Website: www.visumvietnamexpert.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

VisumVietnamExpert.nl zorgt voor een veilige, betaalbare en snelle manier om je Visum On Arrival te regelen online, via een Approval Letter. Met deze autorisatie brief, ookwel Approval Letter heb je officieel toestemming van de Vietnamese immigratiedienst om Vietnam te betreden.

Visumvietnamexpert.nl

Pluspunten
Prima service. Duidelijke uitleg wat te doen, snelle en adequate communicatie, snelle toezending van de benodigde papieren.
Geen. Ga zo door.
Ans
leiden

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Zeer snel geregeld en de juiste papieren. Ook op de luchthaven van Hanoi nauwelijks hoeven wachten (hooguit 15 min. terwijl het erg druk was). Veel goedkoper en makkelijker dan in Nederland al een visum regelen.

Sandra
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Duidelijke voorlichting en snelle afhandeling van je verzoek. Daarnaast zijn de kosten t.o.v. andere aanbieders laag
Jan Rijser
Volendam

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Visum voor Vietnam snel ontvangen en duidelijke uitleg voor het invullen van de formulieren.
rens
Nijmegen

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Snelheid
Gemak
Kan duidelijker maken wat de vervolg stappen zijn, op het vliegveld was het voor mij onduidelijk dat ik naar een aparte balie moest
Antwoord Visumvietnamexpert.nl
Hoi Sander,

Dank voor je feedback. In de e-mail met instructies stond het volgende: "Wanneer je op het vliegveld in Vietnam arriveert ga dan naar het immigratiekantoor (volg borden "landing visa")". We zullen samen met de content afdeling bekijken of we het meer kunnen verduidelijken.

Fijne dag!

Team VisumVietnamExpert.nl
Sander Voogt
Kuala Lumpur

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Tot nu tevreden. Zeer snel. Alle papieren (brief van aanbeveling, informatie en uiteindelijke aanvraag van visum bij aankomst) zien er goed uit. Kosten zijn relatief laag. Vergeleken met visumaanvraag bij de ambassade van Vietnam. Ik verwacht dat het dan ook goed gaat zodra we in Vietnam arriveren.
Erik
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/08/2017

Pluspunten
Correct, Snel, Eenvoudig en Overzichterlijk.
Goed te vinden via internet.
Prijzen voor groepen misschien nog iets aantrekkelijker!!!
van Dijk
Drechterland

Gepubliceerd op: 20/08/2017

Pluspunten
Snelheid, communicatie en professioneel

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Makkelijk de autorisatiebrieven voor zes personen besteld; de procedure vervolgens op het vliegveld in Hanoi duurde langer dan dit online proces;-).
Er moest wel vreselijk veel worden ingevuld en vervolgens op het vliegveld van Hanoi wederom. Ik heb wel zes keer gecontroleerd of alles juist was ingevuld, dit proces mag wel worden vergemakkelijkt, bijvoorbeeld met de opmerking dat er geen letters o of O in Nederlandse paspoorten voorkomen.
Antwoord Visumvietnamexpert.nl
Hoi Inge,

Dank voor je uitgebreide feedback, het formulier is inderdaad redelijk uitgebreid (2 kantjes). Helaas hebben we hier geen invloed / zeggenschap over en wordt dat echt gevraagd vanuit de overheid in Vietnam, excuses. Bij de toelichting van het paspoortgegevens staat online dat een o altijd een 0 moet zijn. Maar we kijken het zelf ook nog na voor de zekerheid. Fijne reis!

Team VisumVietnamExpert.nl
Inge Westbroek