Website: www.voordeelscooters.nl
Adres: Einsteinstraat 17 3316 GG
Plaats: ROTTERDAM

Voordeelscooters
7.9

Pluspunten
Voordeelscooters probeert zo snel mogelijk service te verlenen.
Op zeven november heb ik mijn scooter opgehaald. Toen ik nog geen tien minuten onderweg weg was, had ik al problemen met mijn scooter. Ik reed gelijk terug naar Voordeelscooters en daar vertelde mij een werknemer dat dit probleem bij het inrijden hoort.

De volgende dag kon er al een monteur langs komen, deze monteur kon op dat moment niks maar zou de dag erna met vervangende onderdelen komen. Ook dit had niet geholpen.

Op maandag 12 november werd mijn scooter, opgehaald voor reparatie. De kabelboom was toen aangepast zodat hij begrensd zou rijden. Toen de scooter weer werd terug gebracht, bleek hij daarna olie te lekken. Dit was blijkbaar de krukaskeerring die vervangen moest worden.
Voordeelscooters haalde mijn scooter weer op en ging dit probleem repareren. Wanneer hij van deze reparatie terug kwam, bleek hij nog steeds olie te lekken. Dus de scooter werd voor de derde keer opgehaald.

Mijn scooter is nog geen twee en een halve week oud en is al drie keer opgehaald geweest voor reparatie. Van een aankoop bedrag van €1600,00 mag je wel wat beters verwachten vindt ik. Uiteindelijk heb ik spijt van het kopen van deze scooter en vertrouw ik hem voorlopig voor lange ritjes niet.

Met mijn ervaring zou ik niemand aanraden om deze scooter te kopen. Voordeelscooters probeert wel zo snel mogelijk service te verlenen. Mijn scooter werkt nu al gelukkig twee dagen, toch denk ik dat ik precies een 'pech' scooter heb.
Rosa

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Garantie alleen bij reparatie via voordeelscooters, hetgeen resulteert in 2 tot 3 weken wachten op een reparatie. Bedrijf geeft geen andere opties kortom is hij kapot dan zit je 2 tot 3 weken zonder scooter als je je garantie wilt behouden.

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Snelle levering van bestelde artikel
Geen track en tracecode ontvangen, zou terug gebeld worden over de levering, dat is helaas niet gebeurd. Wel het pakket ontvangen.
Marianne

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Showroom ziet er goed uit
klantenservice, onbeschofte afhandeling van chatgesprekken en niet beantwoorden van e-mails.

actualiteit van de website, als je geen proefritten meer aanbiedt, wek dan ook niet die verwachting

professionaliteit in het contact, geen oplossingen bieden voor problemen en al helemaal niet meedenken naar oplossingen toe.

eenduidige communicatie van verschillende medewerkers.
wat de ene medewerker toezegt ontkracht de andere, lekker is dat.
Bram
Hardinxveld

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Goede prijs
Nog niet
Julia
Woerden

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
prima organisatie en ook uitstekende senzo scooter prima product
ook goede service zowel op de locatie in Dordrecht als met de monteur voor de deur top geregeld
tip : vooral zo doorgaan
Bert den Boer
Barendrecht

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Zeer goede communicatie, afspraken worden nagekomen en ook een zeer scherpe prijs.
Julia
Nieuwehorne

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Top levering, heel snel, goeie uitleg. Telefonisch goed bereikbaar. Scooter rijd perfect. Zeer aan te raden!
Myra
Heemstede

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede uitleg en service!
Heb ik op dit moment nog niet
Danielle Kick
DEN HAAG

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Snelle levering van product
Cha

Gepubliceerd op: 18/10/2018