Website: www.vindy.nl
Adres: Torenallee 45 5617 BA
Plaats: Eindhoven

Vindy

Pluspunten
Doet wat het belooft. 3 offertes, prijzen vergelijken, gewoon handig.

Jon
Gemert

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Nieuw EPDM dak laten leggen door geweldig leuke dakdekker. Erg vriendelijk, goede prijs en het was een genot om, toch enigszins in de chaos, hem te laten werken aan ons dak!

Gert
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
De schilder die ik heb gevonden met vindy was zeer correct en kon sneller dan gepland starten. Extra punten... want betrof nieuwbouw en wilde er graag eerder in.
Nope
Noortje
Oirschot

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Dakdekker bedrijf gevonden voor het repareren van ons hellend dak en ook adviesrapport gekregen voor vervangen/renoveren van het platte dak van onze schuur. Prima prijs en fijne mensen!!

Robin
Scheveningen

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Min vrouw heeft de aanvraag voor het renoveren van onze keuken geplaatst en we kregen netjes binnen 2 dagen in totaal 3 reacties van bedrijven uit onze woonplaats. We zijn ons aan het beraden op wie we kiezen, maar er zit zeker een kandidaat tussen.

Gerard N.
Enschede

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Prijzen zijn eerlijk. We hebben 3 bedrijven kunnen vergelijken voor het plaatsen van nieuwe kozijnen, offertes lagen dicht bij elkaar, bedrijf dat vorige week alles geplaatst heeft (nieuwe houten kozijnen) gekozen op basis van reviews. Was doorslaggevend.

Manouk
Venlo

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Offertes ontvangen, Vindy doet wat het belooft; een vakman leveren voor een goede prijs. We hebben onze CV ketel laten onderhouden, zo tevreden dat we dezelfde monteur terug laten komen in februari voor de volgende check!

Joost S
De Panne

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
wanden zijn netjes gesausd, schilder bood zich aan via vindy en nadat we hem en nog een ander vergleken hadden, gekozen voor uiteindelijk dus een goede vakman. fijne service dit.

Sandra
Haren

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Stukadoor gevonden voor onze muren en plafonds in woonkamer, keuken, hal en slaapkamer. Makkelijk vergelijken van prijzen, zeker via de Vindy app. op mijn telefoon.
1 stukadoor was wel echt veel te duur, maar goed, die andere 2 waren goed qua prijs en het is tenslotte vergelijken dus denk niet dat Vindy hier iets aan kan doen dan?
Marja Houten

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten
Gewoon goed.

Coenraad
Hilversum

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ