Website: www.voordeelscooters.nl
Plaats: ROTTERDAM

Voordeelscooters
19113 keer bekeken

Pluspunten

Hele slechte service, totaal geen garantie, mijn scooter was na 2 maanden al kapot maar er werd niks aan gedaan. Heb hem inmiddels 10 maanden en heb al 5 keer gehad dat hij kapot is gegaan, uiteindelijk zelf een monteur gezocht in verband met de slechte service. Ik heb al 4 onderdelen moeten vervangen terwijl de scooter nieuw gekocht is en nog geen jaar oud!

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Scherp geprijsd.
Voordeelscooters claimt garantie te geven op de scooters die ze leveren, maar wanneer de scooter vervolgens niet meer start krijg je te horen dat je €59 euro voorrijkosten moet betalen om een monteur te laten kijken. Dit staat echter NERGENS vermeld, niet in de algemene voorwaarden, niet in de garantievoorwaarden en nergens op de pagina over de garantie.

Afijn, vervolgens bel ik voordeelscooters op om te vragen hoe dat zit, en krijg ik te horen dat als ik een servicebeurt eraan koppel, dat de voorrijkosten dan slechts €25 zijn. "Ongeacht de afstand dat de monteur moet rijden?" vraag ik nog ter bevestiging. "Ja, bij een service beurt is het altijd €25.".

Na het invullen van het serviceformulier, ontvang ik een mail met het de datum dat de monteur langs kan komen en dat de voorrijkosten €59 euro bedragen. Of ik daar even mee akkoord wilde gaan om te bevestigen. Uiteraard heb ik beantwoord dat ik NIET akkoord ben en heb gevraagd hoe dat zit met de €25 euro. Hierop heb ik nooit meer antwoord gehoord.

Voordeelscooters wilt graag van twee wallen. Ze willen graag webshop spelen maar willen niet de service leveren die daar bij hoort. Elke keer dat ik met ze heb moeten bellen kreeg ik het gevoel dat ze mij eigenlijk liever niet wilden spreken.

Mijn advies: Hoewel de prijs misschien aantrekkelijk is, raad ik ZEKER NIET aan dat je bij voordeelscooters koopt. Je wordt als klant slecht behandeld en een claim maken op garantie is vrijwel onmogelijk.
Vincent
Dronten

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten

10 dagen om te zeggen dat mijn scooter kan niet meer geleveren worden!? Een ik wacht op jullie waroom!? PASOP GEEN LIBERTY SCOOTER!!

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Waardeloze service. Telefonisch slecht bereikbaar en reageren alleen per mail. Bij problemen is wachtijd reparatie 3 weken en geldt de garantie niet terwijl de scooter daar in ondethoud is en 10 mnd oud us. WAARDELOOS
Britty
Amersfoort