Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
Snelle opvolging van de order, volgende dag bestelling in huis.
Zeer, zeer slechte kwaliteit brievenbusdoosjes (formaat A6). Een aantal kwamen al beschadigd aan, hierover gemaild naar VIV maar tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Het vouwen van de doosjes gaat waardeloos, ze knikken gauw op plekken waarvan dit niet de bedoeling is waardoor het doosje direct wat slordig oogt. Het dichtvouwen van de twee 'lipjes' aan de boven-/voorzijde is nog geen een keer goed gegaan, het karton splijt waardoor je het niet meer mooi er in krijgt. Vervolgens eenmaal bij de brievenbus passen ze niet makkelijk door de opening.
Antwoord Viv.nl
Beste Berdien,

Bedankt voor uw beoordeling! Helaas is uw ervaring dit keer wat minder positief. Dergelijke klachten hebben we gelukkig nog niet eerder gehad. We hebben contact met u opgenomen en de brievenbusdoosjes kosteloos vervangen voor nieuwe. Hopelijk is uw klacht hiermee voldoende opgelost.

Als dank voor het plaatsen van de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling.

Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal
Berdien

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Geen korting
Vriendelijk
Antwoord Viv.nl
Beste,

We hebben meermaals contact met u op proberen te nemen, echter zonder succes. We weten daarom de oorzaak van uw klacht helaas niet.

Als u nog een oplossing wenst kunt u altijd contact met ons opnemen.

Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Gepubliceerd op: 07/07/2018