Website: https://www.vimexx.nl
Adres: Hoogoorddreef 9 1101BA

Vimexx
9.6

Pluspunten
SSH toegang, goed DNS beheer, keuze uit PHP versies, erg snelle klantenservice en antwoorden. Weten waar ze het over hebben. Was rap klaar met gratis https instellingen. Ben echt super tevreden!
Tja, tot nog toe niet echt iets gevonden om te verbeteren. Gratis pizza iedere maand ofzo?
Carel
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goede klantenservice, uitgebreide opties en goede prijzen. Top!

Sebastiaan
Lunteren

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Zeer te spreken over de service van dit bedrijf. Ze helpen snel en er is kennis in huis om eventuele problemen op te lossen.

Er is vanwege prijs/kwaliteit gekozen voor de diensten van Vimexx. Wat ons ook erg aanspreekt is het continue verbeteren van de diensten, zo komt er eens in de zoveel tijd weer een nieuwe feature in de diensten van Vimexx.
Vooral zo doorgaan!
Michel / ROCK Design
Rijssen

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Zit nu al een tijd bij vimexx, als ik tegen problemen aanloop wordt dit vaak snel opgelost en kan ik altijd goed contact krijgen met ze om dit op te lossen. ook als het een moeilijker probleem is dan wordt ik hier ook goed bij geholpen en als het niet direct op gelost kan worden wordt ik hier netjes van op de hoogte gehouden tot dit probleem is opgelost.

Vimexx is klant vriendelijk uitgebreid en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor zowel beginners als gevorderde webbeheerders
Ga zo door en blijf kijken naar verbeterpunten
Danny Geurts | Geurts, Webdesign en Development

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Klantenservice
Servers
Dedicated Server

BLANK.

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Nu al 2 jaar klant en mag zeker niet klagen. Heb een upgrade van de webhosting gedaan en nu nog meer tevreden. Ze helpen je daar steeds zo vlug mogelijk verder. Niets dan lof, hopelijk blijft dit zo :) groetjes www.sud66.com
Tips : Doe zo voort !
sud66.com
Frankrijk

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
Snel en vakkundig geholpen!

Michiel Nagtegaal
Voorburg

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Altijd bereikbaar via chat, mail of wat dan ook. Enorm tevreden over de manier van helpen. Prijzen van de producten die ze leveren zijn ook fantastisch. Ik heb dit bedrijf al vele malen aangeraden aan anderen en door erover te praten word ik altijd al super enthousiast.
Geen, ik hoop dat jullie een nog groter bedrijf gaan worden en dan de simpliciteit van service en support behouden.
Frank Haase

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Alles draait bij VIMEXX altijd snel en zeer stabiel. De service van de support afdeling werkt als de beste!! Je start een Live chat op en binnen 2 minuten een 100% oplossing.
En dat telkens weer. Complimenten aan Mike in dit geval.

Robin

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Vimexx heeft naar mijn idee de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Met hun live chat proberen ze de beste support aan te bieden, ze helpen je graag en geven nuttige tips!

Ik ben al een jaar tevreden klant, ik heb een domein en hostingpakket bij Vimexx. Tot nu toe heb ik niks te klagen.

Gepubliceerd op: 13/04/2018