Website: http://voetbaltrips.com
Plaats: Utrecht

Voetbaltrips.com

Koen

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
De kaarten lagen klaar op locatie zoals in de e-mail vermeld.
Persoonlijk vind ik €250,- voor 2 kaarten die uiteindelijk in een sta vak blijken te zijn belachelijk prijzig. Zeker als je ziet dat de kaarten officieel €19,14 kosten. Daarna hoor je na aankoop 1,5 maand niks tot 4 dagen voor de wedstrijd en dan blijken de kaarten op locatie afgehaald te moeten worden. Dat vind ik persoonlijk een vreemde manier van zaken doen.
Ricky
Goes

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Het was een super trip op het verblijf na. De tickets waren super geregeld, het was allemaal zeer duidelijk en we hadden prachtige plekken
Het verblijf was echt onmens waardig. Ten eerste was het onvindbaar en niemand uit de omgeving wist het te vinden. Daarna hebben we meer dan een half uur voor een dichte deur gestaan aangezien niemand open deed. Het was een hostel met 3 bedden. De kamer was alles behalve schoon. De douche was koud, de wcs waren niet schoon. Het personeel snauwde naar je. Het hostel was echt dramatisch, ik hoop dat er hier een gedeelte van compensatie van terugkrijgen. We hebben heel veel geluk gehad dat we z'n ontzettend mooie wedstrijd hebben gehad. Real-ajax.

Ik weet niet of Ik het bedrijf zou aanraden aangezien ons verblijf echt dramatisch was op de wedstrijd na.
Aaron
Berghem

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Goede communicatie,goed te bereiken, prima uitleg over de gang van zaken
De prijzen die gevraagd worden voor de belachelijk slechte plekken!

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Alle vooraf aangegeven beloftes zijn nagekomen. Uitstekend!
Mocht een wedstrijd verplaatst worden, meld dit dan even bij degene die kaarten hebben afgenomen.
Antwoord Voetbaltrips.com
Beste Barry, bedankt voor je feedback! We hebben hier recentelijk werk van gemaakt waardoor klanten bij wijziging van de wedstrijddatum of tijd binnen een werkdag een mailtje van ons krijgen. Ik hoop dat je in de toekomst nog eens bij ons boekt!
Barry
Wateringen

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Goed geregeld
Lastig bereikbaar per telefoon. datum wedstrijd was dag verschoven, werd niet gecommuniceerd. Toevallig zelf gezien en moest reis snel omboeken
Antwoord Voetbaltrips.com
Beste, bedankt voor je feedback! We hebben hier recentelijk werk van gemaakt waardoor klanten bij wijziging van de wedstrijddatum of tijd binnen een werkdag een mailtje van ons krijgen. Ik hoop dat je in de toekomst nog eens bij ons boekt!

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Helder, servicegericht, vriendelijk
We betaalden fors voor vier tickets. Eenmaal in jet stadion bleken het tickets met beperkt zicht te zijn. Daar zijn we vooraf niet over geïnformeerd. Ik neem daar nog contact over op.
Ewoud
De Bilt

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Netjes optijd de kaartjes thuis geleverd gekregen zoals beloofd.
Website was snel en alles dus snel kunnen regelen. De 6 voor kwaliteit heeft meer te maken met de zitlocatie in het stadion, dit was niet de beste plaats, wel mooie wedstrijd gezien en alles gied geregeld
na uitleg over de prijs van de aanbieder alles duidelijk. Zal daarom het bedrijf verder aanbevelen
Antwoord Voetbaltrips.com
De wedstrijd Borussia Dortmund - Werder Bremen was op het moment van spelen de wedstrijd tussen de nummer 1 en 2 van de Bundesliga en dus ook strak uitverkocht. Voor exclusievere wedstrijden vertegenwoordigt de prijs op het ticket helaas niet de prijs die wij zelf voor de tickets betaald hebben. Voor dit soort wedstrijden moeten wij de kaarten inboeken bij een contactpersoon die niet de prijs vraagt die op het ticket staat (deze contactpersoon betaalt overigens naast de ticketkosten ook nog lidmaatschapskosten en verzendkosten aan BVB die niet op het ticket staan aangegeven). Wij geven op onze website duidelijk aan wat wij leveren tegen welke prijs en houden ons aan deze belofte. Het is in onze ogen dan ook wat onsportief om achteraf opeens te roepen dat u het niet eens bent met de prijs, die overigens lager is dan die van alle andere aanbieders van deze wedstrijd.
Dennis
Haarlem

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Netjes optijd de kaartjes thuis geleverd gekregen zoals beloofd.
Website was snel en alles dus snel kunnen regelen
Geen kaartjes sturen waar de prijs op staat, nu zag ik dat ik voor 3 kaartjes €180,- meer had betaald dan dat ze kostte. Beetje dure verzendkosten. Ook waren de plaatsten helemaal bovenin op de bovenste rij, niet echt ideaal.

Haarlem
09/01/2019

Pluspunten
Vlucht was goed geregeld
Hotel dichter bij het stadion.
Betere communicatie over tickets
Antwoord Voetbaltrips.com
Wij zijn hier m.b.t. communicatie inderdaad tekort geschoten. De klant is niet goed genoeg op de hoogte gehouden omtrent de levering van de tickets. We hebben actie ondernomen om ervoor te zorgen dat wij onze klanten in de toekomst eerder op de hoogte brengen.

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten

Tickets zouden vrijdag geleverd moeten worden, indien niemand thuis om te tekenen voor ontvangst zou de koerier zaterdag terugkomen.
Vrijdag niemand gezien of gehoord, maar wel een volledige dag thuis gezeten. Zaterdag ook niemand gezien of gehoord en weeral een hele dag voor niets thuis gezeten.
Maandag hebben ze de tickets in de brievenbus gestoken, maw ik kon vrijdag en maandag dus gewoon gaan werken ipv thuis te wachten om mijn tickets in ontvangst te nemen.
Alejandro
Merksem