Website: www.vindy.nl
Adres: Torenallee 45 5617 BA
Plaats: Eindhoven

Vindy
9.7

Pluspunten
Zeer goede ervaring gehad met Vindy, zijn nu in onderhandeling met 2 schilders voor huis schilderwerken

Jeanine
Oirschot

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
3 offertes gekregen, zijn nu aan het dubben tussen de 2 bedrijven die er het best uit kwamen, zeer snelle en handige service van vindi.
Nee hoor
Maarten K.

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Schilderwerken laten uitvoeren door Olivier Verhaeghe. Perfect verlopen tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie afwerking, geen bemerkingen, correcte uitvoering volgens afspraken en planning. Kortom een sterke aanrader!
Een tevreden klant uit Kapellen.
Doe zo verder!
Jeroen De Bauw
Kapellen

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Spoedklus vanwege verhuizing, alles moest geschilderd worden. 5 schilders gebeld, niemand tijd; Vindy heeft het geregeld. Erg fijn systeem en snel reacties!

Myrthe
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
We hebben vlug een keuze kunnen maken wie de klus zou klaren dank zij Vindy. Professioneel en vriendelijk. Als ik ooit nog eens een klus heb, dat contacteer ik zeker terug Vindy om alzo voldoende offertes binnen te krijgen van achter mijn computer. Het bespaart mij tijd en kosten.

jeannine
Stabroek

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Schilder laten komen via vindy, was de voordeligste uit mijn regio en kwam netjes zijn afspraken klaar. Badkamer en woonst laten doen, nu later nog de slaapkamers ook in overleg afgesproken !

Joost
Ghent

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Zeer tevreden over schilderwerken van Luk van het bedrijf www.thefinisher.be
Zeer goede en vriendelijke service
Zeer goede prijs-kwaliteit
Goede opvolging van de werken
Geeft ook gericht advies mbt kleur
Heel mooi resultaat!!
Via vindy ben ik in contact gekomen met dit bedrijf!

Annelies
Antwerpen

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Gemakkelijk om bedrijven te contacteren
Snelle reactie van verschillende bedrijven
De bedrijven beter controleren voor ze bij mensen kunnen gaan werken.
Wij hebben een tuinbedrijf gehad die schandalige werken uitgevoerd hebben bij ons.
Antwoord Vindy
Beste Gerda,

Natuurlijk begrijp ik dat u onze service als onvoldoende wilt beoordelen omdat u het bedrijf via ons vond. Maar dat kunnen we op een betere manier oplossen; u kunt namelijk een review schrijven over het bedrijf zelf op hun Vindy profiel. Ook kunnen we dan actie ondernemen tegen het bedrijf.

U geeft namelijk aan; beter controleren. Maar we zijn afhankelijk van feedback van mensen die ervaring hebben met het bedrijf, zoals u zult begrijpen. We zullen daarnaast ook alles in het werk stellen om u te helpen naar een gepaste oplossing richting het bedrijf.

1) Kunt u ons de naam van het bedrijf doorgeven waar u ontevreden over bent
2) Kunt u uw gewenste oplossing kenbaar maken

We horen u graag!

Vindy
Gerda Baccus
Zolder

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Gemakkelijk om bedrijven te contacteren
Uitvoerende bedrijven controleren voor ze eraan mee kunnen werken.
Ze hebben schandalige tuinwerken hier afgeleverd.

Sint Truiden
07/01/2018

Pluspunten
Vorige week klus geplaatst, direct dezlefde dag al 1 reactie, de dag erop nog 2. Eenvoudig vergelijken, handige app waarin je de bedrijven kan zien met o.a. foto's en beoordelingen van hun werk. Deze week is de dakdekker geweest voor de lekkage in ons bitumen dak van garage, alles weer tip top!

Justin

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
schilderwerken laten uitvoeren aan trap (schuren en verven) + muren van de hal. Alles weer lekker clean :-)

Mark
Apeldoorn