Website: www.voordeeltrends.nl
Adres: Nieuwland Parc 164 3351 LJ
Plaats: Papendrecht
Telefoon: T (+31) (0)85 085 05 85

Voordelige parfumerie en cosmetica producten.

Voor 21:00 besteld de volgende dag bij u in huis met de laagste prijs garantie!

Voordeeltrends.nl
7.9
6.7
7.6

Pluspunten
na een foutieve sorteerfout is de levering enige dagen vertraagd maar ondanks naar tevredenheid opgelost.... klasse...
misschien nog zorgvuldiger omgaan met sorteren, al kan er altijd wel eens iets mis gaan.
Annie
Weert

Gepubliceerd op: 24/05/2019

moschino au de toilet 75 Ml

Beset Rabia,

U heeft geen klok bij ons besteld, u heeft bij Voordeeltrends een kaptafel besteld.

Zou u de beoordeling willen wijzigen of verwijderen? Wij worden hier veroordeeld voor de slechte service van een andere website.
Rabia

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Geen. Nooit meer bestellen daar. Had mail gestuurd. Kapotte kleine wijzer. Geen reactie. Geen service of oplossing

07/05/2019

3d klok. Wel mooie klok jammer dat niet werkt.
Pluspunten
Goed roduct voor een lage prijs. Leuke site
Ik woon op een a nummer maar er was wat over de a heengeplakt waardoor mijn pakket bij de buren terecht kwam.

Helaas is een mand van mijn wasmand organizer afgebroken na een week. Ik keer er naar en zag dat het slordig was gesoldeerd.
Beste Kimberley,

Als een product niet helemaal voldoet kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wij gaan er dan voor zorgen dat alles weer in orde wordt gemaakt voor u.
kimberley

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Gesorteerde wasmand
Pluspunten
Nooit wat kopen bij deze oplichters!!!! ze leveren niet
Hoi Frank,

Bedankt voor je review. Wij leveren inderdaad geen bestellingen uit die niet betaald zijn, of zijn geaccepteerd door Billink achteraf betalen, zoals bij u.
Als u uw bestelling betaald, krijgt u uw product gewoon geleverd...
Frank

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Kast en bed
Pluspunten
Vidaxl loungeset hier besteld, in verband met redelijk prijsverschil ten opzichte van andere aanbieders. Levering werd netjes op tijd bezorgd en tot het laatste schroefje ook helemaal compleet. De set staat nu in de tuin, dus de zomer kan komen! Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer positief verrast ben.

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
De site was overzichtelijk en ik kon vinden wat ik zocht. De prijs is voordelig en het product is perfect aangekomen. Zal zeker nog een keer wat bestellen
Op de site stond (bij mijn product) geen levertjes aangegeven, of niet duidelijk genoeg, want ik kon er niets over vinden. Zou fijn zijn om te weten wanneer een product ongeveer aankomt!
Nicolette
Pijnacker

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Parfum.
Pluspunten
Niks positiefs. alles wat op hun website staat klopt niet. Ze mogen wel hun afspraken aanpassen.
Pakketje besteld .. stond voor 12 uur besteld volgende dag in huis . Deze had ik pas 3 weken later ontvangen.
Er staat een telefoon nummer , zogenaamd de klanten service . Deze telefoon wordt nooit opgenomen. Op de mail heb ik een reactie gekregen " wij hebben geen klantenservice "
Ze mogen alles verbeteren. Vooral hun website. De informatie klopt niet
Hoi Alejandra,

Het zou fijn zijn als je wat meer informatie geeft over wat er bijvoorbeeld niet klopt.
Gratis retourneren is geen mogelijkheid. Beetje kinderachtig om dan zo'n review achter te laten.
Leugens op het internet neerzetten over de reactie die u gehad zou hebben op het internet is wel heel erg onder de gordel. Het zegt meer over u, dan over Voordeeltrends.

Fijne dag nog verder.
Alejandra
DEN HELDER

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Vloerkleed
Pluspunten
Ze mogen alles verbeteren. Vooral hun website. Dw informatie klopt niet

DEN HELDER
02/05/2019

Vloerkleed
Pluspunten
Snel en goed geleverd
Ga zo door
Dick

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Kenzo eau de parfum
Pluspunten
Vlotte levering en zeer goede prijs. Voordeeltrends heeft een gevarieerd groot assortiment. Alles voor in en om het huis, ook prachtige landelijke handgeschilderde uithangborden, naamplaten en huisnummers.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Werkbank met lade is erg handig voor in de hobbyruimte of schuur.

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Eenvoudig maar goed product. Snel in elkaar gezet. Heel goed dat jullie de cijfers vermelden van wat bij wat hoort.