Website: https://visumbuitenland.nl
Adres: Noordwal 10 III 2513 EA
Plaats: Den Haag
Telefoon: 085-0014 085

Online visums aanvragen voor Turkije, Amerika / USA / Verenigde Staten (ESTA), Canada (eTA), India, Australië, Egypte, Sri Lanka, Vietnam, Kenia, Myanmar, Cambodja, Cuba, Thailand, Rusland of China.

visumbuitenland.nl

Pluspunten
Belabberd
Ga failliet
Beste heer/mevrouw,

Aan de hand van uw e-mailadres kan ik zien dat u op 6 december 2017 een ESTA bij ons heeft aangevraagd. Deze hebben we direct in behandeling genomen en acht minuten nadat u de betaling voldeed ontving u de bevestiging van het goedgekeurde ESTA formulier al van ons per e-mail.

Het is mij dan ook niet duidelijk waarom u niet tevreden bent. Helaas kan ik u ook telefonisch niet bereiken. Wilt u ons laten weten wat het probleem was? Dan kunnen we zoeken naar een oplossing.

Jeroen

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Let op!!!
Waarschijnlijk oplichters. Ik kreeg - na spoedprocedure - formele bevestiging dat mijn ESTA in orde was, en dat ik kon afreizen, met aanvraag nummer e.d. De luchtvaartmaatschappij vond hiervan geen spoor, en de US douane bevestigde dat er geen geldige ESTA was. Ik ben niet kunnen afreizen, met onherstelbare, zeer tragische gevolgen die mijn hart breken.
Beste Anne,

Zoals we ook uitgebreid hebben besproken tijdens ons persoonlijke contact vind ik het enorm naar voor u dat uw ESTA aanvraag grote problemen opleverde. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat wij uw aanvraag tijdig en correct hebben ingediend bij US Customs and Border Protection. Dat de luchtvaartmaatschappij u niet toeliet bij het boarden kan ons niet worden aangerekend, hoe zeer ik dit ook betreur. Het ESTA nummer dat wij u inderdaad formeel bevestigde is daadwerkelijk uitgegeven door US Customs and Border Protection, zoals ook in hun systeem terug te vinden is.
Anne
Vilvoorde

Gepubliceerd op: 26/12/2017

Pluspunten
snel, maar onzeker of er wel een officieel document aangeleverd werd.
NEGATIEVE PUNTEN
1. U bent VEEL DUURDER dan via de officiële weg ambassade USA en CANADA... SHAME ON YOU!.
2. Enkel confirmatie via uw bedrijf, niet via de officiële instanties ESTA of ETA. Hierdoor is de vrees dat u een scam bent zeer groot. want...
3. bepaalde link naar officieel document werkt NIET!
4. U maakt niet duidelijk wat uw rol in dit proces is.
5. U maakt niet duidelijk wie u bent. Een bedrijfje? Een internationale organisatie?
6. U misbruikt de moedertaal van de applicant om veel geld te kunnen innen.
Goedenavond,

We vinden het heel vervelend dat het dat het voor u niet duidelijk was dat wij een visumbureau zijn en niet de douane zelf. Zoals ook op onze website staat vermeld kunt u ook rechtstreeks een aanvraag indienen bij de douane. U kunt dan echter geen gebruik maken van een Nederlandstalige telefonische helpdesk, kunt niet betalen met iDeal of Bancontact en uw aanvraag wordt dan niet handmatig gecontroleerd op veel voorkomende invulfouten. Wij staan 24 uur per dag voor onze klanten klaar en dat kunnen we helaas niet gratis doen. Zoals ik u ook telefonisch uitlegde zijn de aangevraagde eTA en ESTA reistoestemmingen uiteraard officieel geldig

We wensen u alsnog een fijne reis toe.
Met vriendelijke groet, Jeroen
Provinciebestuur Antwerpen