Bedrijfsgegevens

Website: www.voordeelscooters.nl
Adres: Einsteinstraat 17 3316 GG
Plaats: ROTTERDAM
Telefoon: 085 4016830

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Voordeelscooters
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
74 beoordelingen (12 maanden)
222 beoordelingen (totaal)
5001 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (45)
22% (16)
7% (5)
3% (2)
8% (6)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Had ik wel... bij het bestellen en afleveren. Maar na alleen maar gedoe kan ik niets positiefs meer zeggen!!!
Verbeterpunten
Schandalig hoe jullie met (nieuwe)klanten omgaan.
Antwoord Voordeelscooters
Hoi Richard,

Wat vervelend dit te moeten lezen. Zo hoort het natuurlijk niet. Kunt u me vertellen hoe het nu staat met de afhandeling?

Groeten,

Voordeelscooters.nl
Richard
Wormer

Gepubliceerd op: 21/08/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wij hebben hier een scooter gekocht.
Binnen een halfjaar is hij al drie keer stuk geweest.
Hij zou door het bedrijf gemaakt worden en nadat de laatste poging was mislukt zouden ze de scooter komen ophalen en de volgende dag weer terug brengen. Na een week niets te horen hebben wij gebeld, met de vraag hoe lang het ging duren. Daaruit bleek dat de scooter nog helemaal niet gemaakt was en dat wij einde van de week op vrijdag moesten terugbellen voor het maken van een afspraak. Vrijdag belden wij terug en kregen wij te horen dat ze het niet wisten en we daarom dinsdag de week erop moesten bellen. Dinsdag de week erop (inmiddels 1,5 week) horen wij dat ze ons nog niet konden helpen en ze het te druk hebben, maar dat de scooter wel deze week gebracht zou worden. Wij hebben toen een mail gestuurd waar we helemaal geen reactie op hebben gehad. Ook zijn we meerdere malen niet teruggebeld. Inmiddels zijn we bijna een maand verder onze scooter staat nog steeds bij hun op locatie. Wij hadden telefonisch afgesproken dat de scooter deze week zou komen, vandaag hebben we te horen gekregen dat ze wederom geen tijd hebben en wij onze scooter pas volgende week krijgen. Dit is inmiddels meerdere malen beloofd, maar zodra we bellen of mailen krijgen we geen reactie meer. Ik zou hier nooit een scooter kopen! we wachten al 1,5 maand op onze scooter en binnen 6 maanden is de scooter al 3 keer stuk gegaan. Slechte kwaliteit en slechte service. Goedkoop is duurkoop.
ash
amsterdam

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
There is not.
Verbeterpunten
I bought a Senzo GT2. The delivery was scheduled for a week, however on the day of delivery the driver told me that during transportation the Scooter was damaged, which I subsequently found, and therefore the delivery was canceled. A new delivery was rescheduled and this time the Scooter was delivered with the battery fully deactivated or not working. That in company policy states that all Scooters are reviewed prior to delivery. I can not imagine how there was a review with a battery that does not work. I have 500km of use, with less than 30 days and I already have numerous problems from the first day: The windscherm that was given to me, had to change the first day by another company, because what was given me was inadequate, with a lot of noise and vibrating with a huge noise, the fuel marker does not work properly and with 2 liters and a half already indicates tank without gas, I have 2 huge unusual noises next to the engine, with it on and that are worse every day, the brake with little use no longer works properly. I feel like I've been with a 10 year old Scooter. I have already requested the refund and return of the Scooter but the company nothing solves. Apparently they are waiting to surpass the 30 days of reflection. I set up a company to check the problems before we take this procedure but now I no longer have the emails answered. Product of very poor quality and disappointing service.

Amsterdam
05/07/2018

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Momenteel geen.
Verbeterpunten
In de week van 30 mei heb ik een garantie-reparatie aangevraagd omdat mijn scooter (500km op de teller) er ineens mee ophield. Nu kan dat gebeuren, hoewel hij net zijn eerste beurt van hen had gehad (en ik daar dus niet tevreden over ben).

Als antwoord hierop stuurden zij mij WEKEN later pas een monteur (21 juni). Hoewel hij aangaf te WETEN dat er andere scooters waren met dit probleem die niet aan huis gerepareerd konden worden, kwam hij alsnog (en had hij niet de juiste spullen bij zich om dit te repareren). Dit op zich vind ik al een ontzettende tijdverspilling.

Nu wilden zij mijn scooter laten ophalen, prima. Pas weer krijg ik WEKEN LATER een afspraak, namelijk vandaag, 2 Juli. De monteur zou vanaf 13:00 komen. PAS NA 13:00 sturen ze mij een email dat hij niet komt en dat ze op 6 juli iemand willen sturen.

Let hierbij dus, vanaf de week van 30 mei tot 6 Juli is er dus niets met mijn scooter gebeurd. Omdat dit een garantiegeval betreft en dit hen dus geen geld oplevert, krijg ik dus geen voorrang? Mijn aanvraag loopt al vanaf 30 Mei! Nu verwachten ze van mij dat ik voor de 3e keer EEN HELE WERKDAG moet vrijnemen in de afwachting dat er iemand komt. Vandaag heb ik ook vrij moeten nemen, en komt er niemand mijn scooter halen. Dit geintje heeft mij inmiddels 400 euro aan gemiste werkzaamheden gekost.
Charissa
Groningen

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen goed word over tespreken tot nu toe , heb der een scooter besteld word die afgeleverd met hele andere onderdelen telefonisch contact gehad en dingen beloven maar niet waar maken continu achter aan zitten om het is een keertje goed tekrijgen leveren half werk af heb der spijt van dat ik die scooter daar besteld heb
Verbeterpunten
Afspraken na komen
Antwoord Voordeelscooters
Beste Peter,

Bedankt voor uw review.

Vervelend te moeten lezen dat uw ervaring niet geheel prettig is verlopen en hebben getracht contact met u op te nemen om deze met u te bespreken, helaas nog zonder resultaat. Uiteraard zullen wij dit nogmaals proberen ook kunt u ons bereiken op het voor u bekende telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Frans van Wierden
Klantenservice
Raymon
Dordrecht

Gepubliceerd op: 02/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wij hebben 25 maart 2018 een nieuwe scooter gekocht.
Je kan een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt bij 500 km.
Ik heb dit online gedaan en zou een email terug krijgen binnen 2 dagen.
Dit is niet gebeurd.
Zaterdag 26 mei is voordeelscooters in Dordrecht om 11.00 uur open en kan je om 11.00 uur bellen.
Het is nu 12.40 en als je belt wordt er nog steeds via de voice mail gezegd dat ze gesloten zijn.
Ik vind de service slecht en ben ontevreden over hoe ze met klanten omgaan.
Er wordt verteld dat je de servicebeurt bij hun moet doen voor de garantie .
Maar een afspraak maken lukt dus niet.
Ben nu genoodzaakt om een servicebeurt bij Dab-scooters te laten doen.
Antwoord Voordeelscooters
Beste Johan,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Helaas heeft u niet de service mogen ontvangen die u van mocht ons verwachten. Wij zullen dit dan ook bespreekbaar maken en opzoek gaan naar een oplossing. U hoeft voor de garantie geen onderhoud te doen bij ons, dit kan bij ieder ander willekeurig bedrijf met een professionele werkplaats.

Wij zullen nog contact met u opnemen om de klacht verder te bespreken.

Ondanks alles wensen wij u nog vele fijne zorgeloze kilometers toe.

Met vriendelijke groet,

Frans van Wierden
Klantenservice
Johan van Geldorp l
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 09/06/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer