Website: https://www.vimexx.nl
Adres: Hoogoorddreef 9 1101BA

Wij zijn Vimexx, een super gemotiveerd team mensen die elke dag voor jou bezig zijn om je de beste online-performance te bieden!

Ons doel:
Hosting moet simpel, probleemloos en betaalbaar zijn. Je domeinnaam, website of webshop zonder problemen snel online zodat jij je kunt concentreren op de zaken die voor jou belangrijk zijn. En heb je vragen dan staat ons supportteam altijd voor je klaar!

Vimexx reviews:
Onze klanten zijn voor ons enorm belangrijk. We doen er dan ook alles aan om een 'digital smile' te creeeren bij elke klant! Elke vimexx review van elke klant word uitgebreid geanalyseerd en word geanalyseerd om ons zelf constant dag in en dag uit te verbeteren!

Vimexx
9.5

Pluspunten
in tegenstelling tot mijndomein blijven ze oudere PHP versies ondersteunen. Support altijd snel en to the point. Nooit downtime issues gehad.
Informeren over aflopen van paketten of domeinen kan beter. Liever betalen via factuur dan betaling vooraf in een betaalsysteem op de site
Ronny
Friesland

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Snelle service
Snelle hosting
Top bedrijf

CodEdge VOF
Halen

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Vindt qua prijs echt een aanrader! Top!
Qua support mogen hun wel in de weekend ook actief zijn, mocht je website uitvallen of problemen mee hebben, dan zit je echt wel met gebakken peren. En qua support mogen ze ook wel sneller en specefieker reageren, voor de rest top bedrijf!
TL Tran
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Goede prijs
Mijn eindconclusie betreft dan ook een zeer negatieve ervaring met dit hostingbedrijf. Men heeft met name jonge werknemers in dienst die verre van een superieure klantenservice aanbieden. Bedenk voor jezelf of je hiermee belast wil worden. Waardeloze service! 1/5

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Goedkoop, snel, goede klantenservice, gewoon goed.
DirectAdmin ziet er trash uit en werkt slecht.
TooMuchRAM

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
Betrouwbaar, duidelijk en behulpzaam. Ook achteraf blijft de support top!
Nee, naar mijn idee heeft Vimexx alles wat je nodig hebt.
SimpelHoren
Winschoten

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Stabiele hosting, scherpe tarieven, duidelijke backend omgevingen, heldere en toegankelijke website, snelle afhandeling vragen.

Pim
Malden

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Zeer tevreden over Vimexx. Goedkoop, uitstekende klantenservice, capabele medewerkers. Al een paar jaar klant en zal dit zeker blijven.

M. Ruig en Zonen B.V.
Oostzaan

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
1.Uitstekende klantenservice: Had een ticket aangemaakt omdat ik iets verkeerd had gedaan met mijn hosting. Binnen het uur was het probleem opgelost!
2.Voor zowel Belgische als Nederlandse klanten is er keus in de pakketten.
3. Goedkope pakketten ter beschikking, niet iedereen heeft de behoefte aan een duur pakket.
4. Snelle servers
5. Geven u ook de mogelijkheid om veel aan uw hosting te veranderen (advanced features). Denk hierbij bv. aan de php instellingen. Was ook klant bij een ander bedrijf en bij hen was dit niet mogelijk
Voorlopig heb ik nog geen verbeterpunten gevonden.
Niel
Tessenderlo

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
- Snelle service
- Goede uptime
- Goedkoop
- Snelheid is prima in orde
Antwoorden die gerichter zijn op de specifieke vraag. Vaak kreeg ik standaard antwoorden terug.
Mike
Voerendaal