Website: http://voetbaltrips.com
Adres: Herculesplein 25 3584AA
Plaats: Utrecht

Voetbaltrips.com

Pluspunten
ik heb geen positieve punten.
de tickets die verkocht worden zijn veel te duur , misschien de winstmarge wat verlagen ! ! ! ben echt ontevreden.
Antwoord Voetbaltrips.com
Van deze beoordeling zijn we eerlijk gezegd een beetje sprakeloos. U bent voor 125 euro per persoon naar Liverpool - Bournemouth gegaan met een groep van 6 personen in een seizoen dat Liverpool letterlijk op z'n kop staat. Het is ons desalniettemin gelukt om fantastische plekken te krijgen, 4 om 2 naast elkaar met slechts 2 rijen ertussen. Op deze tickets maken we na aftrek van onze kosten misschien 10 euro winst per ticket terwijl andere organisaties de tickets voor deze wedstrijd voor meer dan 300 euro per stuk aanboden!!! Het is voor ons een compleet raadsel waarom u deze beoordeling achterlaat, niet in het minst omdat u zelf akkoord gaat met het bedrag wat wij voor de tickets vragen...
gerry waem
sint jansteen

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten

90 euro betalen voor een ticket die 37 euro kost vind ik onaanvaardbaar!!! Ieder bedrijf moet winst maken maar dit gaat er over. Ik voel mij zoals wij in België zeggen “in het zak gezet” zijnde opgelicht.
De kans is zeer klein dat ik of mijn vrienden/kennissen gebruik zullen maken van jullie diensten.
Antwoord Voetbaltrips.com
Helaas geeft de prijs op het ticket niet altijd weer wat wij voor het ticket betaald hebben. Van tevoren was duidelijk gecommuniceerd welke zitplaatsen er geleverd zouden worden tegen welke prijs.
Vitali
Antwerpen