Website: www.vindy.nl
Adres: Torenallee 45 5617 BA
Plaats: Eindhoven

Vindy

Pluspunten
Na mijn melding van een dak-lekkage bij Vindy ontving ik vrijwel terstond info van een bouwbedrijf dichtbij mijn huis.
Twee werknemers van dit bedrijf hebben de lekkage de volgende dag vakkundig en efficient verholpen in 4 werkuren. Ik ben hen zeer dankbaar !

Onno
Haren

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Wat zal ik zeggen: vrij snel een schilder kunnen vinden (!). Na 2 dagen een reactie, nu schilderwerk laten uitvoeren, goede service aldus.
Net 1 dag sneller gemogen
Maarten
Mechelen

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Snel een loodgieter kunnen vinden voor een mooie prijs. Lekkage gelukkig opgelost !!

Maarten
Heerlen

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Vlugge reacties
Het werk was een heel stuk minder van de ondernemer. Miss toch negatieve revieuws plaatsen ipv de ondernemer het voordeel van de twijfel te geven.
Hilde
St laureins

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Zeer goede ervaring gehad met Vindy, zijn nu in onderhandeling met 2 schilders voor huis schilderwerken

Jeanine
Oirschot

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
3 offertes gekregen, zijn nu aan het dubben tussen de 2 bedrijven die er het best uit kwamen, zeer snelle en handige service van vindi.
Nee hoor
Maarten K.

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Schilderwerken laten uitvoeren door Olivier Verhaeghe. Perfect verlopen tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie afwerking, geen bemerkingen, correcte uitvoering volgens afspraken en planning. Kortom een sterke aanrader!
Een tevreden klant uit Kapellen.
Doe zo verder!
Jeroen De Bauw
Kapellen

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Spoedklus vanwege verhuizing, alles moest geschilderd worden. 5 schilders gebeld, niemand tijd; Vindy heeft het geregeld. Erg fijn systeem en snel reacties!

Myrthe
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
We hebben vlug een keuze kunnen maken wie de klus zou klaren dank zij Vindy. Professioneel en vriendelijk. Als ik ooit nog eens een klus heb, dat contacteer ik zeker terug Vindy om alzo voldoende offertes binnen te krijgen van achter mijn computer. Het bespaart mij tijd en kosten.

jeannine
Stabroek

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Schilder laten komen via vindy, was de voordeligste uit mijn regio en kwam netjes zijn afspraken klaar. Badkamer en woonst laten doen, nu later nog de slaapkamers ook in overleg afgesproken !

Joost
Ghent