Bedrijfsgegevens

Website: www.voordeelscooters.nl
Adres: Einsteinstraat 17 3316 GG
Plaats: ROTTERDAM
Telefoon: 085 4016830

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Voordeelscooters
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
62 beoordelingen (12 maanden)
210 beoordelingen (totaal)
3787 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (35)
26% (16)
8% (5)
3% (2)
8% (5)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
Goede klantenservice, mooi uitziende scooters
Verbeterpunten
Leveringen zonder schades
Marvin
Veldhoven

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een week geleden Senzo SP50 besteld. Snelle bevestiging, levering 1 week later. Inderdaad op afgesproken datum en tijd is de scooter geleverd. Bij het overschrijven op mijn naam klopte het meegeleverde document nummer niet met voertuiggegevens volgens de RDW, dus dat lukte niet. Waar de fout ligt is onbekend. Direct gebeld met voordeelscooters, net voor sluitingstijd. Werd snel te woord gestaan en binnen 5 minuten kreeg ik een nieuw document per email, waarna ik de scooter alsnog zonder problemen op mijn naam heb gezet. Bij levering was het meebestelde en betaalde art3 slot niet aanwezig, de winkel was hiervan al op de hoogte en zal dit nasturen. Al met al niet helemaal een vlekkeloze levering, maar omdat het voor mij geen echte tegenvallers zijn, geef ik toch 5 sterren. Scooter ziet er prachtig uit, stipte levering volgens afspraak. Het bestelde windscherm is in iedergeval gemonteerd, korte bondige uitleg, langer is niet nodig, de rest kan ik later wel lezen in de meegeleverde documentatie.
Ik heb het slot nog niet (wordt hoop ik snel nagezonden) en ook nog niet gereden met de scooter, door hevige regen nu, maar als de scooter net zo goed rijdt als hij eruit ziet, ben ik tevreden.
Verbeterpunten
Advies voor de winkel; bijgeleverde pakbon dubbel controleren en aftekenen zodat meebestelde accesoires niet worden vergeten en moeten worden nagezonden.
DV
Den Haag

Gepubliceerd op: 09/08/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goede kwaliteit
Verbeterpunten
De levering van producten mag sneller en de bereikbaarheid ook
Klant

Gepubliceerd op: 06/08/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wij hebben hier een scooter gekocht.
Binnen een halfjaar is hij al drie keer stuk geweest.
Hij zou door het bedrijf gemaakt worden en nadat de laatste poging was mislukt zouden ze de scooter komen ophalen en de volgende dag weer terug brengen. Na een week niets te horen hebben wij gebeld, met de vraag hoe lang het ging duren. Daaruit bleek dat de scooter nog helemaal niet gemaakt was en dat wij einde van de week op vrijdag moesten terugbellen voor het maken van een afspraak. Vrijdag belden wij terug en kregen wij te horen dat ze het niet wisten en we daarom dinsdag de week erop moesten bellen. Dinsdag de week erop (inmiddels 1,5 week) horen wij dat ze ons nog niet konden helpen en ze het te druk hebben, maar dat de scooter wel deze week gebracht zou worden. Wij hebben toen een mail gestuurd waar we helemaal geen reactie op hebben gehad. Ook zijn we meerdere malen niet teruggebeld. Inmiddels zijn we bijna een maand verder onze scooter staat nog steeds bij hun op locatie. Wij hadden telefonisch afgesproken dat de scooter deze week zou komen, vandaag hebben we te horen gekregen dat ze wederom geen tijd hebben en wij onze scooter pas volgende week krijgen. Dit is inmiddels meerdere malen beloofd, maar zodra we bellen of mailen krijgen we geen reactie meer. Ik zou hier nooit een scooter kopen! we wachten al 1,5 maand op onze scooter en binnen 6 maanden is de scooter al 3 keer stuk gegaan. Slechte kwaliteit en slechte service. Goedkoop is duurkoop.
ash
amsterdam

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Ik heb een Senzo SP50 snorscooter gekocht bij Voordeelscooters.
Prima service, perfect afgeleverd
scooter rijdt prima en lekker, heb eerder duudere scooters gehad, maar deze doet niet onder voor de duurdere.
nu op naar de eerste 500 km beurt....
Verbeterpunten
geen
Jeanne
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
There is not.
Verbeterpunten
I bought a Senzo GT2. The delivery was scheduled for a week, however on the day of delivery the driver told me that during transportation the Scooter was damaged, which I subsequently found, and therefore the delivery was canceled. A new delivery was rescheduled and this time the Scooter was delivered with the battery fully deactivated or not working. That in company policy states that all Scooters are reviewed prior to delivery. I can not imagine how there was a review with a battery that does not work. I have 500km of use, with less than 30 days and I already have numerous problems from the first day: The windscherm that was given to me, had to change the first day by another company, because what was given me was inadequate, with a lot of noise and vibrating with a huge noise, the fuel marker does not work properly and with 2 liters and a half already indicates tank without gas, I have 2 huge unusual noises next to the engine, with it on and that are worse every day, the brake with little use no longer works properly. I feel like I've been with a 10 year old Scooter. I have already requested the refund and return of the Scooter but the company nothing solves. Apparently they are waiting to surpass the 30 days of reflection. I set up a company to check the problems before we take this procedure but now I no longer have the emails answered. Product of very poor quality and disappointing service.

Amsterdam
05/07/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
makkelijk te monteren op de scooter !
Verbeterpunten
een beschrijving hoe de scooterscherm in elkaar moet is misschien handig voor de mensen die het voor het eerst doen !
Chantal
Warmond

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Momenteel geen.
Verbeterpunten
In de week van 30 mei heb ik een garantie-reparatie aangevraagd omdat mijn scooter (500km op de teller) er ineens mee ophield. Nu kan dat gebeuren, hoewel hij net zijn eerste beurt van hen had gehad (en ik daar dus niet tevreden over ben).

Als antwoord hierop stuurden zij mij WEKEN later pas een monteur (21 juni). Hoewel hij aangaf te WETEN dat er andere scooters waren met dit probleem die niet aan huis gerepareerd konden worden, kwam hij alsnog (en had hij niet de juiste spullen bij zich om dit te repareren). Dit op zich vind ik al een ontzettende tijdverspilling.

Nu wilden zij mijn scooter laten ophalen, prima. Pas weer krijg ik WEKEN LATER een afspraak, namelijk vandaag, 2 Juli. De monteur zou vanaf 13:00 komen. PAS NA 13:00 sturen ze mij een email dat hij niet komt en dat ze op 6 juli iemand willen sturen.

Let hierbij dus, vanaf de week van 30 mei tot 6 Juli is er dus niets met mijn scooter gebeurd. Omdat dit een garantiegeval betreft en dit hen dus geen geld oplevert, krijg ik dus geen voorrang? Mijn aanvraag loopt al vanaf 30 Mei! Nu verwachten ze van mij dat ik voor de 3e keer EEN HELE WERKDAG moet vrijnemen in de afwachting dat er iemand komt. Vandaag heb ik ook vrij moeten nemen, en komt er niemand mijn scooter halen. Dit geintje heeft mij inmiddels 400 euro aan gemiste werkzaamheden gekost.
Charissa
Groningen

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Snelle service...
Verbeterpunten
 
Cath
Sittard

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Verkoop (10) en bezorging (10) .Prima in orde.

Scooter voldeed niet en viel steeds uit. Lange wachttijd op monteur. En reparatie lukte ook niet.
Uiteindelijk vond voordeelscooters dit ook niet goed en heeft nieuwe scooter geleverd. Prima oplossing
Verbeterpunten
Sneller en duidelijker communiceren met klant voorkomt lange tijd tussen probleem en oplossing.
J.J

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Verkoop en bezorging prima in orde
Verbeterpunten
Scooters verkopen die ook doen waarvoor ze gemaakt zijn. Niet scooters verkopen die nog geen 24 km gereden hebben en elke dag klachten geven. Om vervolgens twee weken te wachten voordat de monteur langs komt en het hem niet lukt scooter te repareren, waardoor scooter nu al anderhalve week in werkplaats voordeelscooters staat en nog geen uitzicht wanneer deze klaar is.

29/06/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer