben, toch op die andere kamer kunnen douchen.
Kim

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Erg netjes en erg schoon, prima servise en gastvrijheid.
eerlijke communicatie over tijdstip betaling. Op voordeeluitjes staat betalen in het hotel, bonte wever stuurt gewoon factuur die binnen 2 weken voldaan moet zijn.
Antoon
Boskoop

Bussum

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
We zijn niet geweest wegens coronavirus

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Eten was super
Kamer is beperkt
Henny
De Goorn

Pluspunten

Er word gezegd ivm corona doen wij extra op de hygiƫne letten, nou dat vond ik niet! Nergens word gestofzuigt.

Zwembad was veel ste koud eten was super weinig en beperkt, er zaten geen bordjes bij wat in het eten zat. Wij zijn maar 1 dag gebleven de overige 2 dagen mogen ze hebben.
Bert
Limburg

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Kamer netjes, badkamer ruim genoeg, ontbijtbuffet goed
Eigenaar onvriendelijk, groot verschil in behandeling tussen all incl gasten en overige gasten. Tijdens diner moesten we steeds iemand gaan zoeken om iets te drinken; in de zaal ernaast liepen 3 obers. Op zaterdagavond ging alles dicht om 2200 uur, terwijl de hele bar nog vol zat. Alles werd hermetisch afgesloten, ik had het gevoel dat ik in een internaat zat. Het concept werd helemaal uitgeknepen, all in bier in grote bierpullen(kwaliteit piswater) aan bar getapt, die je zelf moest halen, waarbij je voortdurend iemand moest roepen..tijdens de overige uren waarbij we zelf het bier betaalden, kregen we bitburger in een kleiner glas en werd stiekem in een bijkeukentje getapt. Buffetdiner was schamel, 1 soepje en de salade was iedere dag hetzelfde en natuurlijk het oog wil ook wat, het zag er naar uit dat er gewoon steeds een blik open gedaan was en in kom geflikkerd werd...verder was er totaal niks te krijgen, ook niet tegen betaling: geen nootjes of snacks... we hebben zelf wat in de winkel gehaald voor bij het kaarten,voor 2 lepeltjes mosterd moesten we 50 cent betalen, (die waren we vergeten)het was allemaal zo pietluttig dat het lachwekkend was... Fawlty Towers met John Cleese...voor mensen die alleen overnachten met een ontbijtje , de hele dag weg zijn en om 21.30 uur gaan slapen is het een uitstekend hotel maar beslist geen all inclusieve waardig!
Petra
Maastricht

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
kamers waren proper, eten was goed, personeel vriendelijk. prijs goed, goede bedden
meer informatie betreffende wandelingen in de buurt, ontbijt was goed. toespijs zeker voldoende, ontbijtgranen ook maar het brood niet, 5 broodsoorten (maar 2 sneetjes per soort en de pistolets waren de 2de dag keihard opnieuw in de oven gestoken??)
Myriam