Website: www.visumvietnamexpert.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

VisumVietnamExpert.nl zorgt voor een veilige, betaalbare en snelle manier om je Visum On Arrival te regelen online, via een Approval Letter. Met deze autorisatie brief, ookwel Approval Letter heb je officieel toestemming van de Vietnamese immigratiedienst om Vietnam te betreden.

Visumvietnamexpert.nl

Pluspunten
Snelle afhandeling. Voor vragen was telefonisch contact mogelijk en werden we vriendelijk te woord gestaan.

Marianne
Roosendaal

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
E-visum ging snel in Vietnam, direct na de aanvraag gemaild dat er een andere foto gestuurd moest worden na de paspoort foto, dat was fijn zodat er geen vertraging was.

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Mijn visum was niet goed genoeg. Heb nog 100 dollar moeten betalen

Antwoord Visumvietnamexpert.nl
Beste Peter, zoals besproken was de brief goed, anders waren jullie niet aan boord gekomen. De 100$ waren de stempelkosten (4 personen * 25$) dat staat in de bevestiging, FAQ, en informatiepagina. U geeft aan dat de brief niet is bekeken en U waarschijnlijk deze voor niks heeft aangeschaft. Waarschijnlijk reist U ook niet zonder kaartje met de trein in de hoop niet gecontroleerd te worden met een boete als gevolg of erger geweigerd worden in het vliegtuig. Uw reactie:
"bedankt voor u antwoord. Ze hebben jullie brief echt niet bekeken. dus volgens mij zonde van het geld dat ik bij jullie betaald heb, maar goed, zal allemaal wel."

Wij hebben een goede service verleend, jammer dat u niet voldoende informatie hebt gelezen over reizen & Vietnam
Baarle hertog

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Mooie website, duidelijke instructies en snelle afhandeling van de visumaanvraag. Wat echt positief is de persoonlijke informatie die je krijgt over waar de aanvraag zich bevindt en wanneer de finale info beschikbaar is.
Robert
Wormer

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Snelle duidelijke informatie en afhandeling van de aanvraag. Zeer klantvriendelijk.
Daniella

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Goed geregeld en goede info. Alles van aanvraag tot en met verkrijgen van visum ging heel soepel.

Thijs
Veldhoven

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling en zeer goede service

Mary
Zaandam

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Zeer snelle service en denkt mee met zijn klanten. Wij hadden ons visum binnen 4uur terwijl ze 24uur de tijd hadden. Helemaal top!

Claudia

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
prima en makkelijk geregeld

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Snel en accuraat
Frans

Gepubliceerd op: 17/06/2018