Bedrijfsgegevens

Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo
Telefoon: 0881232400

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vidaXL.nl
totaal score
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2150 beoordelingen (12 maanden)
10459 beoordelingen (totaal)
206154 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (1012)
28% (611)
9% (183)
4% (89)
12% (254)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
klantenservice doet zijn werk goed
Verbeterpunten
Een bevestiging sturen voor ontvangst retour
Antwoord vidaXL.nl
Beste Radj,

Bedankt voor je tijd vandaag,

Zoals besproken neem ik maandag contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Marina
Radj
Culemborg

Gepubliceerd op: 25/12/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Hopelijk opgelost mijn retour bestelling was niet verwerkt 3 maanden later kreeg ik een rekening met aanmaning van klarna
Verbeterpunten
Alles

Culemborg
11/12/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Na een "slechte start" heeft de klantenservice mij in 2e instantie goed en snel geholpen zodat ik in no time mijn product in huis had.
Daarnaast is er een terechte compensatie tegenover gesteld waar ik niet om hoefde te vragen! Zeer netjes!
Verbeterpunten
Na contact opnemen via de chat, sneller de beloofde actie mailen naar de klant, zodat deze het gevoel krijg dat naar hem/haar geluisterd is en dat er daadwerkelijk actie is ondernomen. Hier dus niet 2 dagen mee wachten.
("eind goed, al goed" zullen we maar zeggen)
Antwoord vidaXL.nl
Beste Bjorn,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken zul je vandaag de massagetafel ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.


Met vriendelijke groet,
Simone
Bjorn

Gepubliceerd op: 11/12/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Kan ik nog niet echt geven
Verbeterpunten
Ik heb op 18/11 een massagetafel besteld (deze zou 2 dagen daarna geleverd worden). Ik heb op 25/11 eens contact opgenomen omdat ik het lang vond duren. Toen heb ik 2 opties gekregen "geld terug" of "opnieuw laten bestellen." Ik heb voor de 2e gekozen en zou hier een mail van ontvangen. Nu op 27/11 nog steeds niks van gehoord of mijn product ontvangen... Erg slecht.

27/11/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
service in het algemeen.
Verbeterpunten
 
Antwoord vidaXL.nl
Beste Kurt,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer :)

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL
kurt
deinze

Gepubliceerd op: 10/12/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De communicatie leek wat stroef op gang te komen, maar gelukkig heeft VidaXL ons op een juiste wijze geholpen. Ons probleem is opgelost!
Bedankt voor de goede service :)
Verbeterpunten
 
Antwoord vidaXL.nl
Beste Nienke,

Wat fijn dat we het goed hebben op kunnen lossen! :)

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL
-
-

Gepubliceerd op: 30/11/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Drie keer een kapotte wasbak toegestuurd gekregen. Erg frustrerend. Weinig begrip voor ons. Ter compensatie zouden wij twaalf euro terug krijgen.. Ik zou VidaXL zeker niet aanraden!

-
16/11/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Klantenservice staat je te woord en geven aan dat het magazijn ingelicht wordt om acties te ondernemen om je bestelling te leveren.


Update 20-11-2019.
Inmiddels is het bestelde product gisteren (helaas te laat voor de housewarming van afgelopen vrijdag) binnengekomen. VidaXL is me tegemoet gekomen door de helft van het bedrag terug te storten.
Een zeer nette manier om e.e.a. op te lossen.

Dankjewel VidaXL!
Verbeterpunten
misleidende ontvangsttijd van producten verwijderen van site.
Had hetzelfde vorige week woensdag besteld via bol.com en VidaXL als externe partner. zou afgelopen vrijdag binnenkomen. Is niet gebeurd, kreeg ik maandag een mail dat het gecanceld was dus had ik maandag hetzelfde via VidaXL besteld wat voor een housewarming is voor morgen en zou gisteren geleverd worden. Inmiddels nog steeds 0 verandering in de track en trace ondanks dagelijks contact te hebben gehad met de klantenservice die toezeggen dat er zsm iets gedaan wordt. Ik sta morgen bij de housewarming met lege handen voor iets wat ik eigenlijk vorige week woensdag besteld had.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Wesley,

Bedankt voor je tijd en dat we het op mogen lossen voor je.

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL
Wesley
HOEVEN

Gepubliceerd op: 28/11/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Klantenservice staat je te woord en geven aan dat het magazijn ingelicht wordt om acties te ondernemen om je bestelling te leveren.
Verbeterpunten
misleidende ontvangsttijd van producten verwijderen van site.
Had hetzelfde vorige week woensdag besteld via bol.com en VidaXL als externe partner. zou afgelopen vrijdag binnenkomen. Is niet gebeurd, kreeg ik maandag een mail dat het gecanceld was dus had ik maandag hetzelfde via VidaXL besteld wat voor een housewarming is voor morgen en zou gisteren geleverd worden. Inmiddels nog steeds 0 verandering in de track en trace ondanks dagelijks contact te hebben gehad met de klantenservice die toezeggen dat er zsm iets gedaan wordt. Ik sta morgen bij de housewarming met lege handen voor iets wat ik eigenlijk vorige week woensdag besteld had.

HOEVEN
14/11/2019

Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
mooi product wij zijn tevreden
Verbeterpunten
de prijs?? wij kochten voor €.163,- tv meubel .Deze stond een week later voor€ 170,- en nu weer voor € 152,- ra ra hoe kan dat.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Harry,

Bedankt voor je review, hier zijn wij erg blij mee.

De reden waarom de prijzen zo snel veranderen is doordat wij met dag prijzen werken.

Wij wensen je veel plezier met het tv meubel.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Harry
oisterwijk

Gepubliceerd op: 27/11/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prijs-kwaliteit sterk!
Snelle levering
Verbeterpunten
Betaalopties voor Belgische klanten uitbreiden
Antwoord vidaXL.nl
Beste Evy,

Bedankt voor je mooie review.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Evy
LOKEREN

Gepubliceerd op: 25/11/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
uitgebreide assortiment met voldoende beschrijving
concurrerende prijzen
website
service na verkoop
Verbeterpunten
kwaliteit van producten
Antwoord vidaXL.nl
Beste Sah,

Wat fijn dat je ons een 8 geeft.
Hier zijn wij erg blij mij.

Wij hopen je dan ook weer snel terug te zien bij ons :)

Wij wensen je een fijne dag.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
sah
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/11/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De telefonistes zijn vriendelijk.
Verbeterpunten
Er ging veel mis in het bestelproces. Twee kastjes besteld. Waren beschadigd in de doos. Kreeg een pdf toegestuurd met daarop de onderdelen van het kastje, zodat ik kon aangeven welke onderdelen beschadigd waren. Uren gepuzzeld, totdat bleek dat de pdf niet volledig was. Ik mocht de kastjes terugsturen en zou dezelfde week twee goede exemplaren toegestuurd krijgen. In plaats daarvan kreeg ik mijn geld terug. Gebeld. Moest opnieuw bestellen. Uiteindelijk goed opgelost.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Elyn,

Zoals besproken is het netjes opgelost.

Mocht je nog vragen hebben, kun je mij altijd bellen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Klant

Gepubliceerd op: 08/11/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
De telefonistes zijn vriendelijk.
Verbeterpunten
Twee kastjes besteld. Waren beschadigd in de doos. Kreeg een pdf toegestuurd met daarop de onderdelen van het kastje, zodat ik kon aangeven welke onderdelen beschadigd waren. Uren gepuzzeld, totdat bleek dat de pdf niet volledig was. Ik mocht de kastjes terugsturen en zou dezelfde week twee goede exemplaren toegestuurd krijgen. In plaats daarvan kreeg ik mijn geld terug. Gebeld: niets meer aan te doen. Er is inderdaad iets fout gegaan. U kunt opnieuw bestellen. Jammer, want ik had een aanbieding besteld. Nu moet ik de volle prijs betalen.

25/10/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord vidaXL.nl
Beste Klant,

Wij zijn blij om te zien dat u tevreden bent met uw aankoop bij ons.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
Klant

Gepubliceerd op: 21/10/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer