Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
207194 keer bekeken

Pluspunten
Alles ok ,zowel met de site als met de levering.
alles is ok 100/100
Savas
oostende(conterdam)

Gepubliceerd op: 24/01/2020

Pluspunten
Bedrijf is aan te raden!

Beste Jan,

Bedankt voor je review!

Jan
Gistel

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Beste Van nieuwenhove Julien,

Bedankt voor je positieve rating.

Van nieuwenhove Julien
Antwerpen - Zandvliet

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Groot aanbod, snelle levering (zaterdag besteld, woensdag geleverd). Besteld zonder problemen nadat ik een account aangemaakt had.
Maak de website SMART. DUs niet grotere pakketten gaan met een andere verzender mee, maar pakketten met afmetingen vanaf (maat) gaan met deze verzender (noemen). Geef aan welke verzendtermijn er bij deze verwacht wordt. Als het pakket naar de verzender gestuurd is, op de WEBSITE aangeven dat dit gedaan is en dat dit te vinden is in de mail ipv een error en vermelding dat er nog niets besteld is. Liever nog dat het pakket altijd via vidaXL te volgen blijft tot levering. Mails verdwijnen wel eens in spam mappen.
Beste Angela,

Bedankt voor je feedback over de tracking. Wij zijn hier momenteel al mee bezig. Mocht je verdere uitleg hierover hebben dan kun je ons altijd even bellen.

Fijne dag!

Angela
Leiden

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Excellente communicatie en service, ook na levering.
Beste Hilde,

Bedankt om je ervaring te delen.

Hilde
DIEST (Belgiƫ)

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
Alle lange tijd klant en er kan overal wel eens iets fout gaan. Ook dit is nu netjes opgelost door de klantenservice.

Beste Steven,

Bedankt voor je tijd vandaag! Wat fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Indien je verder vragen hebt kun je mij bellen.

Rumeysa
Steven
Hengelo

Gepubliceerd op: 24/12/2019

Pluspunten
Alle lange tijd klant en er kan overal wel eens iets fout gaan. Na veel mailen lijkt de mail telkens (bewust) niet goed gelezen te worden of krijg elke keer een antwoord wat niks te maken heeft met mijn vraag. Probleem ligt bij VidaXL en is heel eenvoudig op te lossen maar, toch blijkt dit bij hun heel moeilijk te zijn. Zelf al oplossingen aangedragen maar, ook dat mag niet helpen. Erg jammer dat je niet goed gehoord wordt en een klein probleem snel opgelost wordt.

Hengelo
10/12/2019

Pluspunten
aantal bestellingen gedaan.
Mooie producten voor scherpe prijs
Prijs/kwaliteit is in een mooi verhouding
Zending kan uit meerdere pakketjes bestaan die mogelijk over verschillende dagen geleverd worden. geen probleem voor mij aangezien prijs/kwaliteit goed is

Beste Maurice.

Bedankt voor je mooie review!

Marina/vidaXL
Maurice
Echt

Gepubliceerd op: 14/12/2019

Pluspunten
Goede prijzen voor goede kwaliteit,levering sneller dan op de website staat en snel en goed via mails op de hoogte gehouden van alle gegevens en de levering.

Beste Rob,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent.

Hier zijn wij erg blij mee.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet.
Simone / vidaXL / Webcare Team
rob
eindhoven

Gepubliceerd op: 30/11/2019

Pluspunten
Vorige week heb ik een salontafel besteld. In eerste instantie heb ik wat problemen gehad met de levering daarvan. Alleen heeft de klantenservice ontzettend zijn best gedaan om het te verhelpen. Uiteindelijk hebben zij dit op een vriendelijke manier opgelost en ben ik ontzettend blij met mijn aankoop hier!

Beste Ayse,

Ik heb je zojuist proberen te bellen maar helaas was je niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens.

Fijn weekend gewenst en bedankt voor je geduld.

Marina/ vidaXL
Ayse

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten

Mijn bestelling heeft een levertijd van twee dagen. Na drie dagen dat ik besteld heb zag ik op mijn account dat mijn order niet eens was verwerkt. Helaas krijg ik de klantenservice ook niet te pakken. Dit is dus de eerste en laatste keer dat ik hier bestel!

14/11/2019

Beste Roberto,

Bedankt voor je mooie review.
Hier zijn wij erg blij mee.

Heel erg bedankt.

Simone / vidaXL / Webcare Team