Adres: Postbus 7052 2701AB
Plaats: Zoetermeer
Telefoon:

Vits

Pluspunten
Vits multivitaminen werd de dag na bestelling door de brievenbus bezorgd. Erg handig aangezien ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Door de hersluitbare zakjes is het makkelijk om mee te nemen in mijn tas. Goede aanvulling op mijn dagelijkse voeding!

Chantal

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
De Vits MultiOne is voor mij als student echt ideaal.

Ik ben voor de gemiddelde student redelijk gezond echter is het toch erg lastig voor mij om al mijn vitamines binnen te krijgen. Gelukkig is er de Vits MultiOne om dit op te lossen.

Het mooiste van alles.. Ik hoef er niet eens de deur voor uit!

Dennis
Rijswijk

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Niet alleen een duidelijke website maar ook een goed product met de juiste waarden voor een multivitamine want daar let ik altijd op!
Daarom ook gelijk besteld en volgende dag al op mn deurmat; snelle correcte levering dus.
En wat belangrijk is voor mij... ik voel me goed bij deze multivitamine van Vits dus ga er zeker mee door.

Diana
Leidschendam

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Duidelijke website over de vitaminetabletten, de verkrijgbare abonnementen en snelle levertijd. Reacties van de klant worden snel opgepakt. Verpakking van vitaminepillen ziet er strak en verzorgd uit.

Hi Phebe,

Bedankt voor je positieve review! Vinden we altijd leuk om te lezen :) Geniet ervan!

Groetjes, Julian
Phebe

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, handige hersluitbare verpakking en een goed begin van de dag. Vits!

Hi Luke,

Leuk om je positieve review te lezen! Een tevreden klant zien wij graag. Enjoy dagelijks van je Vits!

Groetjes, Mark
Luke
Wassenaar

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Bezorging was erg snel en netjes. Goed ingepakt. Mooie verpakkingen ook. Ik heb voor de komende drie maanden geen omkijken meer naar mijn multivitaminen :-)
Misschien leuk om een kleine attentie in de verpakking te doen. Gewoon als verrassing en 'net dat beetje extra'. Hoewel ze natuurlijk wel maar 'gewoon 100 honderd doen' qua ADH, haha. Dus eigenlijk past het zo ook wel goed.
Hi Lenneke!

Heel erg bedankt voor je review. Dat waarderen we altijd zeer. We zullen eens kijken of we je in de toekomst nog meer kunnen verrassen als je Vits op de deurmat vallen!

Groetjes, Julian
Lenneke