Website: https://www.vimexx.nl
Adres: Hoogoorddreef 9 1101BA

Wij zijn Vimexx, een super gemotiveerd team mensen die elke dag voor jou bezig zijn om je de beste online-performance te bieden!

Ons doel:
Hosting moet simpel, probleemloos en betaalbaar zijn. Je domeinnaam, website of webshop zonder problemen snel online zodat jij je kunt concentreren op de zaken die voor jou belangrijk zijn. En heb je vragen dan staat ons supportteam altijd voor je klaar!

Vimexx reviews:
Onze klanten zijn voor ons enorm belangrijk. We doen er dan ook alles aan om een 'digital smile' te creeeren bij elke klant! Elke vimexx review van elke klant word uitgebreid geanalyseerd en word geanalyseerd om ons zelf constant dag in en dag uit te verbeteren!

Vimexx
9.7

Pluspunten
Super klantenservice, goede hosting. Echt zeer tevreden

Stephan

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Geweldige behulpzame club. Klasse!

Music Webshop

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
- Kwalitatieve hosting voor goede prijzen
- Snelle en kwalitatieve support
- Hosting biedt uitgebreide mogelijkheden
- Veel vrijheid bij inrichten hosting

iZeeuwsXL
Vlissingen

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Nooit klachten. Snelle en goedkope hostingpakketten. Vragen worden razendsnel beantwoordt en de klantenservice is altijd behulpzaam.
Geen verbeterpunten.
Michiel
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Perfecte service en een prima prijs/kwaliteit-verhouding.
Ik vind het echt een plus dat Vimexx zo snel reageert op vragen en verzoeken, en niet alleen reageert maar ook uitlegt wat er aan de hand is en gelijk (een link naar) de oplossing biedt, Aanrader voor iedereen die graag een eigen website wil hosten maar zelf geen of weinig ervaring heeft. Overigens ook een aanrader voor wie wel ervaring heeft en een betrouwbare provider zoekt.

Jo
Zutphen

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Goede support die verstandige dingen zegt, snelle reacties en de producten zijn van kwaliteit.
Geen, ga zo door!
Kenneth van der Poel, Hashtek
Huizen

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Super snelle migratie van drie domeinnamen. Ideaal dat je de mail super eenvoudig kan overzetten. In een paar minuten geregeld.

Ook super dat je de domeinnamen kunt verhuizen met behoud van de looptijd!

Support via een ticket systeem, ook op zondag binnen een paar uur, inhoudelijke antwoorden waar je gelijk mee verder kunt!

Ik ga al mijn domeinnamen de komende tijd verhuizen!
Soms zou het fijn om even te kunnen bellen, maar ik snap dat dit niet tot het concept behoort en eerlijk is eerlijk de support via het ticket systeem is snel en effectief.
Barro
Braamt

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Toen ik weer eens wat wilde gaan hobbyen met het maken van websites, besloot ik een nieuwe webhost te kiezen. Vimexx was een zeer goedkope optie en omdat ik er niets aan verdien wil ik er ook niet te veel aan uit geven. Dat was initieel de reden dat ik voor Vimexx koos. De klant ervaring in de afgelopen maanden is echter niets minder dan positief. Het aanvragen van een site was zo gebeurt. Vanaf het moment van inschrijven tot daadwerkelijk aan de slag kunnen duurde nog geen 10 minuten. Bij vragen vind ik zo de antwoorden die ik vind in een overvloed van kennis artikelen en heb ik weinige keren de noodzaak gezien om ook nog een support ticket in te dienen. Als ik echter een support ticket indien, dan is de reactie tijd bewonderenswaardig en ben ik ook echt geholpen. Kortom, of het nu om prijs, kwaliteit of snelheid gaat, ik ben echt zeer tevreden over het dienst aanbod van Vimexx.
niet van toepassing
Mark
WIjchen

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantenservice is ook prima. Ik heb 2 domeinnamen en een compleet webhosting pakket bij Vimexx aangeschaft en ik ben erg tevreden.
De klantenservice is niet bereikbaar in het weekend.
Mees

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Best denkbare prijs/kwaliteit verhouding. Alweer jaren geheel tevreden.

Getting in Control

Gepubliceerd op: 15/02/2019