Website: www.viv.nl
Adres: Wageningselaan 98 3903 LA
Plaats: Veenendaal

Wij leveren een breed scala aan verpakkingsmaterialen. We hebben meer dan 600 verschillende producten op voorraad, deze kunnen wij allemaal binnen 24 uur leveren. We leveren industrieel verpakkingsmateriaal, transportverpakkingsmateriaal en verpakkingsmaterialen voor mensen met bijvoorbeeld een eigen webwinkel.

Enkele belangrijke speerpunten voor onze webwinkel zijn scherpe prijzen, snelle levering en een goede service. Dit bewerkstelligen wij door zeer groot in te kopen. Hierdoor hebben we een breed assortiment, welke zeer scherp geprijsd is en vaak binnen 24 uur al geleverd wordt.

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden!

Viv.nl
9.5

Pluspunten
ZEER KLANTVRIENDELIJK. KREEG EEN PROEFSTUKJE BUISFOLIE TOEGEZONDEN OM TE ZIEN OF HET GESCHIKT WAS VOOR ONZE TOEPASSING. DAARNA BESTELD EN VOLGENDE DAG IN HUIS .TOP!!!
GEEN.
Beste Enrico,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u in het geval van een herhaalbestelling gemakkelijk activeren in de checkout!

ENRICO , DUCDIVING BV
URK

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
leuk die kleine attentie (grote drop) en een schriftelijk uitnoging voor een beoordeling. Beter dan direct de volgende dag via de mail, zoals zo vaak gebeurd.

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling! We hopen dat onze drop u goed heeft gesmaakt.

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij een herhaalbestelling gemakkelijk activeren in de checkout!

Grader

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Beste Pakketexpert,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor de beoordeling, dit waarderen we enorm. Met onze verpakkingsmaterialen hopen we bij te kunnen dragen aan uw expertise op het gebied van pakketten! ;)

Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

pakketexpert
Appingedam

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Beste Multiboxers,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat u ons met een 10 waardeert, dit doet ons altijd goed om te lezen.

Als dank voor uw feedback hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout!

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Een gedeelte van het product was niet goed van kwaliteit en het andere gedeelte beviel niet. Na enig telefonisch overleg en goed advies kon ik alles terugsturen en een nieuwe bestelling doen.
Scherper zijn op gemaakte afspraken.
Beste,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden was over onze producten. De producten zijn terug genomen en we gaan achter de oorzaak van het probleem aan.

Als dank voor uw feedback hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij een nieuwe bestelling activeren in de checkout!

Kadobos
Marknesse

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Beste,

Hartelijk dan voor deze mooie beoordeling! Een 10 is waar we voor gaan.

Als dank voor uw beoordeling heeft u een kortingscode ontvangen. Deze kunt u tijdens het plaatsen van uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout!

Lind Multidiensten
Zeewolde

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Duidelijke webshop.

Beste Walter,

Hartelijk dank voor je beoordeling! We gaan voor een 10, dus we gaan aan de slag om de webshop nog duidelijker te maken.

Als dank voor de beoordeling hebben we je een kortingscode toegestuurd. Deze kan je in het geval van een nieuwe bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Walter Goudriaan
Boskoop

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Het snel voor een redelijke prijs leveren aan particulieren.
Niet ieder bedrijf dat dozen levert, levert blijkbaar ook aan particulieren.
De door Viv geleverde artikelen zijn van prima kwaliteit.
Verzending, zo mogelijk, voorzien van track and tracecode.
Beste Thomas,

Bedankt voor de beoordeling! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de prijs en de kwaliteit.

Als dank voor de beoordeling hebben we je een kortingscode toegestuurd. Deze kan je als je opnieuw gaat bestellen gemakkelijk activeren in de checkout.

Thomas

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Duidelijke website waar snel bestellingen geplaatst kunnen worden. Ook online betalen gaat goed in een beveiligde omgeving.

Beste Ferry,

Hartelijk dank voor de beoordeling! We gaan ons best doen om de website nog duidelijker te maken.

Als dank voor de beoordeling heeft u een kortingscode ontvangen. Deze kunt u in het geval van een nieuwe bestelling gemakkelijk activeren in de checkout.

Second Sale
Roosendaal

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Snel en goed telefonisch contact gehad. Probleemloos opgelost

Beste Cees,

Bedankt voor het mooie cijfer! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen.

Als dank hiervoor hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout!

Cees Manneke / Brandt Bedrijfskleding
Zutphen