Website: www.vindy.nl
Adres: Torenallee 45 5617 BA
Plaats: Eindhoven

Vindy

Pluspunten
We hebben een schildersbedrijf en krijgen dagelijks leads waarvan we zeker 1-4 opdrachten per week extra hebben, dat is het mooie zeker omdat je er weinig voor hoeft te doen zelf qua marketing etcetra

Mirjam
Terneuzen

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Nieuwbouwwoning; alle sanitair installeren, douche verplaatsen, woonkamer uitbouwen, keuken uitbouw, zijkant aanbouw en carport plaatsen. Kunnen doen via aannemer van vindy en zeer vriendelijk en alles op tijd.

Wouter
Hoorn

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Ik ben zelf stukadoor en werk inmiddels meer dan 6 maanden met Vindy samen. goed om te lezen dat er veel positieve recensies zijn, vanuit mijn kant als aannemer kan ik dat alleen maar beamen, fijn dat de mensen blij zijn met ons en dat dat gebeurt via vindy.

P. Donders

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Schilder kunnen vinden binnen no-time, handig reviews en projectfoto's kunnen zien via Vindy alvorens keuze voor schilder uit de regio met eerlijke prijs. top!

Natasha
Enschede

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Dakdekker voor reparatie ingeschakeld. Gekozen voor diegene die dezelfde dag al reageerde, de andere 2 kwamen de dag erna, maar mijn vertrouwen was al goed bij de eerste. ben niet perse voor de prijs gegaan, al was die goed!

Melanie Nijssers
Horst

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Installatiebedrijf laten komen nav offertes via Vindy. Perfect verlopen, 1 van de 3 was te duur, de andere 2 hadden nette prijs en goede reviews. Dus vertrouwde het en uiteindelijk dus goed gekomen.

Meddy

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Doet wat het belooft. 3 offertes, prijzen vergelijken, gewoon handig.

Jon
Gemert

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Nieuw EPDM dak laten leggen door geweldig leuke dakdekker. Erg vriendelijk, goede prijs en het was een genot om, toch enigszins in de chaos, hem te laten werken aan ons dak!

Gert
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
De schilder die ik heb gevonden met vindy was zeer correct en kon sneller dan gepland starten. Extra punten... want betrof nieuwbouw en wilde er graag eerder in.
Nope
Noortje
Oirschot

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Dakdekker bedrijf gevonden voor het repareren van ons hellend dak en ook adviesrapport gekregen voor vervangen/renoveren van het platte dak van onze schuur. Prima prijs en fijne mensen!!

Robin
Scheveningen

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ