Website: www.voordeelscooters.nl
Adres: Einsteinstraat 17 3316 GG
Plaats: ROTTERDAM

Voordeelscooters

Pluspunten

Hele slechte service, totaal geen garantie, mijn scooter was na 2 maanden al kapot maar er werd niks aan gedaan. Heb hem inmiddels 10 maanden en heb al 5 keer gehad dat hij kapot is gegaan, uiteindelijk zelf een monteur gezocht in verband met de slechte service. Ik heb al 4 onderdelen moeten vervangen terwijl de scooter nieuw gekocht is en nog geen jaar oud!

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Scherp geprijsd.
Voordeelscooters claimt garantie te geven op de scooters die ze leveren, maar wanneer de scooter vervolgens niet meer start krijg je te horen dat je €59 euro voorrijkosten moet betalen om een monteur te laten kijken. Dit staat echter NERGENS vermeld, niet in de algemene voorwaarden, niet in de garantievoorwaarden en nergens op de pagina over de garantie.

Afijn, vervolgens bel ik voordeelscooters op om te vragen hoe dat zit, en krijg ik te horen dat als ik een servicebeurt eraan koppel, dat de voorrijkosten dan slechts €25 zijn. "Ongeacht de afstand dat de monteur moet rijden?" vraag ik nog ter bevestiging. "Ja, bij een service beurt is het altijd €25.".

Na het invullen van het serviceformulier, ontvang ik een mail met het de datum dat de monteur langs kan komen en dat de voorrijkosten €59 euro bedragen. Of ik daar even mee akkoord wilde gaan om te bevestigen. Uiteraard heb ik beantwoord dat ik NIET akkoord ben en heb gevraagd hoe dat zit met de €25 euro. Hierop heb ik nooit meer antwoord gehoord.

Voordeelscooters wilt graag van twee wallen. Ze willen graag webshop spelen maar willen niet de service leveren die daar bij hoort. Elke keer dat ik met ze heb moeten bellen kreeg ik het gevoel dat ze mij eigenlijk liever niet wilden spreken.

Mijn advies: Hoewel de prijs misschien aantrekkelijk is, raad ik ZEKER NIET aan dat je bij voordeelscooters koopt. Je wordt als klant slecht behandeld en een claim maken op garantie is vrijwel onmogelijk.
Vincent
Dronten

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten

10 dagen om te zeggen dat mijn scooter kan niet meer geleveren worden!? Een ik wacht op jullie waroom!? PASOP GEEN LIBERTY SCOOTER!!

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Waardeloze service. Telefonisch slecht bereikbaar en reageren alleen per mail. Bij problemen is wachtijd reparatie 3 weken en geldt de garantie niet terwijl de scooter daar in ondethoud is en 10 mnd oud us. WAARDELOOS
Britty
Amersfoort

Gepubliceerd op: 23/02/2017

Pluspunten

beter communicatie met de klant en de administratie op ordehoudend houden en de afspraken na komen !!!!!
suzanne

Gepubliceerd op: 11/12/2016

Pluspunten
Scooter werd netjes afgeleverd en uitgelegd
Service beurt die uiteindelijk wel gehad hebben was ook netjes gedaan
Communicatie is slecht scooter op 1000 km beurt gevraagt 1ste keer dag vrij genomen na 17 uur pas laten weten dat ze niet kwamen 2de afspraak niet opkomen dagen 3de afspraak eindelijk geweest nu weg voor schade 2 dagen zouden we antwoord krijgen 3de dag maar gebeld ivm de verzekering waren nog niet begonnen eraan echt slecht
Patrick

Gepubliceerd op: 24/11/2016

Pluspunten
Scooter in mei gekocht, helemaal prima, tot na 1000km de volgende problemen optraden:
- Starten is ontzettend lastig, zelfs in 30 graden heb ik hier veel moeite mee en lijkt hij in de eerste paar meters te verzuipen en vanzelf uit te gaan. Afstelling lijkt niet helemaal goed te zitten en ik maak mij ernstig zorgen voor de aankomende winter.
- Vanaf het begin mist er al een stuk bescherming van de bekabeling.
- Vanaf zo'n 250-300 km maakt hij een hoog tsjirpend geluid bij het wegrijden vanuit stilstand en dat doet hij nu ook op hogere snelheden.
- Vanaf 450km doet het grote licht het niet meer.
- De kappen van mijn voorband zitten al een hele tijd los, geen idee hoe dat voor elkaar is gekomen.

Scooter werd opgehaald voor reparatie, zou +- 1 week duren. Ik aangegeven dat ik hem voor mijn eigen bedrijf nodig heb, dus dat ik een auto deze week moest huren. Kreeg geen leenscooter, terwijl andere klanten dit wel kregen. Week later gebeld, nog niks aan gedaan, gaan er gelijk naar kijken. Wonderlijk een dag later ineens 'gemaakt'. Er werd ook even gevraagd of ik €59 wilde betalen voor de reparatie, belachelijk.

Eenmaal terug en 500km verder, volgende problemen:
- Sinds ik hem terug heb, blijft hij draaien als ik de sleutel er uit haal. Alleen bij het indrukken van de noodstop gaat hij uit.
- Het hoge geluid is gebleven.
- Scooter loopt aan.
- Voorrem grijpt niet goed aan, waardoor ik redelijk vaak weg slip of niet goed rem.

We zijn nu inmiddels 1750km verder..
M.N. van de Poppe

Gepubliceerd op: 08/11/2016