Website: www.volleybalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Volleybalshop.nl

Pluspunten
mooi ander voorstel gekregen toen het bestelde niet meer voorradig was
een beetje op zich laten wachten....
sabine
borsbeke

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
veel keus , snelle levering , en de juiste schoenen geselecteerd.
Zitten heerlijk!

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
goede kwaliteit en betaalbaar
Bij retour: leveren wat op voorraad ligt en niet wachten met versturen tot alles binnen is. (dan maar 2 pakketjes)
Henriette Meulenbroeks
Veldhoven

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
veel keuze en goede artikelen - eerdere bestellingen en leveringen verliepen vlot
op 21.10 plaatste ik een bestelling van 3 artikelen, waarvan ik er één echt nodig had vanaf 30.10, nl volleybalschoenen
na het betalen, kreeg ik een bevestigingsmail, waarin ik las dat 1 van de 2 andere artikelen niet direct leverbaar was, mn sportkousen. Het pakket zou pas verstuurd worden wanneer de 3 artikelen voor handen waren... Niets hiervan werd gezegd op het ogenblik dat ik de bestelling plaatste. Ik zou de kousen nooit besteld hebben samen met de schoenen die ik dringend nodig had ..
Ik vermoed dat mijn pakket vrijdag 3.11 is aangekomen. Maar daar kreeg ik geen mail van. Ik vond nog niet de tijd om te gaan kijken of mijn pakket er is

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Bestelling 2 weken geleden gedaan (22 oktober) en levering zou tussen 5-10 werkdagen geschieden. Deze zijn ruim voorbij, maar tot op heden geen bestelling ontvangen, noch een bericht over de status van levering. Ik kan derhalve geen beoordeling doen over het product en levering, want ik heb nog niets. Dus het voorbarige reviewverzoek vul ik daarom, maar met de ervaring/informatie die ik WEL heb. Daarnaast vind ik voor een webshop 10 werkdagen al heel ruim genomen.
Contact met klant centraal stellen!
V.H.

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Ruim assortiment
Er stond bij het gekozen product: vandaag besteld= morgen in huis. Maar het kwam pas 2 dagen later.
Antwoord Volleybalshop.nl
Hi Romy,
Bedankt voor je goede beoordeling en aanbeveling!
Ik ben voor je gaan nakijken waar het mis is gegaan met de vertraagde levering.
Helaas geldt vandaag besteld = morgen in huis alleen voor bestellingen die voor 22:00 uur worden besteld. Jouw bestelling is om 22:28 geplaatst. Hierdoor is deze de volgende dag pas verwerkt.
Groetjes Roos

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Duidelijke site, correcte afhandeling

Paul
Leuven

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Correcte en snelle levering. Uitgebreid aanbod.
We bestelden braces en kregen enkele uren nadien
Ann
België

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Eerst telefonisch netjes geholpen en daarna bestelling gedaan, die een dag later al binnen was. Betrouwbare shop.

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Correcte en snelle levering

Gepubliceerd op: 16/11/2017