Website: https://www.vimexx.nl
Adres: Hoogoorddreef 9 1101BA

Wij zijn Vimexx, een super gemotiveerd team mensen die elke dag voor jou bezig zijn om je de beste online-performance te bieden!

Ons doel:
Hosting moet simpel, probleemloos en betaalbaar zijn. Je domeinnaam, website of webshop zonder problemen snel online zodat jij je kunt concentreren op de zaken die voor jou belangrijk zijn. En heb je vragen dan staat ons supportteam altijd voor je klaar!

Vimexx reviews:
Onze klanten zijn voor ons enorm belangrijk. We doen er dan ook alles aan om een 'digital smile' te creeeren bij elke klant! Elke vimexx review van elke klant word uitgebreid geanalyseerd en word geanalyseerd om ons zelf constant dag in en dag uit te verbeteren!

Vimexx
9.6

Pluspunten
Snelle helpdesk die je ook echt helpen. Verder alles prima in orde bij dit bedrijf, doen wat ze zeggen. Dus erg tevreden.

Martin Dupuis

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Zeer tevreden en vriendelijke en behulpzame helpdesk. Verhuizing verliep zonder problemen. Top!

Piet
HEINKENSZAND

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Zo als een goede hosting partij bekwaamt. Luister zij naar haar klanten, is de prijs goed en de support zo als het hoort deze omschrijving is zeker van toe passing voor vimexx
Waar ik nu al meer dan 60 Domeinnamen onder gebracht hebt en bij vragen staat deze partij voor ons klaar. En mocht je ander vragen hebben helpen ze je ook zo maak ik gebruik van rainloop dit was een ouder versie maar met een verzoek hebben ze er voor gezorgd dat ik gebruik kon maken van de nieuwste versie onwijs blij dat ik een klant mag zijn van vimexx
Website hoeft niet drukker te worden.
P.P.Balk https://welovemusic.app
Hoogland

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
- Supersnelle support, maar dan ook echt snel. En 's nachts!
- Oplossingsgericht
- Uitmuntende service
- Support medewerker Max verdient gewoon zijn eigen punt.
- Ga alsjeblieft gewoon zo door!
Kishan

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
- Goede prijs
- Goede Service
- Alles in 1 systeem
- Fijne mogelijkheden tot facturatie
- Supersnel
Eventuele handleiding voor mensen die geen verstand hebben hoe een website te bouwen.
Of een website bouw service toevoegen?
Glenn van Agt

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Wij zijn redelijk lang klant van Vimexx. In het begin waren we een beetje sceptisch over wat Vimexx te bieden had, ze hebben ons zeer aangenaam verrast. Vimexx biedt een goede klanten service, snelle reactie op vragen. Ze hebben een zeer overzichtelijk klanten paneel.
Het aanrekenen van extra kosten bij betalingen via bancontact
Bart
Hechtel Belgiƫ

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Ik werk al enkele jaren naar grote tevredenheid met Vimexx. Ik zie ook geen reden om dat te veranderen. De prijs is goed, de uptime is goed, de support is goed en de ze zijn erg schaalbaar in hun aanbod. Scherpe budgethosting voor de kleinste projecten, en dedicated resources voor de grotere projecten.

Webgevel
Pelt

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Fijne hostingpartij + sneller customerservice! 5 sterren
Martijn van Hoof

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Denken met je mee en blijven zoeken naar de juiste oplossing. Zeer snelle hosting en zelfs in de avond uren is de support bereikbaar via het ticket systeem.

Repair Service NL
Vlissingen

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Sinds kort klant geworden. Heb twee websites, mijn eigen bedrijf en voor een museum. Beide binnen no time geregistreerd opgezet en werkend en alles voor een zeer schappelijke prijs. Paar maal klantenservice benaderd voor wat hulp bij opzetten website en razendsnel behulpzaam antwoord, ook in het weekend. Kortom prima service!
museumdegriffioen
delft