Bedrijfsgegevens

Website: http://www.vismania.nl
Adres: van Foreestlaan 10 2404 HC
Plaats: Alphen Aan Den Rijn
Telefoon: 0172-491772

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Vismania
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
275 beoordelingen (12 maanden)
2680 beoordelingen (totaal)
27909 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (204)
20% (55)
1% (4)
1% (4)
2% (6)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Volgende dag direct geleverd, kaartje er bij wie de order heeft ingepakt en nog een dvd'tje van Matrix als extra'tje, top geregeld!
Verbeterpunten
 
Tim
Groot-Ammers

Gepubliceerd op: 14/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel en goede service
Verbeterpunten
Controleren voor verzending of artikel compleet is
Tijs
Westerbroek

Gepubliceerd op: 14/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Wat ik besteld heb ben ik super over tevreden!!!!
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten!!
Gerhard
Meppel

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Het was een goede en snelle levering, op vrijdag besteld en zaterdag al binnen! Helemaal top.
En alles was goed verpakt.
Verbeterpunten
 
Marco

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Positief. Alles goed te volgen, en erg snel geleverd. Rond 3 uur besteld en de volgende dag geleverd.
Verbeterpunten
Geen
Klaas
Hardenberg

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Enige tijd geleden een vrij dure hengel gekocht en bij de aflevering bleek de hoes gescheurd en te klein te zijn. Deze was van een ander merk. Als compensatie was een plastic koker bijgevoegd.
Hierover gebeld en gezegd dat ik hier niet mee akkoord ging. Het was de laatste hengel. Dit was de M uitvoering en er was er nog één H uitvoering met een goede hoes.
Ik zei stuur die dan maar, maar dat ging niet, eerst de oude terug op mijn kosten. Daar kwam nog bij dat mij lastig vonden omdat de plastic koker een goed alternatief vonden.
Ik vond dat niet, want zo'n koker is eigenlijk een verpakking die je normaal weg gooit.
Ik vroeg om de nieuwe hengel dan maar naar Maarssen te sturen, dan zou ik hem daar wel omruilen. Maar nee, eerst moest de oude retour in Maarssen.
Ik gaf aan aan dat ik het allemaal een slechte service vond en daarna werd gewoon de telefoon erop gegooid.
Vervolgens heb ik met Maarssen gebeld en gevraagd of zij wilden bemiddelen en ik heb daarna de hengel daar gebracht. Vervolgens krijg ik geen bericht meer en zelf maar weer gebeld en blijkt de nieuwe hengel in Maarssen te staan.

Maaarssen treft geen blaam, maar Alphen is gewoon slecht, klantonvriendelijk en totaal geen bereidheid om een klant tevreden te stellen.
Men stuurt rustig beschadigde spullen op, zonder de klant te informeren, klant kan op eigen kosten spullen terugsturen. Telefoongesprek wordt grof beëindigd. Klant zeurt wordt er gezegd. etc. Geen enkel excuus gekregen vanuit Alpen.
Verbeterpunten
Ontsla deze medewerker in Alphen en reorganiseer de klantenservice, want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Antwoord Vismania
Beste Klant
U begrijpt hopelijk wel dat eerst de retouren bij ons binnen moeten zijn en dan word het geld gecrediteerd ook de verzendkosten.
U was het niet eens met de hoes dus als alternatief hadden we een andere hengel voor u.
Die kokers gooien wij niet weg want dat zijn hardcase kokers voor dure hengels.
Wij sturen geen beschadigde spullen op dat zou klant onvriendelijk zijn en die krijgen we dan weer retour dus heeft geen zin dus een rara reactie van u.
Onze klantenservice is perfect en de medewerker ontslaan kan niet want dat is de directeur zelf en die heeft het toch goed voor elkaar .
U bent gefrustreerd omdat u ons bombardeerde met mails van producten die te duur waren bij ons.
Ik gaf nog aan dan moet u het bij die bedrijven kopen.
Eduard
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service, vriendelijk, behulpzaam, goeie kwaliteit, goeie informatie en duidelijk, zeker een aanrader.
Verbeterpunten
 
Romy
België

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik werd gebeld dat een product helaas even niet op voorraad was door een locatie verwisseling in het magazijn,en in overleg werd een vervangend artikel geleverd.
Verbeterpunten
Geen
Dennis Overink
Deventer

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
 
jose
wakken

Gepubliceerd op: 27/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer