Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
Prima website en snelle levering
Star in betalen op rekening ahv credit controles.
Uiteindelijk kunnen wij dmv de gegevens van ons hoofdkantoor op rekening betalen. Maar verder zwart-wit, negatief is niet op rekening kopen. Na zelf navragen lukte het dmv ons hoofdkantoor toch. Helaas zijn jullie de enige leverancier die zo werken en hierdoor was ik zo overgestapt. Maar het is opgelost.
Beste,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over onze website en levering.

Alleen kredietwaardige klanten kunnen bij ons op rekening kopen. Gelukkig is dit alsnog gelukt via uw hoofdkantoor!

Als dank voor uw bestelling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Hopelijk tot de volgende keer!

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
23/5 in de avond besteld, verwachte levering 25/5, werkelijke levering nu verwacht op 28/5. Volgende dag in huis is geen sprake van hier

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling! We vinden het jammer dat u dit keer minder tevreden bent.

Wegens een sorteerfout is uw bestelling helaas te laat geleverd. Daar komt ook nog eens bij dat het weekend er tussen valt, dus het is allemaal wat later geleverd dan de bedoeling was.

Als dank voor uw beoordeling én omdat we u helaas te laat geleverd hebben, heeft u van ons een kortingscode ontvangen.

Nogmaals onze excuses en hopelijk tot een volgende bestelling!

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
goede contacten, meedenken
foute ervaring met bezorging. in eerste instantie niet werkelijk aan de deur geweest, maar wel gedaan alsof. tweede dag heeft de vaste bezorger het overigens goed gedaan.
Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen.

Onze excuses voor de bezorging. Helaas ligt dit buiten onze macht. We hebben contact opgenomen met onze bezorger om te kijken waar het mis is gegaan.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit, juiste prijs, maar ..
Gedoe met betaling nog levering kan op rekening mits krediet check... Oké netjes bericht gaat niet...en dan komt het rare advies bankoverschrijving zou er de volgende dag zijn....binnen 1 bank ja tussen banken nee ivm valuta dag voor de bank. Mislukt dus . Dan contact opnemen...gaan ze lunchen 1 uur en vervolgens niet mailen...hatelijk afspraak houden.

Enerverende dag of bestelling wel of niet komt
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u het zo ervaren heeft.

U nam contact met ons op of uw gestorte geldbedrag reeds bij ons was binnen gekomen. Dit was nog niet het geval, vermoedelijk omdat we beide een verschillende bank hebben. U verkeerde in onzekerheid en heeft óók geld overgemaakt via iDeal, dit omdat u de dozen zaterdag nodig had.

Wij hebben dus twee geldbedragen van u ontvangen. Het verkeerde bedrag hebben wij teruggestort en de dozen zijn conform afspraak zaterdag geleverd.

Omdat alle afspraken netjes nagekomen zijn, betreurt het ons om een dergelijke review te lezen.

Toch hopen we u in de toekomst nog vaker van verpakkingsmaterialen te mogen voorzien.

Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaa
Maison Duroc bv
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Prettig e-mail contact
Op de website staat "voor 15.00u besteld morgen in huis". Het zou op maandag geleverd worden. De hele dag gewacht. Geen dozen! Volgende dag gelukkig wel. Maar wat je belooft moet je doen anders zet het niet op de website. Verzendkosten aan de hoge kant.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! In 99% van de gevallen leveren wij binnen 24u. We vinden het spijtig dat dat deze keer niet gelukt is. Daarom hopen we dat u in de toekomst nogmaals een bestelling zult plaatsen, zodat wij kunnen laten zien dat we wel binnen 24u leveren!

Mocht u in de toekomst opnieuw willen bestellen, dan kunt u gebruik maken van de kortingscode die wij u toegestuurd hebben als dank voor uw beoordeling! Deze kunt u gemakkelijk activeren in de checkout.

Nogmaals onze excuses!

Olijverie.nl