Website: https://www.vimexx.nl
Adres: Hoogoorddreef 9 1101BA
Telefoon:

Vimexx
9.7

Pluspunten
Zit nu meer dan een jaar bij vimexx. Alles werkt snel en een super service.
Top hosting ga zo door.
Marcel
Maaseik

Gepubliceerd op: 16/12/2017

Pluspunten
Reageren snel
Vriendelijk en hulpvaardig
Handleidingen wat duidelijker. Minder omslachtige verhalen, liever puntsgewijs de stappen aangeven, zodat ook onervaren gebruikers de juiste handelingen verrichten.
Bert Schreuders
Kampong Baroe

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Snel, duidelijk en fijne helpservice.

Nick

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Niks dan lof over Vimexx! Wat een fantastisch bedrijf! Ik ben iets meer dan een jaar geleden overgestapt naar Vimexx en man, dat had ik veel eerder moeten doen! Ze helpen je werkelijk waar overal mee! Omdat ik zelf de bouwer ben van onze 9 websites, heb ik regelmatig een (kleine) vraag, waar ze me altijd mee bij helpen. Fantastisch! Ze zijn super goed bereikbaar (via een heleboel wegen, waaronder mijn favoriet: de chat) en reageren snel en deskundig. En dan de prijzen: die zijn geweldig! Echt, ik ben héél blij met Vimexx en ik raad ze dan ook aan iedereen aan! GA ZO DOOR!
Niks!
Marieke van WWW-producties
Zevenaar

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Super bedrijf.
De klantenservice begint daar, waar onder ophouden.
aanrader.
7x24 Shopping Centre
Vlodrop

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Snelle reacties
Altijd hulpvaardig.

Dino Veldkamp
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Ik verhuisde naar Vimexx op 20-12-2015. Op een andere waarderingssite schreef ik destijds: "Mijn ervaring wordt al weergegeven door alle eerdere positieve waarderingen! Op basis daarvan heb ik voor Vimexx gekozen. Een jong bedrijf met prima perspectieven en expansie-mogelijkheden!"

Er waren toen al heel veel extra's die je in die mate nergens anders tegenkomt. Maar sindsdien zijn er ongelooflijk veel extra's bijgekomen! Je doet jezelf tekort als je niet even een kijkje neemt op https://www.vimexx.nl en https://www.vimexx.nl/news.

Vandaag moest er nog een pakket van elders naar Vimexx worden overgezet; door omstandigheden niet door mijzelf te doen. Vimexx heeft dit op zich genomen en tevens alle e-mails overgezet en gesynchroniseerd.
Ruud van der Veer
Wageningen

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Zeer snelle, professionele service. Mensen op de chat en helpdesk hebben zeer goede kennis van zaken.
Ook verkopers weten waarover ze het hebben.
Persoonlijke aandacht is iets dat je zga nergens meer krijgt maar ik ben blij dat ik bij VIMEXX niet als nummer gezien wordt maar als klant. Heel erg bedankt, wij gaan nooit meer overstappen naar een ander.

Bedankt mannen!

Recruit4.work (Martin)
Barcelona

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Extreem goed. Alles stond snel online, directe en vriendelijke hulp. Er is ook ssh shell toegang met de gebruikelijke Unix commandos. 7 x zo goedkoop als waar deze website eerder was (!).
Ga zo door.
Jos Boersema

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Mens wordt als een koning behandelt, altijd super snelle support via Live Chat of WhatsApp.

Vimexx is ook Innovatief, er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden en alles wordt regelmatig geupdate.

Vito

Gepubliceerd op: 17/10/2017