Website: https://visumbuitenland.nl
Adres: Noordwal 10 III 2513 EA
Plaats: Den Haag
Telefoon: 085-0014 085

Online visums aanvragen voor Turkije, Amerika / USA / Verenigde Staten (ESTA), Canada (eTA), India, Australië, Egypte, Sri Lanka, Vietnam, Kenia, Myanmar, Cambodja, Cuba, Thailand, Rusland of China.

visumbuitenland.nl

Pluspunten
Misleiding! Globaal €15 voor een 'dienst' die er geen is ; grenst aan oplichting. Vond te laat uit dat C$7, alles is dat het hoeft te kosten!
Antwoord visumbuitenland.nl
Beste Jan,

We betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienst. Op onze website staat duidelijk vermeld dat het ook mogelijk is de aanvraag in te dienen bij cic.gc.ca, inclusief een uitsplitsing van de kosten. Onze service bestaat uit het aanbieden van een duidelijke Nederlandstalige website met Nederlandstalige uitleg die specifiek geldt voor Nederlandse en Belgische reizigers, het gebruik van hier gebruikelijke betaalmethoden en een Nederlandstalig supportteam dat 24/7 helpt bij vragen en problemen. Ook worden aanvragen die via ons worden ingediend handmatig gecontroleerd op veel voorkomende fouten. Dit kunnen we uiteraard niet gratis doen en daarop zijn ook onze tarieven gebaseerd.

VisumBuitenland.nl
JGN