Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
snelle levering, gunstige prijzen.
Bubbeltjes enveloppen zijn van matige kwalteit en de kleefrand blijft niet goed dicht plakken.

Kraftpapier op rol is goed.
Helaas verkeerde dikte geleverd gekregen waardoor er veel minder meters op een rol zitten dan dat we hadden besteld.
Hier over gebeld, en wij zouden fnancieel gecompeseerd worden. Op zich prima, het papier is namelijk gewoon goed te gebruiken. Maar helaas niets meer vernomen, en ook nog geen compensatie ontvangen.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen het dat u de moeite heeft genomen. Als producten niet in degelijke staat verkeren, kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren, dan zorgen we voor een passende oplossing voor u.

Ik heb van mijn collega's begrepen dat u financieel inmiddels gecompenseerd bent.

Als dank voor het plaatsen van de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
We kregen bij de bestelling een zak drop. Blij verrast.
De geleverde enveloppen waren volgens ons zeer oud.
We hebben dit doorgegeven en VIV heeft aangegeven de voorraad te controleren.
Werking is wel OK. Echter de eerste indruk van het geleverde product is niet goed.
Cor
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 04/02/2019

snellere levering
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Een 6 is niet waar wij naar streven. Als er iets is waar u ontevreden over bent, neem dan contact met ons op. Dan kijken we of we het op kunnen lossen.

Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen.

Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Snel
Levering nakomen. 500 bestelt; 350 geleverd.
Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Van het formaat doos wat u besteld heeft waren er maar 350 voorradig. De overige 150 dozen zijn inmiddels nageleverd. Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Square Design
Nijkerk

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijke website. Chatfunctie werkt super!
Verpakking van de goederen is niet optimaal en als je aangeeft wanneer je geleverd wilt krijgen, dan krijg je het pakket toch op de dag die je niet wilt.
Beste,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Met de aangegeven alternatieve levertijd hebben we de afgelopen week wat problemen gehad. Aan dit probleem wordt gewerkt, en het zal spoedig opgelost zijn. Desalniettemin onze excuses voor de verwarring.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

LVB Print Store
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten

ik vond de kwaliteit van het product ernstig tegenvallen.
Bubbelplastic was erg dun.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is uw ervaring deze keer wat minder positief. Als u een vraag of een klacht heeft kunt u altijd contact met ons opnemen, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

van
Elst

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Prima website en snelle levering
Star in betalen op rekening ahv credit controles.
Uiteindelijk kunnen wij dmv de gegevens van ons hoofdkantoor op rekening betalen. Maar verder zwart-wit, negatief is niet op rekening kopen. Na zelf navragen lukte het dmv ons hoofdkantoor toch. Helaas zijn jullie de enige leverancier die zo werken en hierdoor was ik zo overgestapt. Maar het is opgelost.
Beste,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over onze website en levering.

Alleen kredietwaardige klanten kunnen bij ons op rekening kopen. Gelukkig is dit alsnog gelukt via uw hoofdkantoor!

Als dank voor uw bestelling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Hopelijk tot de volgende keer!

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
23/5 in de avond besteld, verwachte levering 25/5, werkelijke levering nu verwacht op 28/5. Volgende dag in huis is geen sprake van hier

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling! We vinden het jammer dat u dit keer minder tevreden bent.

Wegens een sorteerfout is uw bestelling helaas te laat geleverd. Daar komt ook nog eens bij dat het weekend er tussen valt, dus het is allemaal wat later geleverd dan de bedoeling was.

Als dank voor uw beoordeling én omdat we u helaas te laat geleverd hebben, heeft u van ons een kortingscode ontvangen.

Nogmaals onze excuses en hopelijk tot een volgende bestelling!

Gepubliceerd op: 09/06/2018