Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijke website. Chatfunctie werkt super!
Verpakking van de goederen is niet optimaal en als je aangeeft wanneer je geleverd wilt krijgen, dan krijg je het pakket toch op de dag die je niet wilt.
Beste,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Met de aangegeven alternatieve levertijd hebben we de afgelopen week wat problemen gehad. Aan dit probleem wordt gewerkt, en het zal spoedig opgelost zijn. Desalniettemin onze excuses voor de verwarring.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

LVB Print Store
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten

ik vond de kwaliteit van het product ernstig tegenvallen.
Bubbelplastic was erg dun.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is uw ervaring deze keer wat minder positief. Als u een vraag of een klacht heeft kunt u altijd contact met ons opnemen, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

van
Elst

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Prima website en snelle levering
Star in betalen op rekening ahv credit controles.
Uiteindelijk kunnen wij dmv de gegevens van ons hoofdkantoor op rekening betalen. Maar verder zwart-wit, negatief is niet op rekening kopen. Na zelf navragen lukte het dmv ons hoofdkantoor toch. Helaas zijn jullie de enige leverancier die zo werken en hierdoor was ik zo overgestapt. Maar het is opgelost.
Beste,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over onze website en levering.

Alleen kredietwaardige klanten kunnen bij ons op rekening kopen. Gelukkig is dit alsnog gelukt via uw hoofdkantoor!

Als dank voor uw bestelling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Hopelijk tot de volgende keer!

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
23/5 in de avond besteld, verwachte levering 25/5, werkelijke levering nu verwacht op 28/5. Volgende dag in huis is geen sprake van hier

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling! We vinden het jammer dat u dit keer minder tevreden bent.

Wegens een sorteerfout is uw bestelling helaas te laat geleverd. Daar komt ook nog eens bij dat het weekend er tussen valt, dus het is allemaal wat later geleverd dan de bedoeling was.

Als dank voor uw beoordeling én omdat we u helaas te laat geleverd hebben, heeft u van ons een kortingscode ontvangen.

Nogmaals onze excuses en hopelijk tot een volgende bestelling!

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
goede contacten, meedenken
foute ervaring met bezorging. in eerste instantie niet werkelijk aan de deur geweest, maar wel gedaan alsof. tweede dag heeft de vaste bezorger het overigens goed gedaan.
Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen.

Onze excuses voor de bezorging. Helaas ligt dit buiten onze macht. We hebben contact opgenomen met onze bezorger om te kijken waar het mis is gegaan.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Gepubliceerd op: 25/01/2018