Bedrijfsgegevens

Website: www.vlvt.nl
Adres: Kollenbergweg 78 1101 AV
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 0800 8189

VLVT heeft zichzelf gevestigd als één van de meest luxe multi-brand stores van Nederland. Niet alleen vanwege de beste en de grootste selectie aan merken, maar ook als pioneer in het herkennen van opkomend talent en een innovatieve kijk op mode. Door een toonaangevend en zeer gevarieerd assortiment, is VLVT tot op de dag van vandaag dé shopping destination van fashionista’s in Nederland. De VLVT flagship boutique is gevestigd aan de hippe en stijlvolle Cornelis Schuystraat, in het hart van Oud-Zuid. In 2014 opende VLVT haar digitale deuren middels een online webshop. Nu heeft iedereen in Nederland en Europa de mogelijkheid om het VLVT gevoel te ervaren.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

VLVT Amsterdam
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
63 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
246 beoordelingen (12 maanden)
299 beoordelingen (totaal)
3343 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
57% (139)
20% (50)
10% (24)
4% (9)
10% (24)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Leuke merken
Verbeterpunten
Mijn bestelling werd zeer slecht gecommuniceerd ! moest vanuit n shop komen werd gemeld en meer niet. Zelf moeten bellen waar t bleef na 1 week. Jullie beoordeling kreeg ik eerder per mail als mijn bestelling! verpakking shirts beschadigd en in naden gaatjes ontdekt die ik moest naaien! Maw meerdere punten..
Antwoord VLVT Amsterdam
Beste Peggy,

Excuses dat u de communicatie met ons als slecht heeft ervaren. Ik adviseer u om in het vervolg bij beschadigde verpakkingen en of items meteen contact met ons op te nemen. Het is absoluut niet de bedoeling dat u zelf iets moet naaien. Ook daar bieden wij onze excuses voor aan. Ik hoop dat wij u in de toekomst wel tevreden kunnen stellen.

Met vriendelijke groet
VLVT Melika
Peggy
Breda

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord VLVT Amsterdam
Beste Rose,

Ik zie dat u ons met een 1 beoordeeld heeft. Echter, kan ik uit uw orders niet opmaken wat hier de reden van zou kunnen zijn. Zou u contact met ons op kunnen nemen en dan naar mij vragen (Melika)? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

VLVT Melika
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
telefonisch gebeld dat artikel al verkocht was
Verbeterpunten
Ik heb een bestelling gekocht en betaald via internet. het artikel bleek gereserveerd te zijn. Ik ben gebeld dat dit zo was en geld terug gestort, Maar ik vroeg of er een melding gemaakt kon worden als de jurk weer binnen zou komen en dat kon niet. ik kreeg ook geen kortingsbon voor de volgende aankoop. dit was mijn eerste ervaring en geen positieve dus
Antwoord VLVT Amsterdam
Beste Jacqueline,

Helaas kunnen wij geen melding versturen wanneer er een item weer op voorraad is. Het komt weleens voor dat een item in de winkel die dag verkocht is en dat dit (nog) niet aangepast is op de website. Excuus daarvoor.

Met vriendelijke groet,

VLVT Melika
Jacqueline
Wassenaar

Gepubliceerd op: 12/09/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Goede service. Snelle levering
Verbeterpunten
 
Jessy
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/09/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
snelle service
Verbeterpunten
email sturen als order verstuurd is
email sturen bij retour als artikel in goede orde ontvangen is en mededeling doen over wanneer terugbetaling zal plaatsvinden.
Klant

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Mooie collectie kleding
Verbeterpunten
Ik kom vaak in de winkel zelf maar heb mrt webshop al 2 x slechte ervaring gehad. Eerste keertje ik mijn retour in winkel terug gebracht en kreeg het geld pas na 2 keer bellen en 4 weken later terug. Deze week iets besteld en naar winkel laten laten sturen. In plaats van winkel is het thuis bezorgd. Ik kwam net onder de douche uit en paste het shirt direct aan. Het was niet mooi dus direct in verpakking terug gedaan en maandag naar winkel gebracht om retour te doen. Daar werd heel naar tegen me gedaan, er moest een label aan hebben gezeten en er zat een make up vlek op. Weet zelf 100% zeker dat er geen extra label aanzat en ik had geen make up op toen ik het shirt paste. Maar krijg het geld dus niet retour. Dit weerhoudt me om nog vaker iets te kopen in deze webshop.
Antwoord VLVT Amsterdam
Beste Hanneke,

Wij vinden dit zelf ook heel erg vervelend. Echter, kunnen wij alleen items terugnemen waar alle labels aanzitten. Wij checken al onze items voordat wij deze aan klanten opsturen en of meegeven ( niet alleen op labels, maar ook op de staat van de items). Dit doen wij juist om dit soort problemen te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
VLVT Amsterdam
Anoniem
Amsterdam

Gepubliceerd op: 07/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Zeer vlotte levering. Ook in België!
Verbeterpunten
 
Birgit
Blankenberge

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle levering, goede aanbod
Verbeterpunten
Jammer van het verzendkosten
Dorota

Gepubliceerd op: 02/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelheid
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 02/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Geen
Astrid
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer