Website: https://www.voordeelhelmen.nl
Adres: Nieuw Zeelandweg 7 1045AL
Plaats: AMSTERDAM

Grootste webshop in helmen & motorkleding van de Benelux. Online en in de winkel.

Wij bieden het grootste online aanbod in helmen en motorkleding. Alle topmerken verenigd op 1 website! Onze levering en service worden als zeer goed ervaren door onze klanten, zo is te lezen in onze reviews.

Voordeelhelmen.nl staat voor:

✓ Gratis verzending en retournering NL&BE
✓ 100 dagen niet goed geld terug
✓ Grootste aanbod helmen & motorkleding
✓ Zeer goede service en aftersales

VoordeelHelmen.nl

Pluspunten
Had 2 helmen besteld in een winkel bij ons in de stad, na 14 dagen nog steeds niets ontvangen dan heb ik de bestelling
geannuleerd en de 2 helmen besteld bij voordeelhelmen, na 3 dagen werden ze netjes thuis afgeleverd. Bedankt
Marc
Halle

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Mijn Sena intercom werd snel en probleemloos geleverd.
De bijbehorende Shoei Neotec2 is nog steeds niet geleverd. Ik heb zelf moeten nabellen / mailen om te vragen hoe het ervoor stond. Ik heb eind vorige week de toezegging gekregen dat de helm zou worden verzonden, maar bijna een week later nog geen verzendbericht. De helm is netjes betaald en de voorraadstatus was " vandaag besteld, morgen in huis". Bijna drie weken verder: nog niks. Bellen over een bestelling is overigens niet mogelijk. Erg onhandig.

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Het bestelde product was de volgende dag netjes in goede staat geleverd.
Verpakkingsmateriaal gebruiken van duurzaam gecertificeerd materiaal zoals papier en karton. Geen plastics!!
Chris
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
-Ruilen van producten gaat eenvoudig, snel en zonder problemen. Als er wat onduidelijk is dan wordt er ook contact met je op genomen.
-Als er vanuit de klant inhoudelijke vragen zijn over producten dan is het kennis niveau bij Voordeelhelmen goed genoeg.
-Het enige nadeel, wat ik voordeelhelmen niet kan aanrekenen, blijft dat als je wat online koopt zonder het ooit gepast te hebben, de kans groot is dat je het 1 of 2 keer moet ruilen.
Er bestaat de mogelijkheid om het op locatie te passen, maar dit is niet handig vanuit elke uithoek van Nederland.
-Het bovenstaande probleem zou kleiner zijn als er betere maattabellen (van kleding van het merk Revit) op de website zouden staan. Ik heb uiteindelijk een maattabel van een andere website gebruikt om de juiste maat te bepalen. (Ik weet niet of dat ook voor andere merken geldt).
Marc
Echt

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Echt
29/03/2018

Pluspunten
Goede omschrijving en snelle levering
Dimitri

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
snel en goed geholpen
nee
hans
rotterdam

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goede quali.
Geen opmerkingen
Rene
Vlissingen

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
indien spullen op voorraad snel geleverd
Betere communicatie indien spullen niet leverbaar zijn en levertijd overschrijden hebben.
JJR
Uden

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt
Angela
Hilversum

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Zeer mooie goede helm en perfecte afwikkeling na bestelling
Niet, zit op de goede weg
Arids
Werkendam2