Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent; dat doet ons goed.

Als dank voor het plaatsen van de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent.

Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Van de Bor
Nijkerk

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent.

Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd, deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Beste Amy.

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen het dat u de moeite heeft genomen en zijn blij dat u tevreden bent.

Als dank voor de moeite hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Amy
Sellingen

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Makkelijke site, alles snel en goed te vinden. Prijs kwaliteit verhouding is top
Betere communicatie. Niet A zeggen en B doen. Als ik letterlijk vraag naar de levering aangezien er 2 levermomenten aan gegeven worden zeg dan niet lukraak iets. Als er via de chat word gezegd zaterdag en de track en trace komt er aan verwacht ik een track en trace en een levering op zaterdag. Moraal van het verhaal is dat het op maandagochtend geleverd is zonder traces door een man met een gruwelijk onsympathiek humeur. Geen reclame voor dit bedrijf. Jammer... hopelijk niet iets wat standaard gebeurd.
Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u ondanks de problemen bij levering toch een voldoende geeft.

We hebben uw pakket tijdig verstuurd, en ook bij onze transporteur (DPD) aangegeven dat het pakket op zaterdag geleverd moest worden. Om onduidelijke redenen is dit niet gebeurd. We vermoeden dat het komt omdat alle pakketdiensten extreem druk zijn.

In ieder geval onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. Dit had niet mogen gebeuren.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

De vries
Lobith8

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Track en tracé meesturen
Beste Denise,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Normaliter ontvangt iedereen een Track en Trace, maar bij u is er om onduidelijke redenen iets mis gegaan, waarvoor onze oprechte excuses.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling!

Denise Lubrano Fotografie

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten

Ik heb tot op heden het pakket niet ontvangen, geen verzendbevestiging, geen track en trace? De bestelling staat in mijn account op voltooid. Ik ben dus niet tevreden.

28/11/2018

Beste Loes,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent, daar doen we het voor.

Loes, Kaatje Katoen
Wageningen

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent.

Als dank voor de moeite hebben we u een kortingscode toegestuurd, deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
het was snel geleverd.
Met de vervoerder weet je niet toelaat hij komt. Als kleine webshop is dit lastig om op te wachten een hele dag.
Beste Carina,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Onze vervoerder (DPD) geeft inderdaad geen tijdsindicatie, maar wél is duidelijk dat het pakket in uitlevering is. U wacht dus niet voor niets.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd.

Carina
Baarn

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten

Terugbellen wanneer ik met een klacht contact opneem
Beste Philip,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Onze excuses voor het niet terug bellen, we zullen kijken wat er mis is gegaan, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd.

Philip

Gepubliceerd op: 27/11/2018