Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
206154 keer bekeken

Pluspunten
klantenservice doet zijn werk goed
Een bevestiging sturen voor ontvangst retour
Beste Radj,

Bedankt voor je tijd vandaag,

Zoals besproken neem ik maandag contact met je op.

Marina
Radj
Culemborg

Gepubliceerd op: 25/12/2019

Pluspunten
Hopelijk opgelost mijn retour bestelling was niet verwerkt 3 maanden later kreeg ik een rekening met aanmaning van klarna
Alles

Culemborg
11/12/2019

Pluspunten
Na een "slechte start" heeft de klantenservice mij in 2e instantie goed en snel geholpen zodat ik in no time mijn product in huis had.
Daarnaast is er een terechte compensatie tegenover gesteld waar ik niet om hoefde te vragen! Zeer netjes!
Na contact opnemen via de chat, sneller de beloofde actie mailen naar de klant, zodat deze het gevoel krijg dat naar hem/haar geluisterd is en dat er daadwerkelijk actie is ondernomen. Hier dus niet 2 dagen mee wachten.
("eind goed, al goed" zullen we maar zeggen)
Beste Bjorn,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken zul je vandaag de massagetafel ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Simone
Bjorn

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet echt geven
Ik heb op 18/11 een massagetafel besteld (deze zou 2 dagen daarna geleverd worden). Ik heb op 25/11 eens contact opgenomen omdat ik het lang vond duren. Toen heb ik 2 opties gekregen "geld terug" of "opnieuw laten bestellen." Ik heb voor de 2e gekozen en zou hier een mail van ontvangen. Nu op 27/11 nog steeds niks van gehoord of mijn product ontvangen... Erg slecht.

27/11/2019

Pluspunten
service in het algemeen.

Beste Kurt,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer :)

kurt
deinze

Gepubliceerd op: 10/12/2019

Pluspunten
De communicatie leek wat stroef op gang te komen, maar gelukkig heeft VidaXL ons op een juiste wijze geholpen. Ons probleem is opgelost!
Bedankt voor de goede service :)

Beste Nienke,

Wat fijn dat we het goed hebben op kunnen lossen! :)

Gepubliceerd op: 30/11/2019

Pluspunten
Drie keer een kapotte wasbak toegestuurd gekregen. Erg frustrerend. Weinig begrip voor ons. Ter compensatie zouden wij twaalf euro terug krijgen.. Ik zou VidaXL zeker niet aanraden!

16/11/2019

Pluspunten
Klantenservice staat je te woord en geven aan dat het magazijn ingelicht wordt om acties te ondernemen om je bestelling te leveren.

Update 20-11-2019.
Inmiddels is het bestelde product gisteren (helaas te laat voor de housewarming van afgelopen vrijdag) binnengekomen. VidaXL is me tegemoet gekomen door de helft van het bedrag terug te storten.
Een zeer nette manier om e.e.a. op te lossen.

Dankjewel VidaXL!
misleidende ontvangsttijd van producten verwijderen van site.
Had hetzelfde vorige week woensdag besteld via bol.com en VidaXL als externe partner. zou afgelopen vrijdag binnenkomen. Is niet gebeurd, kreeg ik maandag een mail dat het gecanceld was dus had ik maandag hetzelfde via VidaXL besteld wat voor een housewarming is voor morgen en zou gisteren geleverd worden. Inmiddels nog steeds 0 verandering in de track en trace ondanks dagelijks contact te hebben gehad met de klantenservice die toezeggen dat er zsm iets gedaan wordt. Ik sta morgen bij de housewarming met lege handen voor iets wat ik eigenlijk vorige week woensdag besteld had.
Beste Wesley,

Bedankt voor je tijd en dat we het op mogen lossen voor je.

Wesley
HOEVEN

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten
misleidende ontvangsttijd van producten verwijderen van site.

HOEVEN
14/11/2019

Pluspunten
mooi product wij zijn tevreden
de prijs?? wij kochten voor €.163,- tv meubel .Deze stond een week later voor€ 170,- en nu weer voor € 152,- ra ra hoe kan dat.
Beste Harry,

Bedankt voor je review, hier zijn wij erg blij mee.

De reden waarom de prijzen zo snel veranderen is doordat wij met dag prijzen werken.

Wij wensen je veel plezier met het tv meubel.

Harry
oisterwijk

Gepubliceerd op: 27/11/2019

Pluspunten
Prijs-kwaliteit sterk!
Betaalopties voor Belgische klanten uitbreiden
Beste Evy,

Bedankt voor je mooie review.

Evy
LOKEREN

Gepubliceerd op: 25/11/2019

Pluspunten
uitgebreide assortiment met voldoende beschrijving
concurrerende prijzen
website
service na verkoop
kwaliteit van producten
Beste Sah,

Wat fijn dat je ons een 8 geeft.
Hier zijn wij erg blij mij.

Wij hopen je dan ook weer snel terug te zien bij ons :)

Wij wensen je een fijne dag.

sah
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Pluspunten
De telefonistes zijn vriendelijk.
Er ging veel mis in het bestelproces. Twee kastjes besteld. Waren beschadigd in de doos. Kreeg een pdf toegestuurd met daarop de onderdelen van het kastje, zodat ik kon aangeven welke onderdelen beschadigd waren. Uren gepuzzeld, totdat bleek dat de pdf niet volledig was. Ik mocht de kastjes terugsturen en zou dezelfde week twee goede exemplaren toegestuurd krijgen. In plaats daarvan kreeg ik mijn geld terug. Gebeld. Moest opnieuw bestellen. Uiteindelijk goed opgelost.
Beste Elyn,

Zoals besproken is het netjes opgelost.

Mocht je nog vragen hebben, kun je mij altijd bellen.

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten
De telefonistes zijn vriendelijk.
Twee kastjes besteld. Waren beschadigd in de doos. Kreeg een pdf toegestuurd met daarop de onderdelen van het kastje, zodat ik kon aangeven welke onderdelen beschadigd waren. Uren gepuzzeld, totdat bleek dat de pdf niet volledig was. Ik mocht de kastjes terugsturen en zou dezelfde week twee goede exemplaren toegestuurd krijgen. In plaats daarvan kreeg ik mijn geld terug. Gebeld: niets meer aan te doen. Er is inderdaad iets fout gegaan. U kunt opnieuw bestellen. Jammer, want ik had een aanbieding besteld. Nu moet ik de volle prijs betalen.

25/10/2019

Beste Klant,

Wij zijn blij om te zien dat u tevreden bent met uw aankoop bij ons.

Simone / vidaXL

Gepubliceerd op: 21/10/2019