Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
Geen zaken doen met Dpd , als je klanten wilt houden zou ik zaken doen met tnt post. Had woensdag besteld het is nu zondag en nog geen pakket gezien ondanks vele telefoontjes gepleegd. 1e keer besteld en denk ook laatste keer.
Beste Jan,

Bedankt voor uw beoordeling! Helaas is uw ervaring dit keer wat minder positief.

We leveren al tijden met DPD, en ontvangen zelden klachten. In een enkel geval komt het voor dat het misgaat met het leveren, maar dat gebeurt helaas bij elke transporteur, ongeacht welke we zouden kiezen.

In ieder geval onze excuses voor de te late levering! Mocht u nog een volgende keer willen bestellen, dan hebben we u een kortingscode toegestuurd als dank voor uw beoordeling.

Jan

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
- Heldere website
- Snelle levering
- de rol Karton was zeer slap, niet geschikt als verpakkingskarton, hooguit voor opvulling
- de rol karton was fors beschadigd bij levering
- de rol karton was ingepakt in een overmaat aan plastic, dat kan qua milieu echt veel beter
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat uw ervaring wat minder positief is. Als u klachten heeft over (de kwaliteit van) onze producten kunt u altijd contact met ons opnemen! We zorgen dan voor een passende oplossing.

Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd!

GS
Renswoude

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Berichtgeving over waar ik het pakket kan ophalen
Laat de klant invloed hebben op het tijdstip van bezorgen. De meeste mensen werken overdag en willen een pakket dus graag in de avonduren ontvangen, het zou fijn zijn als Viv deze uren aanbiedt en dat de klant daar dan ook een keuze in kan maken. Tevens zou een tweede bezorgpoging ook een verbeterpunt zijn. Na een eerste bezorgpoging in de middag kan ik nu zelf het pakketje gaan ophalen bij een afleverpunt. Is er ook bij de buren in de straat aangebeld?
Beste Irene,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Helaas is uw ervaring deze keer wat minder positief.

Wij bieden onze klanten alleen de mogelijkheid om te kiezen op welke dag zij geleverd willen hebben. Dit komt omdat wij naast pakketten ook pallets versturen. Hierdoor is het niet haalbaar om voor een tijdslevering te gaan.

Voor particulieren heeft onze bezorger helaas maar één afleverpoging. Dat is de reden dat het afgehaald moest worden bij een DPD servicepunt.

Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk kunnen we u de volgende keer weer van dienst zijn als u verpakkingsmateriaal nodig heeft. Daarom hebben we u tevens een kortingscode toegestuurd.

Irene

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
prijs
niet nakomen van de levertijd.
niet terug gebeld worden na telefonisch contact.
slecht!
aan de kook