Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl

Pluspunten
Geen korting
Vriendelijk
Beste,

We hebben meermaals contact met u op proberen te nemen, echter zonder succes. We weten daarom de oorzaak van uw klacht helaas niet.

Als u nog een oplossing wenst kunt u altijd contact met ons opnemen.

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Nog niet kunnen ontdekken
Graag sturen naar afleveradres dat is doorgegeven. Helaas door jullie fout verkeerd afleveradres en vervolgens na contact de beloften niet nakijken. Durven vervolgens wel een factuur te sturen voor pakket dat niet is ontvangen (ivm verkeerd afleveradres).
Beste Lisanne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Nadat uw bestelling geplaatst was, nam u contact met ons op om het afleveradres te wijzigen. Helaas was het pakket toen al onderweg naar het eerste opgegeven adres.

Wij namen contact op met onze transporteur om te kijken of wijzigen mogelijk was, dit bleek het geval!

Wijziging doorgegeven en levering zou tijdig volgen. Echter is hier wat mis gegaan, want het pakket is een aantal dagen blijven liggen op het depot.

Uiteindelijk heeft u het pakket te laat ontvangen (op het nieuwe afleveradres), waarvoor onze excuses! Een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

We hopen u in de toekomst onze pluspunten te mogen laten zien!

lisanne
Assen

Gepubliceerd op: 05/01/2018

Pluspunten
Schandalige verpakking bij de bestelling van 2000 plastic zakjes. Had het toch wel netjes is een kartonnen doos verwacht zoals ook DEPA zijn plastic zakken levert. Ben een half uur bezig geweest om de zakken uit te pakken en snel bruikbaar te kunnen pakken!!!!!!!!
Beste heer Feelders,

Zoals ook telefonisch met u besproken spijt ons dit enorm. Wij versturen onze pakketten via DPD en dit gaat normaal gesproken altijd goed. Helaas is er in uw geval waarschijnlijk erg ruw met het pakket omgegaan of is er anderzijds iets mis gegaan.

Om het goed te maken hebben wij u een aantal zakken VIV-drop gestuurd en dit ook aangekaart bij DPD. Tevens hebben we u een kortingscode toegestuurd voor een eventuele herhaalbestelling, deze kunt u gemakkelijk activeren in de winkelwagen.

Nogmaals onze excuses en we hopen u zoals besproken nog vaker van verpakkingsmaterialen te kunnen voorzien.

Feelders Autodemontage
Den Dolder