Website: http://www.vitaminecompleet.nl
Adres: Noorderpoort 93b 5916PJ
Plaats: Venlo
Telefoon: 077-3020015

Vitaminecompleet

Pluspunten
Pakje was zoek gemaakt door Post.nl en er werdt gelijk een nieuwe verstuurd.

Rien
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Marlon

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Ik heb de vitamines online besteld en 2 dagen later per post ontvangen

Susanne
Horst

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Integer en vakkundig!
Beste Jeanette,

heel fijn om te weten dat u zo'n positieve ervaring met onze producten heeft voor uw gezondheid. Dat is voor ons natuurlijk heel inspirerend en motiveert ons enorm!

En natuurlijk zeker ook bedankt voor uw positieve feedback over onze website.

Jeroen
namens Vitaminecompleet
Jeanette
Middelburg

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Informatieve website; de info (medisch wetenschappelijke data) lijkt betrouwbaar.
De vergelijkende tabel met andere producten is goed.
De multivitamine tabletten zijn een aantal maanden geleden kleiner geworden. Hier is (voorzover ik weet) geen melding van gemaakt door het bedrijf. Ook heb ik geen verandering in de samenstelling op de verpakking kunnen vinden. Dit vind ik een beetje vreemd; vraag me dan af wat er veranderd is.
Overigens vind ik het wel fijn dat de tabletten iets kleiner zijn geworden.
Beste Liesbeth,

Ik zag zojuist uw beoordeling over Vitaminecompleet binnenkomen, hartelijk dank voor uw prijzende woorden, we zijn uiteraard erg blij dat u zo tevreden bent!

Dank ook voor uw aandachtspunt: onze Multivitamine-tablet hebben we inderdaad na jaren testen weer kleiner weten te maken, ruim 30% liefst! In de nieuwsbrief van 8 juni j.l. hebben we dit gemeld, maar mogelijk is die nieuwsbrief in de spam folder terecht gekomen of misschien ook, heel voorstelbaar, gewoon aan uw aandacht ontsnapt.

Fijn dat u deze wijziging wel waardeert. Uiteraard is de formule met alle doseringen hetzelfde gebleven, enkel de hulpstoffen zijn gereduceerd. Zelfde kwaliteit meer slik gemak dus!

vriendelijke groet
Jeroen
namens Vitaminecompleet
Liesbeth

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Doet wat het beloofd
Verpkking past niet in de brievenbus Moet iets kleiner
Ton Leuven
Heemstede

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Gratis verzending via brievenbus
Altijd snel bezorgd
Goede en nette service
Iets prijzig (maar acceptabel)
Beste klant,

dank voor uw fraaie woorden in deze review.

We zijn natuurlijk heel verheugd dat u zo tevreden bent over de bijdrage van de Multivitamine aan uw energie en welbevinden.

De Multivitamine is binnen onze bescheiden productrange natuurlijk ook wel het paradepaardje waar we zelf ook behoorlijk fier op zijn.
Maar dat heeft natuurlijk enkel waarde als onze gebruikers daar ook plezier aan beleven. Heel fijn te weten dus en extra motiverend voor ons!

vriendelijke groet,
Jeroen namens Vitaminecompleet

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goede service. Snelle levering.
1 klein minpuntje is dat de pillen wat lastig door te slikken zijn. Is echter wel al verbeterd door het kleiner formaat van de multivitamine.
Beste Vitaminecompleet gebruiker,

wat fijn om te horen dat u zich zo goed voelt bij de Multivitaminen en de Magnesiumtabletten!

Fijn ook dat het nieuwe kleinere formaat Multi-tablet - vanzelfsprekend met behoud van alle actieve ingredienten- al weer een beetje extra bijdraagt aan het slikgemak.
We blijven in elk geval de mogelijkheden onderzoeken of we dit slikgemak in de toekomst nog verder kunnen optimaliseren. Uiteraard binnen de strikte grenzen van onze kwaliteitseisen en de technische mogelijkheden. Wij hebben ook gewoon plezier in uitdagingen ten behoeve van de tevredenheid van onze gebruikers!

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Ron