Website: http://www.voetbalshop.nl
Adres: Edisonweg 6 3442AC
Plaats: Woerden
Telefoon: +31(0)348 437811

Voetbalshop.nl wil graag alles, van, voor en over voetbal brengen. Het is onze ambitie om als eerste de nieuwste producten voor de beste prijs online aan te bieden.
We besteden veel aandacht aan de inkoop van A-merken met A-kwaliteit. We willen voor actieve voetballers en actieve fans een zo breed mogelijk assortiment presenteren in alle prijsklassen van voetbalschoenen, officiële wedstrijdkleding, voetbalteamkleding, voetbalfashion en fanproducten.
Voetbalshop.nl heeft ook een outlet waar u koopjes kunt vinden. Ook voor keepers,trainers en scheidsrechters presenteren we een interessant assortiment. Voetbalshop.nl onderhoud directe banden met nationale en internationale voetbalclubs en andere belangrijke leveranciers van voetbalproducten, zo kunnen wij u altijd alles, van, voor en over voetbal brengen.

Voetbalshop.nl

Pluspunten
Gewoon super bedrijf
Mvg alex
Hoef niet
Alex
Maastricht

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Bij de eerste beselling prima afgehandel, zelfs de korting v weekend ddaarvoor nog gekregen. Omdat de maat niet paste een tweede bestelling gedaan voor 23.00 op vrijdag en zou zaterdag bezorgd worden. Zaterdag deed de track en trace v dhl het niet. gebeld. voetbalshop heeft het product te laat aangemeld waardoor wij nu, als t meezit, het pak pas as maandag gaan ontvangen. Erg slecht en zouden dit graag uitgezocht zien. heb nu dus 2x 79,95 betaald en geen trainingspajk.

Arja
purmerend

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Mooi bedrukt en gelukkig geen probleem gemaakt met het nr. 7 1/2, is een grapje omdat het ook zo' kabouter is als Wesley SNIJDER, is voor een kennis in Hongarije, hij wilde erg graag een Oranje shirt, en deze EK '88vind ik de mooiste.
Mijn dank is groot.
J.Kocsis
Heb ik niet
Jenö
Maarssenbroek

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Alles klopt!

Yvonne
Medemblik

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Dylan

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Super snelle levering, en goed werkende site!
Joanne
Doetinchem

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
alles duidelijk
geen bijzonderheden
elburg

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Super levering en mooi product aanbod. Ik kreeg alles op tijd binnen en ook het retour zenden van 1 paar van mijn bestelling ging zonder enige problemen. Geld stond binnen een paar dagen alweer op mijn rekening.
Verbeter puntje voor het bedrijf:

Ik had de Mizuno Morelia Club MD als optie besteld, naar 2 paar andere schoenen (nog een van Mizuno en een Lotto model). Allemaal in maat 41 alleen de Mizuno Morelia Club MD was echt een maat te klein.

Bij sommige merken/modellen heeft voetbalshop.nl mooi vermeld dat ze wat kleiner uitvallen, bij deze helaas niet. Het is ook merkwaardig dat een schoen van hetzelfde merk in dezelfde maat echt een stuk kleiner is.

Ik zou zeggen, leer van deze feedback en verschaf zoveel mogelijk informatie ivm pasvorm bij elke schoen (ook of ze breed/smal hoog/laag zijn).
Matthijs
Veldhoven

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering, had het ajax-shirt hinnen24 uur in huis. De slechte puten voor de prijs is omdat ik het shirt erg duur vind, maar dat is overal zo

Monique
NOORDELOOS

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Nadat de levering uit bleef door dhl, super oplossing vanuit het bedrijf

Lesley
Gouda